Gå til innhold

Slankt tastatur med lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg forstår det rett så leveres det forhåpentlig uten mus,det er jo et problem i dag,da de fleste trådløse tatatur leveres med dette som std.

6998277[/snapback]

Det er jo utrolig deilig at det ikke leveres med mus.. jeg vil kunne kjøpe tastatur uten å få med mus.. har allerede en Razor Copperhead som er bedre enn noen av de musene Logitec leverer med tastatur-settene sine så jeg har ikke behov for å betal mer for å få med en mus jeg ikke kommer til å bruke.

6998353[/snapback]

 

Hehe, ja nå er jo prisen en kupp uten mus :) Må innrømme at jeg synes prisingen er noe drøy, og kan ikke helt se hvem med tastaturet som forsvarer en slik pris...

 

AtW

Lenke til kommentar

Hmm...først nu blir jeg oppmerksom på at det eluminX tastaturet jeg har idag har en slik liten ENTER tast. Dette er jo bare et spørsmål om hva man er vant med og har ingen betydning for "kvaliteten" på produktet.

 

MEN...skulle det vise seg at det ikke får ÆØÅ vil dette bli et stor ankepunkt for min del da eluminX tastaturet heller ikke har dette, og det plager meg fremdeles. For de uinnvidde skal det nevnes at det funker fint å skrive på det med ÆØÅ, tastene er der selv om de ikke er navngitt, men problemet kommer når man skal skrive andre tegn. De er nemlig IKKE der tastaturet sier dem er, det er tydeligvis stor forskjell på engelske og norske tastatur sånn sett.

 

Jeg bruker også NUM pad en del, og synes det er mye enklere å bruke den effektivt enn å slite med SHIFT+nr. tast, men jeg tror at man hadde blitt vant til og hadde man ikke hatt alternativet.

 

Ang Optimus. Har noen hørt noe? Ser fremdeles bare "Late 2006". Håper på julegave...det hadde vært saker. Som han sa "....uansett pris".

Lenke til kommentar
hadde vært perfekt og hatt på stuebordet til prosjektoren

6999318[/snapback]

 

Det skulle jeg mene. Lagt til i min handlekurv med en maskin som jeg håper vil passe veldig fint til anlegget som står foran stuebordet.

 

Denne skal ikke brukes til hardcore spilling eller tallpunching, så numpaden kommer jeg ikke til å savne.

 

Håper den touchpad-tingen funker bra, og lys er jo perfekt i det mørket man gjerne har foran prosjektoren.

 

Redigert: Her er forøvrig tråden til handlekurven - Min kommende HTPC

Endret av fudun
Lenke til kommentar

Jeg klarer nesten ikke å forklare hvor vannvittig bra jeg syns dette tastaturet ser ut til å passe meg. Jeg har i dag prøvd mange dårlige løsninger på tastatur/mus kombinasjoner i "kinoen", men ingen har fungert skikkelig. Jeg har sett etter tastatur med innebygget mulighet for styring av mus, men har bare funnet noen små og dyre tastatur med infrarød overføring, noe jeg egentlig ikke vil ha.

 

Dette er perfekt! Lys i tastene er genialt i et mørt rom, styring av mus, samt radio/blåtann overføring slik at det ikke er retningsavhengig. Normalt bryr jeg meg ikke så mye om designet, men dette er jo rett og slett lekkert.

 

Dette blir garantert bestilt.

 

Edit: Ok, ser at det ikke er lys i tastene, men dette er fortsatt den beste, om ikke eneste løsningen som fungerer bra til mitt bruk.

Endret av byggeren
Lenke til kommentar

har norsk dinovo tastatur, og det har "stor" enterknapp... så siden layouten er lik på de engelske versjonene av de forskjellige tastarurene, regner jeg med at det norske dinovo edge vil ha stor enterknapp..

ellers kan skjønner jeg ikke hvorfor de kutter det i hjørnet. for min del har det ingenting å si om numpad er vekk, men å kappe en ekstra rad er meningsløst mener jeg. liker knappe-layouten på dinovo (første) bedre, selv om det er stor enter-knapp

 

en ting. er det laptop-taster på dette tastaturet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...