Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deilig med seier i dag :D . Vi var klart best i første omgang, men la oss litt bakpå for å trygge ledelsen i andre. Mouelhi var banens beste IMO.

 

Blir godt å slippe peset fra pressen en stund.

 

blir godt og få søgård,johnsen og riise tilbake også, kiesenebner hadde også vært moro og se i LSK trøya snart

Lenke til kommentar

Både Søgård og Riise skal være spilleklare til cup-kampen på mandag. Var snakk om at begge skulle få én omgang. Regner med at de begge i så fall er klare til 16.mai kampen på Lerkendal. Da vil jeg i så fall ha Bjørkøy og Myklebust ut, og Søgård og Riise inn, på de plassene. Så gruser vi bartene.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Både Søgård og Riise skal være spilleklare til cup-kampen på mandag. Var snakk om at begge skulle få én omgang. Regner med at de begge i så fall er klare til 16.mai kampen på Lerkendal. Da vil jeg i så fall ha Bjørkøy og Myklebust ut, og Søgård og Riise inn, på de plassene. Så gruser vi bartene.

 

 

 

Pantera

 

enig med deg pantera , bjørkøy har vært horribel og myklebust er ikke va han engang var

Lenke til kommentar

Jeg var å så på Nest Sotra - LSK2 på Ågotnes og jeg må si at det var skuffende kamp. Teknikken sitter for TAG, men innsatsen han viste mot Nest var skuffende. Karim scorte på hel volley og fortjener plassen til myklebust. Biffen gjorde det han kan best , gjøre ting enkelt og med stor sikkerhet. Utover i kampen ble det ganske klart at LSK var bedre trent sammenlignet med Nest.

 

Nesten LSK2 kamp er mot Sotra i starten av juni :)

 

Det er ikke sikkert at disse spillerne er tilbake ,men ryktene sier at Søgård og Riise er tilbake mot Sandar IL i cupen.

 

Myklebust hadde 5gode kamper ifjor. Den han engang var? Han var et blaff på vårsesongen i fjor , og den han egentlig er er heller en spiller som ikke helt har klart å ta steget opp. Vi får se om en sesong om han klarer å ta steget opp. Husk at han er 23 og at Ole gunnar solskjær akkurat hadde kommet fra Clausenengen til Molde når han var 23 ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showpos...amp;postcount=2

 

Rosenrødt jo! Hvilken annen klubb kunne hatt så mye mediekjør uten at noen må gå? Rosenborg som ikke har hatt 10% av mediekjøret til LSK denne sesongen bytter trener , Viking som var lignende situasjon i 2006 byttet trener osv. Jeg er stolt av at man fint har klart å ri av denne stormen uten problemer.

 

Alt bråket gjør at man kommer styrket ut av situasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg mener du har rett,men det er ikke noe å si på at RBK har spist trenere etter Nils Arne Eggen. At det er en demokratisk prosess i LSK med en kontinuitet i sportslig utvalg ser jeg som meget positivt. Her er sitter Per Mathisen , Frank Grønlund og Tom lund , alle personer som ønsker det beste for LSK og faktisk bryr seg om klubben etter å ha spilt for den igjennom mange år.

 

Det er dette som gjør at LSK fint kan gå igjennom en slik prosess. Jeg er selv ikke noen fan av Frank Grønlund etter det han har sagt til KFL, og det sier litt at Per Mathisen måtte komme på tribunemøtet for å beklage på vegne av Frankie boy.

 

Hvis noen hørte etter på kampen mot Viking så hørte dere nok en ny sang som runget meget godt over åråsen med 3 syngende tribuner. Notar var selvsagt best , etterfulgt at RB og SS. Denne sangen tror jeg kommer til å bli årets slager.

 

SKal noen til Trondheim på bortekamp så må dere sjekke KFL sine websider og sende en mail om at dere skal ha bilett med en gang! RBK har nektet å selge biletter på kampdagen.

Det blir utepils i bart city på 16mai,17 og 18 mai. Da får det bare være at man har eksamen den 19mai ;) Litt må man ofre for fugla sin del :)

Lenke til kommentar

 

At LSK Invest hittil har gått med underskudd, trur jeg nok de som står bak har kalkulert med. Den eneste måten de kan tjene penger på, er å selge de spillerne de har investert i, til en høyere pris enn det de ble kjøpt for. Og de spillerne de har kjøpt, er vel kanskje heller ikke de man regner med å få videresolgt med det første heller. Folka bak selskapet er jo med i sportslig utvalg i klubben, og disse pengene er nok først og fremst brukt på å styrke laget, og ikke nødvendigvis tjene store penger.

 

Forøvrig en aldri så liten feil i artikkelen også...LSK har ikke 15 gule så langt, men 13.

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Hvordan går det i LSK om dagen? Så etter dem på tabellen, men kunne ikke finne dem, skal riktignok nevnes at noen hadde revet bort de to siste plassene på tabellen jeg leste av, men de ligger vel ikke der? Kan noen si meg om de har byttet navn eller noe?

Endret av -->MaDs<--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...