Gå til innhold

Den store Lillestrøm SK tråden


...............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Det er så utrolig dritmorsomt at sutrete tabloidhorer som Truls Dæhlie flyr opp i hellig drittsinne over Sundgots hands... alle som hater LSK har en vond dag og hater enda mer... HOHOHOHO

9586988[/snapback]

 

Og enda morsommere når TV-Brann's Lyn-supporter Pål T. Jørgensen fyrer løs. Jeg mener...hvor sportslige var Lyn i sist seriekamp mot LSK, da Edu og Tessem desperat prøvde å få Kippe utvist ved å kaste seg ned hver gang Kippe var i nærheten...eller da Gislason fikk Wehrmann utvist ved å late som om han ble slått i ansiktet. Sistnevnte var riktignok i forrige sesong, og Gislason beklaget seg etter at Wehrman hadde sonet ferdig, men det sier vel kanskje litt om sportslighet....

 

Og Truls Dæhlie er det vel ingen som tar seriøst....jeg har ihvertfall aldri gjort det.

 

Men det morsomste av alt er når Bohinen i enda et desperat forsøk, begynner å komme med sine egne tolkninger av et lite notat, som hang på veggen i garderoben til Stabæk.

 

Men "alle" hater LSK, og det er egentlig helt greit for meg. Vi har vært hatet siden slutten av 70-tallet (noen som husker "Mafia-perioden), så detta tåler vi her på Romerike.

 

:D

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
[Og enda morsommere når TV-Brann's Lyn-supporter Pål T. Jørgensen fyrer løs. Jeg mener...hvor sportslige var Lyn i sist seriekamp mot LSK, da Edu og Tessem desperat prøvde å få Kippe utvist ved å kaste seg ned hver gang Kippe var i nærheten...eller da Gislason fikk Wehrmann utvist ved å late som om han ble slått i ansiktet. Sistnevnte var riktignok i forrige sesong, og Gislason beklaget seg etter at Wehrman hadde sonet ferdig, men det sier vel kanskje litt om sportslighet....

9587180[/snapback]

 

Fantastisk! Alle andre er idioter så da kan vi være idioter også.... Romerike-logikk på sitt beste.

Lenke til kommentar

Og hva er det Sundgodt holder på med? Med 1-0 til pause hadde kampen blitt helt annerledes, idioten Sundgot er langt ut på jorda når han sier at scoringen ikke blir avgjørende. Vet ikke om han skjønner seg på fotball i det hele tatt jeg, går utifra at han ikke gjør det siden han ikke forstår at mål preger kamper. Tenk på hvordan du selv ville reagert på å få en slik scoring rett i fleisen like før pause. Du ville neppe vært særlig happy over at dommeren ikke hadde fått med seg en såpass alvorlig hendelse. Fordømte tulling, at det ikke finnes regler som kan gi Sundgot utestengelse i cupfinalen er jo høl i huet.

 

Får vel legge til at jeg sjelden har opplevd en mer klysete speaker enn han dere har på Åråsen.

Lenke til kommentar
Og hva er det Sundgodt holder på med? Med 1-0 til pause hadde kampen blitt helt annerledes, idioten Sundgot er langt ut på jorda når han sier at scoringen ikke blir avgjørende. Vet ikke om han skjønner seg på fotball i det hele tatt jeg, går utifra at han ikke gjør det siden han ikke forstår at mål preger kamper. Tenk på hvordan du selv ville reagert på å få en slik scoring rett i fleisen like før pause. Du ville neppe vært særlig happy over at dommeren ikke hadde fått med seg en såpass alvorlig hendelse. Fordømte tulling, at det ikke finnes regler som kan gi Sundgot utestengelse i cupfinalen er jo høl i huet.

 

Får vel legge til at jeg sjelden har opplevd en mer klysete speaker enn han dere har på  Åråsen.

9589990[/snapback]

Jeg er enig i mye du sier. Horribelt å jukse seg til et mål. Men jeg står fortsatt fast på at LSK hadde kommet seg til ullevaal uten hjelp fra hånda til Sundgot. Lillestrøm skulle hatt straffe, Stabæk skulle hatt rødt kort. Jeg skjønner at Stabæk fansen er skuffet, men, jeg synes det er riktig lag som stiller til cupfinale på Ullevaal.

Endret av Liquidgum
Lenke til kommentar
Og hva er det Sundgodt holder på med? Med 1-0 til pause hadde kampen blitt helt annerledes, idioten Sundgot er langt ut på jorda når han sier at scoringen ikke blir avgjørende. Vet ikke om han skjønner seg på fotball i det hele tatt jeg, går utifra at han ikke gjør det siden han ikke forstår at mål preger kamper. Tenk på hvordan du selv ville reagert på å få en slik scoring rett i fleisen like før pause. Du ville neppe vært særlig happy over at dommeren ikke hadde fått med seg en såpass alvorlig hendelse. Fordømte tulling, at det ikke finnes regler som kan gi Sundgot utestengelse i cupfinalen er jo høl i huet.

 

Får vel legge til at jeg sjelden har opplevd en mer klysete speaker enn han dere har på  Åråsen.

9589990[/snapback]

 

Kampen hadde også blitt totalt forskjellig om faktisk klysa pall gunnarson fikk det andre gule kortet han SKULLE ha.

 

Guds hånd!

Lenke til kommentar

Og herregud spar meg! Pall Gunnarson har ingenting med det her å gjøre. Etter hendelsen har jeg mistet all respekt for Lillestrøms ledelse i tillegg. Måten de har opptredd på fleipet det bort og ment at alle ville gjort det samme gjør meg flau.

 

Når det skjedde satt jeg faktisk rett foran Sundgot ca 15 meter unna og tenkte med en gang at det var utrolig stygt gjort. I ettertid har jeg sett det på tv og funnet ut at det faktisk var enda verre enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Og hva er det Sundgodt holder på med? Med 1-0 til pause hadde kampen blitt helt annerledes, idioten Sundgot er langt ut på jorda når han sier at scoringen ikke blir avgjørende. Vet ikke om han skjønner seg på fotball i det hele tatt jeg, går utifra at han ikke gjør det siden han ikke forstår at mål preger kamper. Tenk på hvordan du selv ville reagert på å få en slik scoring rett i fleisen like før pause. Du ville neppe vært særlig happy over at dommeren ikke hadde fått med seg en såpass alvorlig hendelse. Fordømte tulling, at det ikke finnes regler som kan gi Sundgot utestengelse i cupfinalen er jo høl i huet.

 

Får vel legge til at jeg sjelden har opplevd en mer klysete speaker enn han dere har på  Åråsen.

9589990[/snapback]

Først og fremst er det morsomt å se hvordan du reagerer. Selv om Stabæk fikk en rett før pause er jo ingen grunn til å gi opp? Jeg tror faktisk jeg hadde gitt like mye eller mer bare for å knuse de jævlene som "jukset" mot meg.

 

Stabæk var utrolig tamme, og hadde ikke snudd 1-0 uansett.

Lenke til kommentar
Og herregud spar meg! Pall Gunnarson har ingenting med det her å gjøre. Etter hendelsen har jeg mistet all respekt for Lillestrøms ledelse i tillegg. Måten de har opptredd på fleipet det bort og ment at alle ville gjort det samme gjør meg flau.

 

Når det skjedde satt jeg faktisk rett foran Sundgot ca 15 meter unna og tenkte med en gang at det var utrolig stygt gjort. I ettertid har jeg sett det på tv og funnet ut at det faktisk var enda verre enn jeg trodde.

9595494[/snapback]

 

Mhm for Stabekk har bare fairplayers de.. Fairplayers av den typen som legger seg/filmer av ingen ting. Alanzinho, klysepall gunnarson og han svensken... nannskog.

 

Synes ikke det var spesielt pent av sundgot, men når jeg ser hvor pysete og filmete mange stabæk spillere er så er det helt greit.

 

Sier mer om hvor dårlig dommere i norge er enn om Sundgot. "norges beste dommer" klarer ikke å se det engang.

Lenke til kommentar

Altså jeg blir så kvalm av noen av uttalelsene i etterkant av handsen. Noen velger å finne opp alle mulige grunner for å rettferdiggjøre hendelsen (Alanzinho får haugevis av frispark så jeg regner med at han filmer...), mens andre velger å snakke om at det bare viser hvilket vinnerinstinkt Sundgot har! Det er på en måte slik at du håper uttalelsene kommer fra folk som egentlig ikke ser på fotball, men bare tror på det som blir sagt i media.

 

Det viser jo bare at folk ikke skyr noen midler så lenge det får det som de vil.

Lenke til kommentar

Jeg syns du overdriver situasjonen fryktelig. Greit, han handsa med vilje og burde ikke gjort det, men det er ikke værre en at det fint kan glemmes.

 

Det viser jo bare at folk ikke skyr noen midler så lenge det får det som de vil.

Ja, det ser man tydelig på hvordan holding og noen taklinger har blitt i fotball de siste årene. Denne lille handsen er ingenting mot det.

Endret av karlsn
Lenke til kommentar

Så lenge alt går Lillestrøms vei så er alt greit liksom. Ser tankegangen din og er fullstendig enig Karlsn. Verden hadde vært fantastisk mye bedre om alle bare tenkte på egen vinning. Skjønner også godt at du ønsker episoden glemt siden den bare bidrar til å ødelegge ryktet til Sundgot og resten av LSK.

 

Håper virkelig det ikke glemmes for jeg mener viljehandsen er vel så tydelig som både Messi og Maradona sin. Det hører desidert hjemme i en annen sport og det kan ikke tydeliggjøres godt nok. Det er heller ikke mulig å overdrive i saker hvor det trampes på spillets sportsånd.

Lenke til kommentar

Det blir litt vanskelig å diskutere når du var på motstander laget, men..

 

Det jeg mener er at den handsen er ikke fotballens undergang som du nesten mener. Finnes mye værre ting som skjer på banen nesten hver kamp som ikke får nok fokus. Og når det kommer noe som ikke skjer så ofte, som en vilje hands er det lett og overdrive hvor utrolig farlig det er.

 

Og forresten, jeg tror jeg snakker for de fleste lsk supporterene at vi vet vi er hata, og vi elsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...