Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal spise på Peppes på Aker Brygge, så spør etter Astrids spesial. Verdens beste pizza som lages av en i klassen min (rikitgnok kun når hun er på jobb). ;)

Skrevet

så mann er jeg at jeg må si at jeg har lyst til å være med mitt på natta etter jeg har vært ute på byen! :)

så.. skriv meg opp jeg kommer!

Ellers så får alle ha en fortsatt god kveld!

Skrevet
Oj, hvor gamle er folk da? gidder ikke dra og spise pizza med en gjeng oldiser. (er 16 år selv).

6981191[/snapback]

Særiøst ? Du veit godt hvordan praten kommer til å bli hvis det kun er pre 1990 der. Hvis det er mange "eldre" så kan du/dere kanskje lære litt også :)

Skrevet
Oj, hvor gamle er folk da? gidder ikke dra og spise pizza med en gjeng oldiser. (er 16 år selv).

6981191[/snapback]

hvis du har den holdningen kan du bare holde deg hjemme for min del

:hrm:

Skrevet

6981191[/snapback]

Skriv meg av lista. Sånt tull gidder jeg ikke å være med på.

Skrevet

6981191[/snapback]

Pst. Ræva holdning, spør du meg. Alder har ingenting å si.

Skrevet

6981191[/snapback]

Alderen på folket som kommer er nok over et ganske vidt spenn, så fortvil ikke, du finner nok noen på din egen alder å prate med skjønner du. Men om du har den holdningen så kanskje ingen har noen interesse av å snakke med deg uansett. :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...