Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Trenerbyttet er nok ikke langt unna om dette fortsetter to-tre kamper til. Det hjelper ikke å vaske opp noe som nettopp er vasket. Her er det oppvaskmiddelet det er noe galt med. Vi må finne tilbake til det vi var gode på tidligere. Vi må bli tøffere, hardere og mer kyniske. The Lillestrøm way. Stae Nordlie er feil mann til den jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenerbyttet er nok ikke langt unna om dette fortsetter to-tre kamper til. Det hjelper ikke å vaske opp noe som nettopp er vasket. Her er det oppvaskmiddelet det er noe galt med. Vi må finne tilbake til det vi var gode på tidligere. Vi må bli tøffere, hardere og mer kyniske. The Lillestrøm way. Stae Nordlie er feil mann til den jobben.

 

Trenerbytte skjer nok ikke. Både Berg og Mathisen har jo på det nærmeste "fredet" Nordlie, og det mener jeg er riktig, selv om man kanskje kunne fått en kortsiktig positiv effekt med ny trener. På lang sikt mener jeg det er viktig å la Nordlie fortsette jobben. Man kan jo bare se på Brann...de hadde vel også noen "rævva-sesonger" da Mjelde begynte som trener, men klubben ga ham tillit over tid, og man kan jo si at det har funka greit for dem.

 

Foreløpig har vi jo bare tapt 2 kamper, så det er jo ikke noen krise....enda. Men det bør løsne snart...og aller helst mot Molde i neste runde.

 

 

pantera

Lenke til kommentar

Må si jeg morer meg litt med dette :p

 

Men alvorlig talt.

LSK har spilt 3 kamper.

 

Tromsø (Som alltid vinner på Åråsen, men som kun fikk med 1 denne gangen)

Stabæk (Som også er et lag som er spådd som en medaljekandidat)

Vålerenga (Som er et utrolig sterkt lag i år, og som hadde en utrolig 2. omgang)

 

Jeg er redd for at LSK kommer til å slå Molde ganske greit :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg håper for guds skyld lsk greier å snu dette. Jeg tror ikke man burde vurdere å sparke Nordlie med en gang, det blir bare for dumt.

 

La oss heller se litt på laginnsatsen, har de lyst til å vinne? Burde vi kanskje endre litt på oppstillingen? Og jeg er like skeptisk til at Ocean kan gjøre noe nyttig i år også, selv om han scoret noen mål i fjor.

Lenke til kommentar
Jeg er redd for at LSK kommer til å slå Molde ganske greit :dontgetit:

 

Akkurat nå frykter jeg det motsatte...ikke fordi vi har tapt 2 kamper, men måten vi har tapt de kampene på. Men vi har gode nok spillere til å slå Molde...de må bare tru på det sjølv.

 

Men det er helt tydelig at vi mangler kantspillere. At både Riise og Søgård er ute merkes, siden alt offensivt er lange baller mot Occean. Men jeg trur og håper at en ny venstreving er på plass til sommern, og med Riise tilbake på høyresida, så kan det bli moro. Men før det skjer, kommer LSK til å slite.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Jeg er redd for at LSK kommer til å slå Molde ganske greit :dontgetit:

 

Akkurat nå frykter jeg det motsatte...ikke fordi vi har tapt 2 kamper, men måten vi har tapt de kampene på. Men vi har gode nok spillere til å slå Molde...de må bare tru på det sjølv.

 

Men det er helt tydelig at vi mangler kantspillere. At både Riise og Søgård er ute merkes, siden alt offensivt er lange baller mot Occean. Men jeg trur og håper at en ny venstreving er på plass til sommern, og med Riise tilbake på høyresida, så kan det bli moro. Men før det skjer, kommer LSK til å slite.

 

 

Pantera

 

 

*krysse fingrene for at du har rett i det første du sa* :p

Lenke til kommentar

vi har mye og slite med , det fleste på forumet kunne jo spillt bedre en bjørkøy . vi savner espen søgård , riseth er jo ikke akkurat så bra på midten spør du meg , brenne som aldri har imponert meg er jo heller ikke så god .

 

Occean er jo en vits der framme , riktig nok var det han som scora men han fikk ballen i føttene , sundgot er den beste spissen vi har . det lange ballen opp mot Occean som aldri får til noe er bare tull .

Lenke til kommentar

Våre elleve beste etter mitt syn :

 

Fredriksson

 

Pedersen kippe andresen johnsen

 

riise mouelhi Søgård midtun Lie

 

sundgot myklebust

 

myklebust er klart en av det beste spissen når han er i form . er også litt usikker på venstrekant men midtun lie er den beste vi har , kanskje johnsen og midtun lie burde byttet plass .

 

EDIT: Skrive Leif!

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Brann, Viking og RBK i de tre neste. Normalt er 4 poeng på disse kampene godkjent, men vi bør ha minst seks for å holde følge.

 

Av de 3, er det vel bare Viking som har imponert. Men de møter vi jo hjemme, og det burde være en fordel, selv om det kanskje ikke har virka slik i det siste. Vi har jo vanligvis et bra tak på Viking hjemme. Hverken Brann eller RBK borte, er umulig. Får vi 6 poeng i disse kampene, er jeg brukbart fornøyd.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Nå ligger det an til at Nordlie forsvinner

 

Jeg håper han ikke forsvinner. Det er ikke bare han som har skylden for motgangen! Man må også se på trenerapparatet og ledelsen. Et lag i motgang kvitter seg som regel med treneren, men sjelden noen fra ledelsen. Kanskje man bør se på de som ser etter nye spillere; har de gjort en god nok jobb. Jeg mener det er feil å sparke Nordlie.

 

En trener trenger tid til å bygge et topplag. Bare se på Arsenal og Wenger: Han har fått lov til å bygge et ungt lag og han har møtt motgang, men nå er Arsenal et av topplagene i Premier League!

 

Kampen mot Brann var også en betydlig fremgang. LSK skapte sjanser ved å spille ball. Det er lenge siden. Til tider spilte de faktisk bra, hvor de spilte seg ut av vansklige situasjoner og ikke bare mælte ballen oppover!

Lenke til kommentar

Jeg håper han forsvinner. Nordlie er sta som et esel og umulig å samarbeide med. En person som krever mye energi. Lite populær i spillergruppa er han også, skal vi tro Nettavisen. Han kjører på med slitsomme og lite varierte treninger. En kreftsvulst for Sportsklubben som ikke kan sammenlignes med Wenger på noen måte. Frode Kippe står riktignok fram og hevder at Nordlie har støtte av samtlige spillere, men noe sier meg at han ikke er helt ærlig.

 

Solbakken som trener!

Lenke til kommentar
Jeg håper han forsvinner. Nordlie er sta som et esel og umulig å samarbeide med. En person som krever mye energi. Lite populær i spillergruppa er han også, skal vi tro Nettavisen. Han kjører på med slitsomme og lite varierte treninger. En kreftsvulst for Sportsklubben som ikke kan sammenlignes med Wenger på noen måte. Frode Kippe står riktignok fram og hevder at Nordlie har støtte av samtlige spillere, men noe sier meg at han ikke er helt ærlig.

 

Solbakken som trener!

 

Vel, nå bør man vel ikke stole blindt på hva som står i avisene heller. Endel av de nye spillerne kom til klubben netopp pga Nordlie, og en "samlet" spillergruppe sier at de har tillit. Men det kan nok være enkelte som er misfornøyd med opplegget. I så tilfelle, er det kanskje de som bør ut, og ikke nødvendigvis Nordlie.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...