Gå til innhold

Samsung Monitor 22" Syncmaster 225BW


Teddynegger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser de skjermene der har en kontrast på "bare" 700:1. Noe av hovedfordelen med det brede skjermformatet er at det passer fint til å se film på. Min forrige skjerm fikk i sin tid mye skryt for sin kontrast på 800:1 men jeg ble likevel litt brydd av sortnivået når jeg så på film. Min neste skjerm blir sansynligvis LG L204WT men jeg liker ikke å måtte vente alt for lenge. (Har ventet 2 uker allerede). Jeg lurer litt på om jeg skal gå for 24" med 1920x1200 i stedet for, men har ikke bestemt meg ennå. De er jo ganske mye dyrere. Dell sin 24" kommer sansynligvis på salg i oktober. Forhåpentligvis til rundt 7500kr.

 

Redigert: Oi, der kom vist Dell 2407WFP på salg til 7661kr. I går kostet den 9000kr.

 

Jepp, Dell har veldig forutsigbare kampanjer. ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

og fordelen med det er? tco-03 vil bare si at den ikke levers i svart f.eks... jeg vil gjerne ha svart!

Dvi-d er det vel på alle skjermer... (med dvi)

 

Dvi-D er kun digital

Dvi-A er kun analog og

Dvi-I er begge deler

 

Edit: jaggu er det ikke TCO-03 verifisering på samsung skjermen også ;)

 

Edit: prøvde å finne noe ang 22" versjonen av LG 204wt men fant ikke noe. eksisterer den?

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Edit: prøvde å finne noe ang 22" versjonen av LG 204wt men fant ikke noe. eksisterer den?

6926955[/snapback]

 

Jeg har ikke lest noe om den

 

staljin

6929426[/snapback]

 

ikke jeg heller, var bare en som nevnte det på xs... men jeg finner ikke noe på LG.com engang så... tror ikke den eksisterer jeg! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...