Gå til innhold

Samsung Monitor 22" Syncmaster 225BW


Teddynegger

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser at Samsung kommer ut med en ny skjerm:

Samsung Monitor 22" Syncmaster 225BW Wide DVI Silver HAS Pivot 5ms

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129924&mlevel=

 

Den koster bare 4000 hos PSdata. Det var da vel billige for en 22" skjerm? Kan den være bra tro?

 

Er det noen som har noe info om den? Den kunne jeg gjærne kjøpt dersom den får litt positiv feedback.

 

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig var det ja, men er det snakk om pris så kommer det noen hyggeligere priser utover høsten. :)

 

Samsung leverer jo generelt over gode skjermer, men spørs jo såklart vil hvordan bruk den skal benyttes til om den vil være god nok for deg.

 

EDIT: Velkommen skal du være. :)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Billig var det ja, men er det snakk om pris så kommer det noen hyggeligere priser utover høsten. :)

6904449[/snapback]

 

Og dette baserer du på? Har lest en test av Viewsonic 22" som bruker visst samme panel og folk var ikke super duper imponert over den, dog jeg også kunne tenke meg den Samsun 225WTB

 

Hilsen

Staljin

6909987[/snapback]

HP kommer med noen skikkelige stilige skjermer. :)

Lenke til kommentar
Acer har jo også kommet med en skjerm med samme panel til utrolige 3200 kr. Noen som har link til en test av panelet som disse skjermene bruker?

6911372[/snapback]

 

 

Test av panelet!? Den er jo så å si splitte ny.

 

staljin

6911643[/snapback]

 

Du får jo kjøpt den i butikken i dag om du vil. Da kan vel også de som tester skjermer få tak i en?

Lenke til kommentar
Du får jo kjøpt den i butikken i dag om du vil. Da kan vel også de som tester skjermer få tak i en?

6914346[/snapback]

 

Du får den kjøpt ja, men ikke i Norge. Søk med google, det gjør jeg.

 

Fant enda en test av Samsung 225BW men ingen tester av Viewsonic sin 22"

 

I følge disse gutta så bruker den ekte 8 bit panel og ikke 6bit+2 bit dithering

 

Nå siden en del av oss har blitt veldig imponert av LG 204WT, lurer jeg på om noen vet om LG har planer å lage en skjerm basert på denne LCD panel. BenQ kommer jo med den og, så det er vel naturlig å tro at LG følger etter.

 

staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar
Du får jo kjøpt den i butikken i dag om du vil. Da kan vel også de som tester skjermer få tak i en?

6914346[/snapback]

 

Du får den kjøpt ja, men ikke i Norge. Søk med google, det gjør jeg.

 

6914782[/snapback]

 

Amentio har nå 9 stykk på lager, så du får vel kjøpt den i Norge da?

 

Fant ingen test av Aceren når jeg googlet den. Men hvor stor forskjell kan det være på skjermer med samme panel? Kjøper så klart ikke Acerutgaven uten DVI...

Lenke til kommentar

Stooor forskjell. hør om tilfeller der en skjerm har blitt skrytt opp i skyene mens en annen har blitt slaktet selv de i utgangspunktet bruker samme panel!

 

Slik er det med tver også. de aller fleste har ikke så altfor god bildebehandling og man kan kjøpe en relativt billig skjerm og bruke skikkelig bildebehandling og få ytelse som vesentlig dyrere tver...

Lenke til kommentar
Amentio har nå 9 stykk på lager, så du får vel kjøpt den i Norge da?

 

Fant ingen test av Aceren når jeg googlet den. Men hvor stor forskjell kan det være på skjermer med samme panel? Kjøper så klart ikke Acerutgaven uten DVI...

6917171[/snapback]

 

Det var ikke Acer jeg tenkte på, men samma det. Ser ut som om både Viewsonic og Samsung som er tilgjengelige for øyeblikket, og jeg har SÅ LYST, men ingen planer om å kjøpe en av de skjermene nå. Får heller vente litt til (Jul) og se hva som skjer i hvertfall med prisene. Benq kommer jo med en slik skjerm, LG vil sikkert gjøre det samme, så får vi se.

 

staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...