Gå til innhold

Samsung Monitor 22" Syncmaster 225BW


Teddynegger

Anbefalte innlegg

Stemmer det som står i prisguiden med ingen HDCP støtte?

her: http://www.newegg.com/Product/CustratingRe...N82E16824001083

og her:

http://www.short-media.com/review.php?r=336

Sier de iallefall at det støttes...

 

Ser også at det støttes på:

http://www.samsung.com/no/products/monitor...21_40/225bw.asp

 

Så må vel være feil i prsiguiden, Dårlig!

Endret av -HugiN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som Viewsonicen straks dukker opp på en Elkjøp butikk nær deg til foreløpig laveste pris i landet (3695,-).

6941728[/snapback]

 

Det er internett pris, og pris i butikken avvikler en del. Da jeg ringte ang LG 203WT så var internett pris 2999 og på nærbutikken fikk jeg opplyst pris på 3999, så dette ser ut til å være ny salgs strategi. Siste tiden en del nettbutikkene som IKKE HAR vare på lager setter lavere pris på varen i jakt på kundene.

 

staljin

Lenke til kommentar
Ser ut som Viewsonicen straks dukker opp på en Elkjøp butikk nær deg til foreløpig laveste pris i landet (3695,-).

6941728[/snapback]

 

Det er internett pris, og pris i butikken avvikler en del. Da jeg ringte ang LG 203WT så var internett pris 2999 og på nærbutikken fikk jeg opplyst pris på 3999, så dette ser ut til å være ny salgs strategi. Siste tiden en del nettbutikkene som IKKE HAR vare på lager setter lavere pris på varen i jakt på kundene.

 

staljin

6941774[/snapback]

 

Jeg pleier enten å kjøpe varer hos Elkjøp på nettet eller direkte fra butikken til samme pris (+ frakt). Alt ettersom hvor varen er på lager.

 

Har aldri vært et problem hittil ihvertfall.

 

Ps. Følg med i denne tråden da jeg tipper at jeg i løpet av noen dager kjøper en slik skjerm i lokalbutikken min.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ååå trykket på kjøp isted. håper amentio får denne inn i morra!

 

Var lenge i tvil om det ble 20 eller 22" på meg. men fant ut at det måtte bli 22"

 

20"wide er ca like høy som 17"vanlig og jeg ville ikke ha noe som er mindre enn 19"crt som jeg har nå (som egentlig er 17,9") da måtte det bli 22" som er like høy som 19" skjermer!

Lenke til kommentar

Fikk min Samsung 225BW i dag.Litt baklys på denne også på svart skjerm.Men men,for 3000 kr. så tåler jeg det :) Har ikke fått testet den noe enda,da jeg måtte på jobb.

 

Men har et noob spørsmål,da dette er min første lcd.Får bare beskjed om å sjekke kablene eller no sånt med dvi kablen.Skal jeg ikke bruke den?

Lenke til kommentar
Fikk min Samsung 225BW i dag.Litt baklys på denne også på svart skjerm.Men men,for 3000 kr. så tåler jeg det  :)  Har ikke fått testet den noe enda,da jeg måtte på jobb.

 

Men har et noob spørsmål,da dette er min første lcd.Får bare beskjed om å sjekke kablene eller no sånt med dvi kablen.Skal jeg ikke bruke den?

7081507[/snapback]

 

 

Hvor fikk du den for 3000?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...