Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knallbra av Koren i kveld. Håper han blir i LSK lengere enn antatt, denne spilleren er bare helt fabelaktig. Så ikke kampen, men oppsumering fra TV2 fikk jeg med. To nydelige mål fra Koren.

 

 

Koren har jo forsåvidt antydet han kan kan finne på å bli på Åråsen enda lenger.

Uwe tror Koren blir, Fjørtoft er vel litt mer beskjeden optimist. Men som Uwe sa det: det avhenger av at LSK spiller i Europa neste år. Og det trur jeg vi gjør, enten det blir CL eller UEFA.

 

Så jeg velger å være optimist jeg og....jeg trur også Koren blir.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Tror LSK skal slite med å ta hjem ligatittelen i år. Både Rosenborg og Brann er ganske sikre for tida. Rosenborg har 2 kamper mindre spilt enn Brann, og ligger ikke mye bak.

Rosenborg skal spille mot Odd idag, vinner de da, er de rett i ræva. Og med kamp på torsdag også så kan de passere Brann og ta over ligaledelse.

 

Blir nok Rosenborg i år!

 

Hilsen

Rosenborg fan!

Lenke til kommentar
Tror LSK skal slite med å ta hjem ligatittelen i år. Både Rosenborg og Brann er ganske sikre for tida. Rosenborg har 2 kamper mindre spilt enn Brann, og ligger ikke mye bak.

Rosenborg skal spille mot Odd idag, vinner de da, er de rett i ræva. Og med kamp på torsdag også så kan de passere Brann og ta over ligaledelse.

 

Blir nok Rosenborg i år!

 

Hilsen

Rosenborg fan!

 

Kan nok se slik ut ja....dessverre. Vinner RBK kampen sin mot Tromsø, så er de på god vei ihvertfall. Men det er noen tøffe kamper igjen...for alle 3 i toppen. Og LSK er fortsatt bare 5 og 6 poeng etter. Ingenting er avgjort enda. Nå ser det ut som om Brann har fått en aldri så liten sprekk, så magefølelsen sier gull til RBK, sølv til LSK, og bronse til Brann...akkurat i øyeblikket.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Det vitkigste for lsk nå er vel å få cl kvallik eller uefa. Hva syns dere? smile.gif

 

Er jo mulig for oss å hevde oss litt ut i europa. Vi så jo det i første kamp mot Newcastle, og hvis man har flaks. Kan man møte maaange lag som er dårligere en lsk langt ut i cl..

 

For å kvalifisere til CL, må vi først vinne serien. Pga FIFA-rankinga, er det kun 1 norsk lag som kan kvalifisert til CL. 2. og 3. plass samt cupgull, gir plass i UEFA-cupen....men man må nok gjennom en kvalik der og. I tillegg blir et lag til kvalifisert pga fair-play regelen.

 

Men bare for å ha sagt det....trur ikke vi kan møte "maaange" lag som er dårligere enn LSK langt uti CL.....Det er jo tross alt de beste laga i alle ligaene ute i Europa...og Norge er en "bakgårdsnasjon" i europeisk fotball....

 

Men UEFA har jeg trua på. Trur vi klarer medalje i år. Og i kvaliken til UEFA, så møter man stort sett jallalag i de 2 første rundene, og et bra et i 3. runde....med litt flaks kan vi nok klare å komme oss til selve cup'en, og da kan det bli moro.

 

Men det hadde vært stas å få besøk av store klubber som Real Madrid og Barcelona på Åråsen da.... :D

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Kasey's LSK-utlimatum

 

Hm....tydelig at Kasey er misfornøyd med tingenes tilstand for tiden, men at han føler det så ille, kom faktisk litt overraskende på meg, selv om jeg fortår ham godt. Skal ihvertfall bli spennende å se hvordan dette utvilker seg framover. Etter min mening er en Kasey i form, en av de viktigste spillerne til LSK, og det hadde vært synd om han dro, ihvertfall på denne måten. Faen, om vi skulle miste både Koren og Kasey, så vil det svekke laget enormt neste sesong.

 

Nå skal det også nevnes, at Likestillingsombudet for øyeblikket har denne såkalte EU-regelen til NFF til vurdering. Skal også bli spennende se utfallet av dette. Vil jo også kunne gjelde for andre klubber. Mer om den aktuelle saken kan leses på forumet til Kanari-Fansen.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...