Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Håret mitt begynner å bli ganske langt nå og jeg klarer ikke bestemme meg hvordan jeg skal klippe meg. Jeg har en rimelig casual stil. Går med enten skjorte eller cardigan til jeans eller chinos stortsett, bare for å gi et innblikk i hva jeg mener er casual.

 

Er det noen som har forslag? Håret mitt er mørke brunt forresten.

 

Har sett to frisyrer til nå som jeg har vurdert.

 

Denne

1625210_thedapper.jpg?1317955008

1765719_purple.jpg?1323107429

1522743_theromantic.jpg?1314543910

 

og denne.

06876197-73ff-4aa8-b9d3-7420fa963f58.JPG

8b28bac8-8e04-46a5-b5ae-283de2ccd493.JPG

c8a30c76-b5b8-45c5-8d6b-ef5d978b3d66.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag bærer turen til frisøren for en aldri så liten juleklipp. Aner ikke hva jeg ønsker eller hva jeg skal si, men det blir vel som alltid - improvikasjon i det jeg setter meg ned i stolen for å frivillig gi fra meg 600,- kr for 15 - 20 min arbeid :thumbup:

 

Har tidligere pleid å tatt en sidecut, men er skeptisk til dette denne gangen. Ene er fordi det vell egentlig begynner å bli ganske ut og det andre er vel at jeg selv kanskje skulle prøvd noe nytt.

 

Har angst for barbermaskinen og hater frisører som ikke gjør som jeg sier men som improviserer klippen helt etter eget ønske og ikke kundens ønske. "Ikke klipp alt for kort. Det må være såpass at man skal kunne forme håret uten at jeg ser ut som et piggsvin" så kjører de på med 5mm. Da kan jeg bli en smule misfornøyd.

 

988990-8-1303473948275.jpg

 

Har vært postet før. Dette er vel rimelig uaktuelt nå som det nærmer seg 2012? Har jo mine egne meninger, men jeg kler denne sveisen utrolig godt.. spørsmålet er vel om jeg blir ledd av på gaten :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Håret mitt begynner å bli ganske langt nå og jeg klarer ikke bestemme meg hvordan jeg skal klippe meg. Jeg har en rimelig casual stil. Går med enten skjorte eller cardigan til jeans eller chinos stortsett, bare for å gi et innblikk i hva jeg mener er casual.

 

Er det noen som har forslag? Håret mitt er mørke brunt forresten.

 

Har sett to frisyrer til nå som jeg har vurdert.

 

Denne

 

 

og denne.

 

Velg den øverste, eller noe annet.

 

 

 

La gå. Jeg forklarer den frisyren der til frisøren... Kommer ikke på noe annet. Så kreativ er jeg

 

Så jo ganske bra ut på fyren du posta. Men mange som ikke kler den slags. Litt skeptisk. Du får poste et bilde.

Lenke til kommentar

Hva synes dere er pent på jenter? Har fått ganske langt hår nå, rekker vel ned til puppen. Det er vanlig brunt med en del fall og jeg har egentlig ikke hatt noe annet enn midtskill pga. latskap. Noen tips til forandring? :)

Jeg synes egentlig de aller fleste hårsveiser (Kan man si det på jenter? : p Jaja) ser pent ut på jenter så lenge det er laaaaaangt. Så spør du meg så ville jeg sagt: behold det så lagt som mulig.

 

Jeg kan jo legge til et par bilder fra Tumblr. Jeg synes egentlig alt fra dette (Denne er kanskje litt mer dagligdags?, til flette som dette eller noe á la dette er flott og pent og fint. Ellers ser jeg ikke problemet med å ha midtskill heller, hvis det er lett å fikse. Jeg vet jo ikke noe om hvor lang tid noen av dingsene jeg postet tar å fikse om morgenen, og noen av de passer sikkert ikke like godt til alle anledninger.

 

Uansett hva du velger, behold det langt! Jeg er ikke spesielt fan av kort/halvlagt hår på jenter.

Endret av DexterMorgan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...