Gå til innhold

Slankt tastatur med lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en artikkel fra 29/11-06, Optimus 103 skal vistnok komme Mai 2007 så de holder nok på ennå ;) Så også en liten prislapp på 1200$ :eek::yucky:

Jeg har så sykt lyst på det tastaturet :cry: håper for guds skyld at det ikke stemmer eller at prisene synker betaktelig utover året :D

 

Litt OT :whistle:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Kan man ikke skru den av elns? Du kunne ikke tenke deg å skru opp tastaturet ditt og se om du det var mulig å fjerne den sølv-tingen fra innsiden?  :p

7439375[/snapback]

 

Unødvendig å skru det opp for å finne ut dette, baksiden av tastaturet går helt ned. Ladekontakter er plassert ca midt under denne sølvkanten. Du kan med andre ord ikke bare fjerne denne for å få det smalere.

 

Denne kanten er helt utmerket å ha når du sitter med tastaturet på fanget.

Lenke til kommentar

Kan man ikke skru den av elns? Du kunne ikke tenke deg å skru opp tastaturet ditt og se om du det var mulig å fjerne den sølv-tingen fra innsiden?  :p

7439375[/snapback]

 

Unødvendig å skru det opp for å finne ut dette, baksiden av tastaturet går helt ned. Ladekontakter er plassert ca midt under denne sølvkanten. Du kan med andre ord ikke bare fjerne denne for å få det smalere.

 

Denne kanten er helt utmerket å ha når du sitter med tastaturet på fanget.

7444864[/snapback]

 

 

Og der er vel hovedgrunnen til at jeg ikke skifter ut mitt logitech optic black tastatur med det første. Du sier du liker å ha den kanten, jeg kan ikke fordra den, så da må jeg bare beholde god tastaturet mitt noen år til, 4. året til jul nå, er vel på tide det tar kvelden uansett desverre :(

 

Optimus så søtt ut, stiv pris sikkert, men vært kos å hatt.

Lenke til kommentar
Mer keen på dette tastaturet

7439602[/snapback]

Når det tastaturet kommer på markedet i midten av neste år så er det strippet for all morroa. Det har fått sort/hvit skjermer og prisen på 1200$ gjør at det ikke er verdt å vente på engang. diNovo Edge er tilgjengelig nå til en ok pris.

7449116[/snapback]

Kilde?

 

Er det det som er forskjellen på Optimus 103 og Optimus 113?

Lenke til kommentar
Mer keen på dette tastaturet

7439602[/snapback]

Når det tastaturet kommer på markedet i midten av neste år så er det strippet for all morroa. Det har fått sort/hvit skjermer og prisen på 1200$ gjør at det ikke er verdt å vente på engang. diNovo Edge er tilgjengelig nå til en ok pris.

7449116[/snapback]

Kilde?

 

Er det det som er forskjellen på Optimus 103 og Optimus 113?

7449136[/snapback]

Artemy Lebedev sin blog

Engadget

digg.com

 

Forskjellen på 103 og 113 er at de har tatt bort de kule tastene du ser i bildet under.

keyb_002.jpg

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar
Jøss.Ikke verst. De skulle hatt den i lilla. :blush:

 

Så du synes ikke det er litt Nancy?

 

Endlig litt ekte estetikk og ikke mer av dette "überk3ybo4rd fatal1ty 1337 w00t"-greiene. Dette her skriker HTPC, kombinert med stereo fra feks Bang & Olufsen, et lite Mini-ITX aluminiumskabinett og en stilren TV så har vi WAF-bekymringen ute av verden!

 

:omg: Hva blir det neste? -Dette skriker av kaffe latte, smårik 40-åring i dress med rammeløse briller og Mac-bærbar på Deli de Luca?

 

Takk gud for gaming tastaturer som heter "1337 5up3r_ü83r_pwn4g3" Takk gud for at det fortsatt finnes noen igjen i verden som ikke følger "minimalistisk, børstet stål-trenden" vi er vitne til nå, sier jeg! :p Et sikkelig gaming-tastatur til en rimelig pris. Det er tingen det :D

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar
:omg: Hva blir det neste? -Dette skriker av kaffe latte, smårik 40-åring i dress med rammeløse briller og Mac-bærbar på Deli de Luca?

7449362[/snapback]

Sort kaffe, har så jeg klarer meg, 24 år og Dell bærbar. Tross alt dette har jeg planer om å kjøpe det tastaturet.

 

Men for all del, det du har her er et eksempel på 2 motpoler. Grunnen til å kjøpe über1337Fatality-tastaturet blir fordi du ønsker å være verdens beste gamer... men ikke er der heeelt enda. Og grunnen til å kjøpe deNovo Edge er for å få kona/kjæresten litt mer klar for å ha en PC i stua. Tipper det er en del som kjenner seg igjen i de forklaringene, jeg vet jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Er sweet som fan.

 

overgangen fra en IR Basert løsning med litt dårlig dekning til dette er fantastisk.

Den håndled støtten er også veldig naturlig å ha på dette sofa tastaturet.

Alt fungerer perfekt rett ut av esken(XP superproff).

 

Eneste anke punktet etter noen timers bruk, er at en sånn "stå" lampe som står i sofa kroken kicker inn på volum kotrollen så det blir det discolyset.

 

kan også neven at jeg ikke enda har funnet ut hvordan jeg får volum kontrollen til å justere nivået på Spdif utgangen.. bare på volume control. :hmm:

 

tips til den siste verdsettes :thumbup:

Endret av Redman
Lenke til kommentar
Eneste anke punktet etter noen timers bruk, er at en sånn "stå" lampe som står i sofa kroken kicker inn på volum kotrollen så det blir det discolyset.

Hva mente du med det?

kan også neven at jeg ikke enda har funnet ut hvordan jeg får volum kontrollen til å justere nivået på Spdif utgangen.. bare på volume control. :hmm:

Dette lurer jeg også på - er det i det hele tatt mulig? Inntil nå har i alle fall jeg bare "akseptert" at systemvolum ikke kan justeres ved bruk av SPDIF...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
kan også neven at jeg ikke enda har funnet ut hvordan jeg får volum kontrollen til å justere nivået på Spdif utgangen.. bare på volume control. :hmm:

Dette lurer jeg også på - er det i det hele tatt mulig? Inntil nå har i alle fall jeg bare "akseptert" at systemvolum ikke kan justeres ved bruk av SPDIF...

7456595[/snapback]

 

Jupp, da er vi 2 som har oppfattet det slik. Er ikke hele poenget med digital lydutgang at lyden ska gå ubehandlet videre til ekstern kilde?

En mulighet til å justere volumet på et digitalt lydsignal vil være vanskelig operasjon sammenlignet med en tradisjonell volumkontroll på et analogt signal, derfor er det lite sannsynlig at noen tar seg bryet med å prøve å få det til.

 

Er sweet som fan.

 

overgangen fra en IR Basert løsning med litt dårlig dekning til dette er fantastisk.

7456289[/snapback]

Haha! Akkurat dette tastaturet er det eneste jeg viste om før Logitech tastaturet ble lansert som hadde musstyring på brettet. Jeg har vært veldig nære på å bestille at slikt, men har klart å styre meg fra å bestille nettopp fordi det var IR basert, samt at det har ligget litt høyt i pris. Nå er jeg altså glad jeg ikke brukte penger på et slikt :)

Lenke til kommentar
Jupp, da er vi 2 som har oppfattet det slik. Er ikke hele poenget med digital lydutgang at lyden ska gå ubehandlet videre til ekstern kilde?

7457953[/snapback]

Haha... Fant akkurat ut at dette fungerer i Windows Vista :D (UTEN drivere installert)

 

Har brukt Vista i 2 måneder - tydeligvis uten å ha testet om volumkontrollen fungerte :p (med forbehold om at dette har endret seg i nyere versjoner av lydkort-drivere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...