Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at det er moro for fansen til LSK og endelig bli hatet etter 20 år i skyggen til Brann og Rosenborg. Det er noe alle fotballsupportere bør sette seg som mål, bli hatet. Tror nok det var det Sundgot tenkte "nå skal jeg gi resten av Norge noe å hate oss for."

 

Mener forøvrig fortsatt at handsen er et enormt steg i feil retning i forhold til Fair-Play profilen norsk fotball har forsøkt å opparbeide seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Mener forøvrig fortsatt at handsen er et enormt steg i feil retning i forhold til Fair-Play profilen norsk fotball har forsøkt å opparbeide seg.

9596489[/snapback]

 

Pisspreik!

Ulovligheter skjer hele tia. Holding på hver bidige corner. Det rare med denne situasjonen er at media (BrannTV (tv2) og VG) har fokusert på Sundgot istedenfor dommeren. I alle lignende situasjoner har kritikket rammet dommeren (for ikke å ha sett situasjonen) istedenfor spilleren.

Ingen spisser hadde sagt fra om noe sånt og de prøver på lignende ting i hver kamp. "Fair play" profil eller ikke.

Lenke til kommentar

Forskjellen på viljehands og holding er at hands fortsatt forekommer sjelden i fotballkamper generelt. Mens Ijeh og Berre har ført an en nye generasjon med skuespillere i den norske toppserien og mens holding blir sett gjennom fingrene med, er at hands fortsatt en av tingene blir ansett som fy-fy innen fotball. Selvfølgelig er jeg klar over at majoriteten av norske spillere ikke hadde gått bort til dommeren og bedt han annullere eget mål, men jeg er også klar over at de færreste spillere ville plukket opp ballen og løpt avgårde med den. Dette er jo også en sak hvor det er hendelsen i seg selv som er (og skal) være i fokus. Det var jo ingen som snakket om dommeren da Messi slo ballen i mål mot Getafe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Forskjellen på viljehands og holding er at hands fortsatt forekommer sjelden i fotballkamper generelt.

9601973[/snapback]

 

Og fordi det er sjelden er der værre ?

 

Om en er interessert i å holde fotballen rein for ulovligheter kan en jo bare innføre videodømming i etterkant (i alle fall på toppnivå). Dvs gå igjennom kampene på video og gi gule/røde kort med dertil utestengelser etter kampene.

 

Jeg syns hele fuss'et om hands er meningsløst i og med at alle andre ulovligheter foregår jevnlig uten at noen tilsynelatende bryr seg nevneverdig.

 

Men NFF vil jo beholde "fotballens sjel" som den er så...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Forskjellen på viljehands og holding er at hands fortsatt forekommer sjelden i fotballkamper generelt. Mens Ijeh og Berre har ført an en nye generasjon med skuespillere i den norske toppserien og mens holding blir sett gjennom fingrene med, er at hands fortsatt en av tingene blir ansett som fy-fy innen fotball. Selvfølgelig er jeg klar over at majoriteten av norske spillere ikke hadde gått bort til dommeren og bedt han annullere eget mål, men jeg er også klar over at de færreste spillere ville plukket opp ballen og løpt avgårde med den. Dette er jo også en sak hvor det er hendelsen i seg selv som er (og skal) være i fokus. Det var jo ingen som snakket om dommeren da Messi slo ballen i mål mot Getafe?

9601973[/snapback]

 

Jeg tør påstå at pall gunnarson, alanzinho og nannskog bidrar meget godt til den nye generasjonen skuespillere. Sutrete filmere...

Lenke til kommentar
Det skal bli en fornøyelse å møte dere i cupfinalen, måtte det beste laget vinne. Er stygt redd for at det blir dere, men ballen er rund og vi skal gi dere kamp i hvertfall.

9662632[/snapback]

 

Selv om LSK normalt sett skal vinne greit, er jeg på ingen måte sikker på seier i finalen. Cup er og blir cup, og hvis FK Haugesund har dagen, kan de overraske. Og det er vel også LSK som har det største presset på seg.

 

Men så har de flestepå dagens LSK-lag (minus 2 spillere) opplevd å tape en cupfinale for 2 sesonger siden, og jeg regner med at lysten til å revansjere det tapet, er rimelig stort.

 

...men først er det 3 seriekamper igjen...som skal vinnes.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Selv om LSK normalt sett skal vinne greit, er jeg på ingen måte sikker på seier i finalen. Cup er og blir cup, og hvis FK Haugesund har dagen, kan de overraske. Og det er vel også LSK som har det største presset på seg.

 

Men så har de flestepå dagens LSK-lag (minus 2 spillere) opplevd å tape en cupfinale for 2 sesonger siden, og jeg regner med at lysten til å revansjere det tapet, er rimelig stort.

 

...men først er det 3 seriekamper igjen...som skal vinnes.

Pantera

 

Cup er cup, men Haugesund er alltids Haugesund også.

Graver meg ned om vi ikke vinner cupen i år...

 

Men fy faen så deilige de 3 poengene mot VIF smakte.

Stemmen er helt herpa etter kampen enda. Høres ut som en forkjøla 12-åring i stemmeskifte.

Tror ikke halsen har godt av konstant synging fra 45-60 min synging før match, til 30 min etter match.

Noen som vet noe som hjelper for halsen nå?

Lenke til kommentar
Cup er cup, men Haugesund er alltids Haugesund også.

Graver meg ned om vi ikke vinner cupen i år...

 

Men fy faen så deilige de 3 poengene mot VIF smakte.

Stemmen er helt herpa etter kampen enda. Høres ut som en forkjøla 12-åring i stemmeskifte.

Tror ikke halsen har godt av konstant synging fra 45-60 min synging før match, til 30 min etter match.

Noen som vet noe som hjelper for halsen nå?

Syng enda høyrer nesten gang, tilslutt blir du "herdet" :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
4-1 mot klovnesirkuset fra Barteland :D Morsomt at Brenne endelig har tatt av.

 

Moro ja...selv om det egentlig var en relativt dårlig kamp av LSK i dag. Men det er greit så lenge RBK er rævva i forsvar, og foran motstandernes mål. Det må spilles langt bedre mot et Start-lag i poengnød neste runde. Seier der, så kan vi klare sølvet.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...