Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer folkens! Jeg er ikke enig i at KFL var så flinke , men så er det generellt vanskelig å fylle ullevol med lyd , er jo ikke uten grunn at apeberget / søpla klager. Vi var døde (stod selv på VG nedre) i første omgang ,men trøkket skikkelig til etter scoringen, faktisk så mye lyd har jeg aldri hørt på ullevoll før!.. Men totalt sett er dette for dårlig og selv kampen hjemme mot Brann hadde høyere lydnivå i gjennomsnitt enn denne kampen. Kanskje fordi antall "die-hard" fans stod lenger fra hverandre ,men det var jo påkrevd med KFL medlemskap for å komme inn på VG-Nedre så det var litt synd.

 

Men makan til overkjøring både på tribunen og på banen skal en lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Jeg var i Lillestrøm der og visste ikke at han var fra NRK. Men nå er fokuseringen på Brann i TV2 noe som overgår alt som heter profesjonell journalistiskk. Pål T. "Lyn" Jørgensen er jo bare et eksempel , og flere saker oppigjennom sesongen.. Jeg tror ingen lag i tippeligaen synes Brann har blitt for lite eksponert i alle fall, det er nok stikk motsatt ;)

 

Her snakker vi om en hendelse hr kapitalist. TV2 har hatt minst 10 denne sesongen. Mtp på eksponering og ting som journalister har sagt.

Lenke til kommentar
Du er litt morsom. Du snakker om "TVBrann", men de eneste eksemplene du kommer med handler om Pål T. Jørgensens forhold til Lyn og at dagbladet lagde en sak om at LSK's utdriting i UEFA-kvalik kan koste norge plass i europa. Hehe...

Er det TVBrann eller er det MEDIA-mot-lsk?

 

Har du sett en dag på TV2?

 

Trenger vel ikke engang nevne "Gullvær i Bergen" på Været?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Du er litt morsom. Du snakker om "TVBrann", men de eneste eksemplene ...

 

Et enkelt lite eksempel på TVBrann's enestående journalistikk;

På TVBrann sporten tre (3) dager før cupfinalen (tors 8/11) lager bergenskanalen en sak på dette Ville vært mester med større ydmykhet. Saken vinkles selfølgelig med at det er uro på Åråsen. Neste post er jubelscener og gladstoff fra Haugesund.

 

Merk deg datoen for publisering av den aftenposten artikkelen.

 

Dette er et ørlite eksempel på "lete-med-lys-og-lykte-etter-negativitet" journalistikk. Alle trenger helter og kjeltringer og TVBrann har i sannhet sin kjæledegge og sitt sorte får. Kjæledeggens skandaler sendes ikke samtidig som kjeltringens gode gjerninger forbigåes i stillhet. Kun Godstoff om den Gode og Skandaler om den Slemme. "Se og Hør" TV. Eventyr TV. Stoff som selger til massene TV. Penge TV.

 

Det er ikke hvordan TVBrann sender noe som gjør dem til TVBrann, det hva de sender og når de sender det. Vinklingen på stoffet.

 

At de påberoper seg å være nøytrale er en selvfølge, noe annet er ikke gunstig for økonomien. Sannheter er relative og er det i det hele tatt så nøye hva en presenterer så lenge en tjener penger ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Dette er et ørlite eksempel på "lete-med-lys-og-lykte-etter-negativitet" journalistikk. Alle trenger helter og kjeltringer og TVBrann har i sannhet sin kjæledegge og sitt sorte får. Kjæledeggens skandaler sendes ikke samtidig som kjeltringens gode gjerninger forbigåes i stillhet. Kun Godstoff om den Gode og Skandaler om den Slemme. "Se og Hør" TV. Eventyr TV. Stoff som selger til massene TV. Penge TV.

 

Det er ikke hvordan TVBrann sender noe som gjør dem til TVBrann, det hva de sender og når de sender det. Vinklingen på stoffet.

Er det noe LSK og støtteapparatet rundt har lagt opp til så er det mediatrøbbel. Godt hjulpet av sutrende managere og forsvarsklipper som får x antall røde kort og må bruke media for å påpeke dette. Det er tydeligvis greit å bruke TV2 når man vil sutre over ting - men når TV2 finner egne saker så blir det Brann-TV.

 

Det er en ting som gjør at LSK er blitt fremstilt som den store stygge ulven - og det er at dere har klovner til å styre kontakten deres med pressen. Håper for LSK sin del at ledelsen tar et lite mediakurs til neste år.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Fire uker til seriestart, og LSK-kabalen er langtfra komplett. Det haster med å skaffe nye spillere.

 

Komplett og komplett...i forhold til i fjor, så er vel stallen "litt styrket", men mange skader, spesielt defensivt, er bekymringsfullt, ja. Spesielt nå som Søgård også er ute, så bør man snarest handler inn et par spillere.

 

Man håper jo på å få napp på enten Hoff eller Alanzinho. Selv håper jeg på Hoff, da jeg trur han passer bedre inn i "vår" spillestil. Men en ny ving kommer nok ikke før til sommern, uansett...

 

pantera

Lenke til kommentar
Fire uker til seriestart, og LSK-kabalen er langtfra komplett. Det haster med å skaffe nye spillere.

 

tviler på at det blir kjøpt nye spillere nå

 

Fire uker til seriestart, og LSK-kabalen er langtfra komplett. Det haster med å skaffe nye spillere.

 

Komplett og komplett...i forhold til i fjor, så er vel stallen "litt styrket", men mange skader, spesielt defensivt, er bekymringsfullt, ja. Spesielt nå som Søgård også er ute, så bør man snarest handler inn et par spillere.

 

Man håper jo på å få napp på enten Hoff eller Alanzinho. Selv håper jeg på Hoff, da jeg trur han passer bedre inn i "vår" spillestil. Men en ny ving kommer nok ikke før til sommern, uansett...

 

pantera

 

Alanzinho ja takk , men han blir nok for dyr .

 

 

Det skjer alt for lite på Åråsen spør du meg , ingen framgang .

 

Riseth var en håpløs signering spør du meg , ved tanke på alder .

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Jeg vil påstå og si at Tom Nordlie er tippeligaens beste manager.

 

synes på mange måter du har rett , men han må bevise mer . han må vise til en bedre plassering i Tippeligaen viss det ikke skal gå som med Uwe Rosler , personlig syntes jeg det var en stor tabbe og sparke Rosler . han har virkelig gjort det bra med viking , med tanke på hva han har til rådighet .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...