Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er så latterlig med den straffen. Jeg ser i RB at Frode Kippe synes det er utrolig at dommeren dømmer straffe. Det virker ikke særlig troverdig når han ser ut som en italiener med armene ut i hoftehøyde rett etter at Helstad faller. Jeg synes straffen er grei jeg. Helstad er foran, blir holdt (uten at dommeren kan se det da...) og blir hindret ved at Pål Steffen løper i beina på ham.

 

Det var noen handser i 16-meterne også, men her synes jeg dommeren hadde en fin linje. Det er enten to eller null straffer.

 

Dessuten: Da straffen kom hadde jo allerede kampen snudd. LSK eide 1. omg. Brann eide 2. omg.

Lenke til kommentar

Syntes nå Sæternes dro mer fordel av handsen en det Stefanutto gjorde. Tror uansett LSK fort kan bli å slite nå. Neste kamp er mot revansjesugne VIF som bare ikke kan tape, og RBK på Lerkendal...

 

Men uansett greit å få den knekken nå, og ikke i august som Brann får ;) Lykke til i sølvkampen, LSK :p

Lenke til kommentar
Syntes nå Sæternes dro mer fordel av handsen en det Stefanutto gjorde. Tror uansett LSK fort kan bli å slite nå. Neste kamp er mot revansjesugne VIF som bare ikke kan tape, og RBK på Lerkendal...

 

Men uansett greit å få den knekken nå, og ikke i august som Brann får  ;)  Lykke til i sølvkampen, LSK  :p

8832425[/snapback]

 

Enig. Hadde det ikke blitt straffe hadde LSK fulgt bedre med Brann. Når jeg så de første minuttene i 2 omgang, hadde jeg en følelse at Brann kom til å vinne.

 

Håper LSK hever seg til de neste viktige kampene

 

Mvh

Larsson, LSK-fan

Lenke til kommentar
Nå har jo LSK også fått en verdifull spiller i Marius Johnsen.

8859208[/snapback]

 

Kom overraskende på alle den der... :D Ikke så mye som et lite rykte i forkant engang.

Bra signering. Blir litt konkurranse for Stefanutto dette...litt usikker på hva dette vil si for hans framtid i klubben.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja...ny kamp på søndag, borte mot Sandefjord. Nå som bråket rundt Müller endelig ser ut til å avta, er det på tide for laget å konsentrere seg om det de skal...nemlig banke disse hvalfangerne....og da mener jeg "banke" i overført betydning...ikke bokstavelig....hehe...

 

2 spillere ute med karantene; Müller og Kippe. Rambekk usikker pga skade. Pål Steffen ser heldigvis ut til å være klar igjen. Men hvis Rambekk er ute, kan det bli en spennende forsvarsfirer denne gangen.

 

Regner med dette laget:

 

---------------Otto-----------------

Danton---Rambekk---PSA---Shane

Riise--------Søgård------Brenne

Magnus-----Sundgot----Occean

 

Forventer 3 nye poeng i denne kampen.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Nja.. Jeg tror ikke at Shane blir vraket, men (håper) heller på denne oppstillingen:

 

Otto

 

Rambekk - PSA - Johnsen - Shane

 

Riise - Søgård - Brenne

 

Myklebust - Sundgodt - Strand

 

 

Jeg synes Strand godt kan prøve seg istedenfor Occean. Det begynner å irritere meg voldsomt at Occean som regel skal gå forbi 2-3 mann hver gang han får ballen. Noe som ikke pleier å gå så veldig bra. Han kan komme inn senere for Sundgodt, hvis det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Tror Marius Johnsen får sin debut her jeg, så Shane starter vell på benken.

8975082[/snapback]

 

Trur nok ikke Nordlie setter ut en av tippeligaens beste venstrebacker til fordel for nyinnkjøpte Johnsen. Men mulig Johnsen kommer inn som stopper, hvis det er mangel på folk der...

 

Jeg synes Strand godt kan prøve seg istedenfor Occean. Det begynner å irritere meg voldsomt at Occean som regel skal gå forbi 2-3 mann hver gang han får ballen. Noe som ikke pleier å gå så veldig bra. Han kan komme inn senere for Sundgodt, hvis det er nødvendig.

 

Strand blir nok i beste fall innbytter denne gangen også. Occean er jo tross alt toppscorer i klubben, og bare 1 mål bak toppscoreren i TL. Hvis Strand skal innpå, så er det nok i så fall Sundgot som må ut.

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Antar at du spøker nå, men hvis du virkelig vil vite det:

 

Käerjéng 1-0 LSK

 

Siden det endte 2-1 til LSK i første kamp er LSK ute på bortemålsregelen.

 

Käerjéng endte i fjor som nr. 8 i ligaen i Luxembourg, og grunnen til at de fikk spille UEFA kvalfisering var fordi de var tapende cupfinalist mot laget som vant serien i Luxembourg. Så sier sitt om hvor gode laget LSK møtte i går er.

Lenke til kommentar
:( Tror ikke denne sesongen kommer til å ende godt, det ser hvertfall mørkt ut nå :(

9195914[/snapback]

 

Mørkt og mørk....er fortsatt 11 kamper igjen, og bare 3 poeng bak sølvplassen, og 6 poeng opp til toppen. Fortsatt mulig å kjempe om gullet. Både Brann og Stabæk har tøffe kamper til mandag, og kan fort tape poeng. Blir tøft for LSK også, mot sesongens hittil beste bortelag.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...