Gå til innhold

Hybelboeren tester bæreposer


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg tilbringer litt tid som død i latskapens navn, men det virker som jeg til stadighet blir bedre. Bare å vente til jeg føler for å pante flasker igjen.

7343159[/snapback]

jeg er bombesikker på at du har drukket fra flasker til at du kan ha ti slike tester til nå :ph34r:

7343499[/snapback]

 

Jeg har drakk nok øl fra torsdag til søndag til å kunne bytte ut testinnholdet i posene, men jeg er en lat faen, og det vet du godt.

Lenke til kommentar
Til de som tror man tjener noe på å pante sine egne flasker:

Tenk hvor mye dere hadde spart hvis dere ikke kjøpte alle de flaskene!

 

 

:D

7380244[/snapback]

 

En tjener ikke noe på å pante sine egne flasker nei, taper bare litt mindre :)

 

Hvis du derimot panter andres flasker (typisk sånn som mamma å pappa har spart opp på kjøkkenet over lenger tid) så kan en tjene på det ;)

 

Edit:

Kom på at panten er vel noe som ble innført så folk skulle gidde å "levere" tilbake flaskene etter bruk, så de kan gjenvinnes å ikke bare går rett i søpla.

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
panten på flaskene har de laget for at de som har en type fest/sammenkomst skal sitte igjenn med noe etter på.

 

Men for og ikke gå helt off topic, Når kommer resten av testen?

7387072[/snapback]

Er bare synd at det er så få biler som reiser rundt å samler inn nå, jeg har hørt snakk om at det finnes et par slike :p

Lenke til kommentar

Syntes virkelig dette var en interessan tråd. Håper noen kan fortsette testingen. Vil så gjerne se resultatet av RIMI posene. Der er det en atributt som burte taes med i testingen, nemmelig hvor vanskelig det er å åpne en ny pose. Jeg jobber i kassa på rimi, og mange gamlinger sliter ræva av seg for å åpne en helt ny pose fordi posen er klistret sammen.

 

Dessuten burte du teste hvordan posen oppfører seg ved frysing også. Når vi legger til side varer i fryseren, så legges ditsse i poser, og når posene taes opp igjen er de stive og rare. Kanskje også en smule sprøere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...