Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Tenker forøvrig å se om jeg får klippet meg snart, men er litt rådløs hva kommer til valg av sveis.

Noen tips til hvor jeg kan se meg om etter inspirasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en tråd, men er vel kanskje bedre å spørre her:

 

Halo, vel jeg har ganske tykt og krøllete hår når det vokser.

Derfor har jeg bare alltid hatt kort hår, selv om jeg alltid har ønsket å la det vokse.

For noen dager siden så jeg en gammel kamerat, han er afrikaner og hadde fått helt rett og langt hår. Han hadde utrolig krøller før, han sa at han bruke noe som het Relax. Jeg er ikke afrikaner og har derfor langt mindre krøller, men håret mitt er veldig tykt.

 

Er det noe som skjenner til denne Relax greien, eller vet om måter jeg kan få håret tynt/mykt og rett, slik at jeg kan style håret, uten at det må være kort?

 

Så spørsmålet er hvordan får jeg håret mykt/og rett slik at jeg kan style med Gatsby/Renati.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av en del nye hårprodukter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal velge. Jeg har relativt tynt hår som også er tørt og lite glansfullt. Luggen går ca. ned til nesetippen når jeg drar det ned. Kort på sidene - sidecut aktig altså. Det jeg er ute etter er altså fyldigere, mykere/mindre tørt og mer glansfullt hår.

 

Det jeg regner med at jeg trenger er en hårkur, et leave-in produkt og en mousse (?). Moussen mener jeg vil være bedre enn voks, gele og lignende, ettersom jeg tror at det vil gi litt glans og litt fylde samtidig som det vil etterlate håret bevegelig/ikke har for mye hold.

 

Uansett, har dere noen tips til produkter? Det jeg lurer på om jeg skal kjøpe er følgende:

Styling: Biosilk Silk Mousse eller Joico Body Luxe Design Foam eller Biosilk Thickening Cream.

Leave-in/hårkur: Bumble & Bumble (Really) Thickening Serum

 

Dette er altså det jeg har funnet, men jeg aner ikke om det er bra eller ikke, så jeg klarer ikke å bestemme meg. Har noen av dere tips til andre produkter, eventuelt erfaringer eller preferanser innenfor dem jeg har funnet?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Lagt merke til at stilen alá Bernhoft er hipt for tiden:

 

*snip*

 

Vurderer å gå for noe lignende, Y/N?

Har begynt å bli litt lei av sidecut. Bernhoft er Bernhoft, og han har jo så høy faktor av swaggernes at han drar sidecut uten problemer, men det betyr ikke at man selv vil se like bra ut med det, noe mange kids tydeligvis tror. Ville vurdert det nøye, men det er jo ditt valg. Liker du det, så go for it. Hår er jo personlig, men i mine øyne sier det også mye om personen. Det er sikkert bare jeg som er litt kjip som forbinder sidecut med hipstere som ikke for fem flate øre skal ha på seg at de har kopiert hårstilen, men kom på idéen selv.

Endret av lokeland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...