Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Vil denne ha noko effekt når du trener eller utøver andre formar for anstrengelser? Eg har ikkje problemer med svetteringar, men hadde vært greit å svette litt mindre på trening og jobb.

7010090[/snapback]

Den fungerer ekstremt bra!

 

Jeg var på fotballtrening i sta, svetta ikke noe. Og vi hadde kondistrening.

Jeg ble helt forbauset da jeg skulle sjekke om jeg hadde svetta under armene.

Ikke så mye som en dråpe :)

 

 

BTW: De har ikke deodranten i hyllene, du må spørre om den.

7010180[/snapback]

Takk for svaret! Skal stikke innom apoteket i dag og spørre etter denne. Blir artig å prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, neppe. :p

 

Tok den nettopp på, den bør virke, ellers kommer noen til å få et par poser juling! Svir som pokker! AHH!

7016389[/snapback]

Den funker... Til nå har jeg normalt skiftet 6 t-skjorer. 3 på torsdag og 3 på fredag.

 

Men gjett hva`=?) Nå er jeg på t-skjorte nummer 2 ;D (en for hver dag)

 

Har ikke svetta en dråpe enda. Tok på deodranten på onsdagskvelden ;)

Lenke til kommentar

For meg pleier det fint å holde 3-4 dager uten noe problem. Men som sagt tar jeg veldig sjelden på no for tiden. Siden jeg syntes problemet er blitt mye mindre med årene.

 

Og for du som klaget over at det svidde. Du må ikke ta det på på dagtid. Er mening du skal sove med det. Det er mye bedre. Er kanskje værst første dagen. Etter en stund blir man på en måte vandt med det. Eller syntes det er verdt det....

Lenke til kommentar

Jeg slet også med detta før, drittkjipt for måtte kartlegge klær etter hvor varmt det var. Jeg prøvde aleminiumsklorid, men for oss jenter som barberer under armene kan det svi som faan for å si det sånn... :hrm:

 

Men så kom det en adidas deo som funka som pokkern i butikkene for noen år siden, med min store flaks tror jeg den gikk ut av produksjon, men på nille får jeg kjøpt samme doe bare at det er sånn spray-sak, men den er og veldi effektiv :D

Lenke til kommentar
Vel, faenskapet har på en eller annen måte "svidd" huden i armhulene mine, så jeg er helt rød der og huden flasser. Dessuten har det svidd helt siden jeg tok det på. Digg.

7029635[/snapback]

Er du sikker på at du har fulgt instruksjonene?

 

-Påføres på TØRR hud.

-påføres 1-2 ganger i uken

-Påføres om kvelden før du legger det (da slipper du å klø av huden din)

-Husk å vask med såpe om morgenen

 

Det er mange som ikke tåler sterke deodranter, og dette er vel en av de sterkeste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Gjest_*

Hvordan er det med oss som svetter i ansiktet? En gårtur på 3min gjør at det renner fra panne, tinninger og øvre kinn. Samt noe bak i nakken, men det er ikke synlig. Samme råd som til de med svetteringer under armene?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Sleep4Life_*
Hvordan er det med oss som svetter i ansiktet? En gårtur på 3min gjør at det renner fra panne, tinninger og øvre kinn. Samt noe bak i nakken, men det er ikke synlig. Samme råd som til de med svetteringer under armene?

7107022[/snapback]

 

 

You know you done fuck'd up, right? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...