Gå til innhold

Hybelboeren tester bæreposer


lceman™

Anbefalte innlegg

Rimi og Ica-poser er generelt sett av dårlig kvalitet, har jeg erfart. Det er oftest disse posene som er hull i når man har bært hjem varene. Konsistenen på posene er også ekkel.

7990579[/snapback]

Personlig må jeg si at jeg har svært dårlig erfaring med Statoil poser, disse har en slags forsterkning rundt håndtaket, en form for teip eller noe slikt, denne ramler fort av og håndtaket sliter. Det er håpløst å frakte f.eks 4 liter melk i en slik pose :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må få deg sånne håndtak og sette på :p

7990646[/snapback]

Ingen dårlig idé, men jeg frykter at det blir for mye vekt sentrert på en plass med et slikt håndtak, da komme posen til å revne. Kanskje jeg skal starte å ta med meg egne poser slik som gamle folk gjør for å slippe å betale for posen? :p

 

Kiwiposen min revna nedover ene kanten når jeg skulle åpne den og ta nedi varene. Det er det man kaller kvalitet.

7990689[/snapback]

Huff og huff, dette blir skriftelig klage til Kiwi, fikk du en ny pose gratis da?

Hadde riktig dame søtte i kassa så hadde du måttet betale for en ny pose :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

En annen ting du også kan sette kriterier ved er jo vekt, returplast (resirkulert), pris, holdbarhet og hvor den er laget. Norskprodusert er jo alltid best!

 

Det kan man jo sette kriterier ved når du skal skrive karakterer.

Lenke til kommentar
Ingen dårlig idé, men jeg frykter at det blir for mye vekt sentrert på en plass med et slikt håndtak, da komme posen til å revne. Kanskje jeg skal starte å ta med meg egne poser slik som gamle folk gjør for å slippe å betale for posen? :p

 

Det er jo veldig praktisk da. Jeg gjør det når jeg er på skolen og skal handle :blush:

Lenke til kommentar
Det er jo veldig praktisk da. Jeg gjør det når jeg er på skolen og skal handle  :blush:

7998236[/snapback]

Ja det er jo det, så slipper du også å brøyte deg gjennom køa om du skulle glemme å ta poser og de ligger med starten på kassa :p

 

Kanskje jeg skal skaffe med en sann stoffpose, de er mye kraftigere enn de andre, jeg tror vi har noen slike på jobben.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...