Heilage Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hvorfor angre så mye? Gjort er gjort, er bortkastet å bruke tid på å angre på ting.. Bedre å bare huske på det til neste gang så gjør du ikke samme feilen igjen 6980825[/snapback] Hva om en annederledes avgjørelse hadde endret hele livet? 6981078[/snapback] Alle avgjørelser endrer livet, i større eller mindre grad, og de aller største er de du ikke selv er klar over. Du bekymrer deg over småting uten å innse at å forsove deg gjør at du lever idag og ikke ble truffet av en bil. 6981110[/snapback] Du har et poeng, men jeg vet at om jeg hadde tatt en veldig spesiell avgjørelse for noen år tilbake, ville jeg vært et helt annet sted i livet nå. En tankevekker. Tilfeldigheter kan redde liv.
dynaBel Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 angrer på at jeg ikke prøvde meg på jenta jeg er forelska i igår da jeg hadde muligheten
the_fire Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Angrer på at jeg ikke har grepet sjansen tidligere i livet når jeg kunne bli god til noe.
Snublefot Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Angrer jeg kalte en i gamle klassen min en real hore siste skoledag før sommeren... burde ha gjort det første timen. Endret 2. oktober 2006 av CrazyKimmi=)
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Angrer jeg kalte en i gamle klassen min en real hore siste skoledag før sommeren... burde ha gjort det første timen. 6981470[/snapback] Hah! Brutalt.
Snublefot Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hadde jeg fått viljen min hadde hun blitt brent levende på torget... Men det er bare meg da Endret 2. oktober 2006 av CrazyKimmi=)
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Angrer litt på at jeg ikke fanga opp navnet på han random duden på fredag. Hadde vært kjekt å vite hvem an var
L4r5 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hadde jeg skulle listet opp alt jeg angra på her så tror jeg det hadde blitt noen sider. Dessuten så hadde jeg garant blitt deppa av det så jeg hadde angra på at jeg i det hele tatt begynte å skrive det ned
-Bassaddict- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 angrer på at eksen min og jeg tok abort for 3mnd sia..
Killerquo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 angrer på at eksen min og jeg tok abort for 3mnd sia.. 6982760[/snapback] Du som ikke ville bli pappa, eller?
Den store P Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg angrer ikke på noe, alt jeg har gjort, har gjort meg til den jeg er idag, ville ikke vært noen andre for alt i verden.
the_fire Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Angrer også på at jeg ikke kjøpte ram i sommer da det var billig.
Gjest member-101642 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 -Angrer på at jeg kjøpte laptop hos Whitebox. -Angrer på at jeg begynte på allmennfaglig studiespesialisering. -Angrer på at jeg sov i tre timer i ettermiddag. Nå må jeg være våken hele natten.
salah Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Møtte eksen på onsdag, et år har jeg brukt på å glemme hun. Så kommer følelsene tilbake. Et års "bearbeiding" av følelser, og man står ved 0 igjen. Jeg visste egentlig hva jeg gjorde også...
Nesjabu Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Eg angre på at eg tennte på svartkrutt me en lighter Brant opp hele tommelen.
Emancipate Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Angrer på at jeg leste hele denne dumme tråden. Og enda værre: at jeg posta i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå