Gå til innhold

Ditt store idrettsforbilde?


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt idrettsforbildet har, og vil alltid være Thor Hushovd.

 

Det største øybelikket var vel når han vant siste etappen ifjor. Var i danmark, og det var vill steming. Takk thor.

8076612[/snapback]

Han er jo tross alt verdens beste spurter i svak oppoverbakke med motvind og en sving 200-300 meter før mål :roll:

8078717[/snapback]

 

 

Haha :!:

8119976[/snapback]

Ikke drit dere ut nå. Det ligger nok mer trening i de lårene der enn det dere noen gang kommer til å oppnå. ;)

 

Ellers må jeg henge meg på en Bjørndalen. Virkelig fantastisk å oppleve en soon-to-be-legende i vår tid. Dette mennesket er ingen vanlig idrettsutøver.

Lenke til kommentar
Gymlæreren min xD

 

fyren er jo som supermann, bare 65 år gammel..

8147283[/snapback]

 

Enkelte eldre folk er berre lange musklar. Er alltid like demotiverande å gå på fjelltur, meine at du helde eit ganske bra tempo, berre for å bli gått forbi av ein gammal kar på 60-70 år som går oppover like lett som bortover. Står respekt av slike folk!

Lenke til kommentar
Tiger Woods

 

4%20Tiger%20Woods.jpg

 

En sinnsyk idrettsutøver som setter rekord etter rekord. Tror de færreste forstår hvor dominerende Tiger faktisk er.

 

At han benker 140kg er heller ikke så dumt. :p

6852886[/snapback]

Jepp, han er også mitt store forbilete. Ein ærleg idrettsmann og så vidt eg har fått med meg eit godt menneske.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Roger Federer

 

Tidenes beste idrettsutøver i mine øyne. Kåret til World Sportsman of the Year fire år på rad. Helt utrolig atlet, med en helt komplett spillestil som også er den mest elegante jeg har sett i mitt liv.

 

800px-Roger_Federer_CincyATP_QF_1.jpg

 

Maria Sharapova

 

Helt utrolig fighter, strålende personalitet og ikke minst 3 Gran Slam titler i en alder av 21 år.

 

maria_sharapova__pa_558029c.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...