Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var litt vanskelig å få smurt det ut. Kula var så dårlig.

 

Slik var min også de 2 første gangene, men nå funker den ca. like bra som hvilken som helst roll-on deo.

Lenke til kommentar

Brukte igår og hadde tenkt å gå inn hit og "klage" fordi jeg fortsatt var litt svett under armen(men svetteringene gone)

men da jeg våknet idag og frem til nå har jeg ikke en gang svettet en dråpe, fantastisk produkt, men har et spørsmål. De som bruker denne deoen kombinerer dere med annen deo eller?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_maxim_*

Jeg bare lurte på om noen her har prøvd Maxim Antiperspirant som de har på gents.no, og isåfall om den har samme effekt som "Alu 25%", når det bare er 12,5% aluminiumklorid i denne?

 

"Maxim er en svært effektiv antiperspirant som stopper selv den kraftigste

svetting på kroppen. Den aktive ingrediensen (12.5% aluminiumklorid)

sammen med Maxims patenterte formel gir en unik og aktiv beskyttelse mot

svette hele døgnet. Maxim Roll-On svir ikke slik som andre antiperspiranter og

kan brukes under armene, på hender, føtter, bryst og

rygg." :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg bare lurte på om noen her har prøvd Maxim Antiperspirant som de har på gents.no, og isåfall om den har samme effekt som "Alu 25%", når det bare er 12,5% aluminiumklorid i denne?

 

"Maxim er en svært effektiv antiperspirant som stopper selv den kraftigste

svetting på kroppen. Den aktive ingrediensen (12.5% aluminiumklorid)

sammen med Maxims patenterte formel gir en unik og aktiv beskyttelse mot

svette hele døgnet. Maxim Roll-On svir ikke slik som andre antiperspiranter og

kan brukes under armene, på hender, føtter, bryst og

rygg." :)

 

 

Jeg kjøpte maxim først for å prøve å teste om den funket (siden det var litt mindre alumkl. i denne) og hvis ikke den funket skulle jeg kjøpe alm. 25, men jeg er kjempe fornøyd med maxim :) har prøvd stopp 24 men den funket ikke så hvis du vil prøve en litt mildere enn alm25% så anbefaler jeg maxim.

Det svidde litt i begynnelsen,men jeg syntes det ikke gjorde så mye jeg da for det er verdt det. jeg bruker å påføre det når jeg merker at jeg begynner å svette litt igjen og det kan gå 2 uker mellom hver gang.

Lenke til kommentar

Jeg har nå brukt aluminiumklorid fra apoteket i ca. 3 måneder. Jeg tar det på i snitt hver 5. dag, og det fungerer bra! Svetter ikke under armene i det hele tatt. Hvis jeg lar det gå en hel uke før jeg påfører aluminiumklorid igjen svetter jeg bittelitt. Det svir ikke lenger noe særlig når jeg tar det på. Sviingen ga seg etter 7-8 påføringer.

Lenke til kommentar

Mener ikke å være OFF-TOPIC, men jeg tenkte dette var en fin tråd å nevne dette i... .

 

Jeg sliter generelt med klamhet og svette, er som om jeg ikke klarer å tørke meg ordentlig etter å ha dusjet, og på en måte har vanndamp på kroppen.

 

Ellers skal det veldig lite til før jeg blir svett, selv om jeg ikke er andpusten en gang. Satt og kaldsvettet på skolen i dag, har kanskje å gjøre med at jeg har vært syk en stund.

 

Kunne jo brukt denne deodoranten under armene, men det jeg sliter mest med er litt mer flaut... Jeg svetter veldig lett rundt rumpepartiet.. Og det er ikke spesielt gøy. Om jeg trener blir nesten hele bokseren våt liksom, både rundt skrittet og rumpen/rumpeballene. Dette er greit da, pga jeg skal dusje og slikt, men det blir lett svette ellers også.

 

Om ikke noen har erfaring med å bruke deodorant "bak der".. så føler jeg at dette blir FOR rart og litt ekkelt.

 

Noen tips? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...