Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Kan tilføye at jenter som skal prøve det IKKE må påføre rett etter barbering!

La det være minst et døgn (gjerne to eller mer) siden forrige barbering/voksing/annen hårfjerning.

 

 

Jeg bruker ikke 25% selv, men en litt svakere variant (som likevel funker helt suverent)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Kan ikke se at det er blitt spurt om det tidligere, men må man være babert under armene for å bruke Alu 25%? Syns det blir litt underlig å måtte være babert undere armene.. Håper på positivt svar :new_woot:

 

-S-

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt denne aliminumklorid-deodoranten som det er mye snakk om i denne tråden, bare for å teste ut. Tok den på i går kveld og dusjet nå isted, følte det svidde litt i et halvt sekund akkurat når jeg tok strålen med varmt vann direkte i armhulen, ellers har jeg ikke merket noe til det. Er spent å se hvordan dette går ;)

Lenke til kommentar
Gjest JumboDumbo

Kulen vil ikke røre på seg, hva nå? Jeg har fuktet den litt med vann, tørket av og deretter prøvd å rolle den under armhulen, men det virker ikke som den vil røre seg. Hva nå?

Lenke til kommentar
Gjest JumboDumbo

Klarte å få den til å spinne. Tatt på nettopp; Det svir ikke though, hvordan var det med dere? Begynte det å svi med en gang? ...

 

Hvor mye tok dere på den første gangen? Og andre ganger? ...

Lenke til kommentar
Gjest Hezzal
Jeg hadde/har også problemer med å få kulen til å rulle rundt. Kjenner ingen svie btw.

jeg tror, når jeg prøvde å få den til å rulle, at kulen ble trykt litt ned. jeg tror det var det som fikk den til å rulle. kan bekrefte at jeg har vært tørr i hulene i hele dag (tok på i går kveld). når bør/må jeg ta på neste gang?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte 25% idag og påførte for ca en halvtime siden, klør en del nå :p Vaske av i morgen å vente på resultatet, blir godt å slippe ringer :)

 

edit: Reporting back, hatt en ganske stressende dag med kjøring av fulle folk 12 timer i strekk, men ikke en antydning til svette :D :D Jippi!

Endret av WD40
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Ingrid_*

Kjempe fint at vi med samme problemet kan hjelpe hverandre! Men jeg hadde et lite spørsmål, siden man ikke kan påføre denne deodoranten når man er nybarbert, kan man barbare armhulene f.eks dagen etter man har tatt på deodoranten?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Kjøpte deo'n i dag og har akk brukt den for første gang: det svir ikke, men fy **** som det klør.. Ser det har blitt spurt om en del ganger, men fant ingen klare svar: Kan deo'n her brukes på rygg, panne, rundt skrittet etc?

Lenke til kommentar
Kjøpte deo'n i dag og har akk brukt den for første gang: det svir ikke, men fy **** som det klør.. Ser det har blitt spurt om en del ganger, men fant ingen klare svar: Kan deo'n her brukes på rygg, panne, rundt skrittet etc?

 

Som sagt 100 ganger før i tråden: husk å VASKE AV aluminiumskloriden med såpe og vann morgenen etter du har brukt den. Deretter kan du påføre VANLIG deo.

 

Aluminiumskloriden kan brukes på steder der du svetter FOR MYE, altså ikke over alt. Jeg ville neppe turt å bruke den i skrittet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...