Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Gjest PåskeHaren
Maxim ser ut til å være samme som Yerka, som forøvrig heller ikke gav noe resultat... :/ Har kjøpt en krem nå, som egentelig er mot fotsvette men den funker på hendene også. Mye bedre nå etter å ha smurt meg med den en gang, håper den får enda bedre effekt etterhvert.

8311459[/snapback]

 

 

Jeg prøvde Yerka,det funket ikke på meg.

Maxim derimot,funket :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
For et genialt produkt!

Kjøpte det sist mandag og har brukt den to ganger, funket allerede fra første dag. Ikke noen nevneverdig kløe heller :)

8541993[/snapback]

 

Brukte den i går natt, virket som om det har tatt litt effekt allerede.

 

Fram med de lyse T-skjortene :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_heioghå_*

Tusen takk for tipset, må prøves ut :)

Om dette er misbruk av gjesteposting beklager jeg, men jeg føler det er litt senistivt om alle vet at jeg hadde svetteringer og fikk hjelp med det på nettet :ermm:

 

Problemet mitt er at jeg svetter med en gang jeg blir det minste streset. Som og prate med jenter. Helt OK og greit, men jeg svetter for det, og blir sittende med svere ringer. Har ikke brukt t-skjorte på hundre år grunnet det, for jeg sitter ved siden av ei jente på skola. (dette var sensitivt for me).

Lenke til kommentar
et tips for folk som  svetter mye er magnesium tilskudd, det funket bra for meg :)

7382338[/snapback]

 

 

 

Hvor skaffer je det?

 

skal først prøve det, så prøver jeg Den Rollon greia :)

 

det som har fungert en del for meg er akkupunktur :)

må ha en del timer, men det fungerer :)

Lenke til kommentar

Sjekka først på internett hva akkupunktur hjalp mot, der står det unaturlig mye svette, svetter en del på ryggen og under armene, det er veldig slitsomt nå når det har vart i noen år:S

 

 

i hvertfall ringte og bestilte time og da hu spurte hvorfor jeg ville ha time sa jeg pga svetting.

 

 

så setter hu masse nåler i ryggen på beina og på armene, så får du noen "tabletter" er noe sukkerkuler som skal hjelpe deg å få mere ut av akkupunkturen, tok vel 6 eller 7 behandlinger i løpet av 4 uker, og det hjalp stort, slutta å svette i ansikte osv, men enda på ryggen og under armene, har begynt med en ny økt nå, så får se om det hjelper mere:)

 

 

 

Litt historie bak akkupunktur:

i hvertfall som jeg har skjønt det.

 

Trur det er kinesisk vist jeg ikke tar helt feil.

Kroppen har mange mange Energi tråder som går igjenom kroppen, vi kaller det for nerver :)

 

det blir krøll på en nerve akkupunktur retter den nerva ut igjen :)

 

det høres jo riktig ut :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_svett_*
Snakket forresten med de på apoteket, og de frarådet og bruke aluminiumklorid på huden, fordi det er påvist sammenheng mellom det og tidlig alzheimer (?) Høres ikke helt bra ut spør du meg :/

8190374[/snapback]

 

Og jeg quoter meg selv. Er det ingen som har noe å si om dette? De på apoteket FRARÅDET å bruke dette på huden.

8235609[/snapback]

 

 

Frarådet å bruke det på huden??

Hvor skal man DA bruke det? På T-skjorta??

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Noen forskere mener at det er sammenheng mellom Alzheimers sykdom og aluminiumkonsentrasjon i hjernen. Dette er ikke bevist, da man ofte får opphoping av mineraler rundt om i kroppen når alderen stiger, og det er dermed vanskelig å få samlet en tilstrekkelig god kontrollgruppe til forskning. Jeg tror ikke det er kjempefarlig, bare tenk på all aluminiumsfolien som blir brukt overalt.

8235724[/snapback]

 

 

Og hvis jeg må velge mellom å leve et liv med svetteringer og ikke få alzheimers eller å leve et liv UTEN svetteringer og ha litt større sjanse for å få alzheimers, så går jeg for å bli dement seinere i livet ass. Jeg gidder hvertfall ikke å konstant være svett lengre ass!

Lenke til kommentar

Fantastisk å finne denne tråden. Har slitt med dette i mange år og er temmelig keen på å bli kvitt problemet. Det heter visst hyperhidrose og bare 1-2% av befolkningen er rammet av det. Godt å se flere som sliter med det samme! Og enda bedre å se at folk som sliter med det samme blir kvitt problemet med denne vidunder-deo'n! Blir apotektur på meg på tirsdag jaffal! Gleder meg til et nytt liv!

Lenke til kommentar
Jeg svetter ikke forferdelig mye, men både armhuler og ryggen kan bli litt fuktige i blant. Denne deodoranten høres fin ut, men for meg virker det logisk at dersom svetten i armhulene stopper, da vil jeg svette mer andre steder. Er ikke dette riktig?

8721109[/snapback]

Det er ikke riktig.

 

Jeg har brukt dette produktet i et halvt år, og jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å skje.

 

Om du svetter mye er det gjerne psykisk som bestemmer det. Du trenger ikke å svette, men gjør det alikavel. Jo mer du tenker på at du svetter, jo mer svetter du. ;)

 

Jeg svetter mye mindre i dag, og det uten å bruke deoen. Grunnen er vel at jeg ikke tenker på det mer. Før tenkte jeg at jeg svettet hele tiden, men det trengte jeg ikke når jeg brukte aluminiumsklorid.

 

Konklusjonen min er at "vindunderdeoen" har kurert meg ;D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Smiley_*
Jeg svetter ikke forferdelig mye, men både armhuler og ryggen kan bli litt fuktige i blant. Denne deodoranten høres fin ut, men for meg virker det logisk at dersom svetten i armhulene stopper, da vil jeg svette mer andre steder. Er ikke dette riktig?

8721109[/snapback]

Det er ikke riktig.

 

Jeg har brukt dette produktet i et halvt år, og jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å skje.

 

Om du svetter mye er det gjerne psykisk som bestemmer det. Du trenger ikke å svette, men gjør det alikavel. Jo mer du tenker på at du svetter, jo mer svetter du. ;)

 

Jeg svetter mye mindre i dag, og det uten å bruke deoen. Grunnen er vel at jeg ikke tenker på det mer. Før tenkte jeg at jeg svettet hele tiden, men det trengte jeg ikke når jeg brukte aluminiumsklorid.

 

Konklusjonen min er at "vindunderdeoen" har kurert meg ;D

8721182[/snapback]

 

 

Ganske enig med deg der! :thumbup:

Det har mye med det psykiske å gjør!

 

Du tok ordene ut av min munn! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...