Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Gjest IsKrem

Ja,jeg skal i millitære snart.

Føler kanskje at det blir litt stressende:S

 

har kjempe lyst til å vær i millitære,men lurer å dimme bare pga. svetteproblemene ødelegger ALT! :mad:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Endelig!

 

Denne har jeg ventet på!! Har vært plaget med svette armhuler i 10-15 år, og så enkel var løsningen... Etter at jeg kom over denne tråden i går gikk jeg rett og kjøpe Aluminiumsklorid 25% på apoteket, og i går kveld påførte jeg den før jeg la meg. Sant skal sies at det klødde/svidde en del, men dette er første gangs bruk.

 

Uansett så er resultatet fantastiks!! Ikke en eneste svettedråpe på skjorten, nå åpner det seg en helt ny verden når det gjelder å utnytte garderoben!

 

Løp og kjøp spør du meg! :thumbup:

 

svette armhuler og svetteringer på skjortene er en saga blott... :thumbup::thumbup::D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_John Doe_*

Jeg sliter bare med svetting i ansiktet, svetter svært lite andre steder, og det er svært plagsomt fordi det skjer konstant som oftest. Må gå med lue når jeg skal framføre for at jeg svetter så mye når jeg blir litt nervøs.

 

Ser her at det er brukt forskjellige ting som Aluminiumsklorid under armene, farlig å prøve dette i ansiktet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tom_*

Jeg har slitt mye med svetting under armene. Så kom jeg over Aluminiumsklorid og det redda meg nesten. I 3 mnd kom det ikke en dråpe, men så begynte virkninga å forsvinne. Utrolig kjedelig.

Er det noen som har opplevd det samme?

 

For min del så svir det noe helt for j..... Sovner ikke før 3-4 på natta. Men gjør det likavel. Sier litt om hvor stort problemet er når man utsetter seg for sånt.

 

Har et lite tips: Når jeg kommer hjem fra byen og er sånn passe full, smører jeg på Aluminiumsklorid og sovner som en stein. (:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg Yerka på fredag, fordi jeg har slitt masse med svetting i hendene. Har brukt den hver dag på hendene, fulgt bruksanvisningen nøye (bortsett fra det om å bruke den 2-3 ganger i uka). Har hatt liten - dårlig effekt på meg.

 

For det første bruker den rundt 45 minutt på å trekke inn i huden på hendene mine, og for det andre hjelper den kun et par timer ut på morgenkvisten, så er svetten tilbake. Er det noe vits å gi dette lengre tid, jeg mener, tar det tid før middlet oppnår sin fulle effekt?

 

Tror dere jeg burde gå for 25% varianten?

Lenke til kommentar

Dette høres jo bare så bra ut! I morgen er det apotektur på meg! :D

 

Prøvde å bruke yerka/lerka eller hva det heter. Men det funka ikke så bra :(

 

Men er det slik at den funker på alle? Til vanlig kan jeg ikke gå i t-skjorte, for da ser det ikke helt bra ut:/ Og kan man påføre en lett deodurant som sterialen eller noe slikt morgen etterpå? når man har vasket seg..

Lenke til kommentar
Snakket forresten med de på apoteket, og de frarådet og bruke aluminiumklorid på huden, fordi det er påvist sammenheng mellom det og tidlig alzheimer (?) Høres ikke helt bra ut spør du meg :/

8190374[/snapback]

 

Og jeg quoter meg selv. Er det ingen som har noe å si om dette? De på apoteket FRARÅDET å bruke dette på huden.

Lenke til kommentar

Noen forskere mener at det er sammenheng mellom Alzheimers sykdom og aluminiumkonsentrasjon i hjernen. Dette er ikke bevist, da man ofte får opphoping av mineraler rundt om i kroppen når alderen stiger, og det er dermed vanskelig å få samlet en tilstrekkelig god kontrollgruppe til forskning. Jeg tror ikke det er kjempefarlig, bare tenk på all aluminiumsfolien som blir brukt overalt.

Lenke til kommentar
Gjest PåskeHaren
Jeg har nå også prøvd aluminiumklorid 25% (den fra apoteket) og den fungerte heller ikke. Da får jeg vel bare teste Stopp 24, og be til gud om at den vil ha bedre effekt :/

8282165[/snapback]

 

 

 

Heisann Hoppsann ;)

 

Prøv Maxim!!

Den funker bra! Jeg har problemer med svette under armer,men ikke mye etter jeg brukte Maxim ett par kvelder på rad.

Den svir og klør ikke som alumini25% og den kan brukes der man svetter.ansikte,føtter osv....(er jeg ganske sikker på da)

 

Dagen etter kan du ta på din vanlige deo=)

 

 

sjekk ut linken her og bestill :thumbup:http://www.gents.no/products/maxim-antiper...ant-roll-on.htm

Lenke til kommentar
Snakket forresten med de på apoteket, og de frarådet og bruke aluminiumklorid på huden, fordi det er påvist sammenheng mellom det og tidlig alzheimer (?) Høres ikke helt bra ut spør du meg :/

8190374[/snapback]

 

Og jeg quoter meg selv. Er det ingen som har noe å si om dette? De på apoteket FRARÅDET å bruke dette på huden.

8235609[/snapback]

 

 

Samboeren min, som jobber på apotek har ikke hørt noe om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...