Gå til innhold

Hybelboeren tester bæreposer


lceman™

Anbefalte innlegg

du bør skaffe deg en hobby :p

 

Hva med svartsekker? de er jo geniale, bare å slenge flaskene oppi, og når du har et par, bare kast de baki bilen og kjør til kiwi ;)

 

Eller denna digre bagen fra IKEA... stor og solid, du kan til og med bære den som en bag, slenge den over skuldern på en annen måte enn med vanlige bæreposer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket håndtak lå best i hånden? Ved store mengder varer i posene, kan slitasjen på håndhulen være større enn du aner. Ikke at dette er så veldig relevant, med tanke på at det er snakk om tomflasker, men siden andre folk her nevner vekt, liksom... Du kan jo også måle teoretisk literhold, for så å kunne konkludere med volum kontra utforming - hvor mye dødvekt bærer du på.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Hvilket håndtak lå best i hånden? Ved store mengder varer i posene, kan slitasjen på håndhulen være større enn du aner. Ikke at dette er så veldig relevant, med tanke på at det er snakk om tomflasker, men siden andre folk her nevner vekt, liksom... Du kan jo også måle teoretisk literhold, for så å kunne konkludere med volum kontra utforming - hvor mye dødvekt bærer du på.

 

Daniel :)

7032750[/snapback]

Smart, dette kan bli store saker av, jeg synst vi alle skal samle inn bæreposer til Iceman og sende de til han i posten

 

evt. sende de over en PM eller MSN

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
... Aerodynamikk er kanskje også måleverdig? Kanskje flaskene kan danderes på en spesiell måte for å oppnå høy smidighet (ser for meg en pilform i posen)? Med så tung last vil en jo gjerne fare gjennom lufta med minst mulig mostand, mener jeg.

 

Daniel :)

7032799[/snapback]

Nå er du inne på noe viktig her. Kanskje poser laget av noen stoffer har lavere luftmotstand. Du bør få tak i en vindtunell til neste forsøk Iceman

Lenke til kommentar
... Aerodynamikk er kanskje også måleverdig? Kanskje flaskene kan danderes på en spesiell måte for å oppnå høy smidighet (ser for meg en pilform i posen)? Med så tung last vil en jo gjerne fare gjennom lufta med minst mulig mostand, mener jeg.

 

Daniel :)

7032799[/snapback]

Nå er du inne på noe viktig her. Kanskje poser laget av noen stoffer har lavere luftmotstand. Du bør få tak i en vindtunell til neste forsøk Iceman

7034405[/snapback]

 

Kanskje de kan lages i samme stoff som draktene til skiløpere og skøyteløpere ? Og håndtak kan fores med mose for godt grep, svettedrenering og slitasjeforebygger ?

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...