Gå til innhold

Ditt store idrettsforbilde?


Varmo

Anbefalte innlegg

Mange som nevner doping her , men er vel også mange som ikke vet så mye om "boling" eller steroider, hvilke forkjellige sorter det finnest, hvilke funksjoner de har(nei alle er ikke bare til å bli "stor" av ) og om det er oralt(tablett) eller intramuskulært(sprøyte)!    de fleste roper bare "boler" med en gang de ser en som er litt større en normale mannen i gata, noe som er irriterende da en faktisk kan bli ganske stor uten å "bole" , men ikke i nærheten av hva arnold, coleman, og de store bodybuilderene er!  du kan jo altid prøve, det er faktisk ikke juks, ettersom du må ha en sinnsyk psyke, gode vaner, spise rett og mye, trene rett og mye osv.

spising = 80-90% , trening = resten! (i og med at du trener rett)

det går med andre ord ikke an å leve "vanlig" når en er bodybuilder, eller vil bli det, har  bekjente som er det, og har trent med en som er tidligere bodybuilder, (sinnsyk svær kar)  :)

 

men over til saken.. mitt forbilde er Lee Priest, han har en kropp som er i mine øyner fin og faktisk noe sånt jeg trener for, motivasjon, og tenker "tenk om jeg står en dag i speilet og ser sånn ut"  :cool:   

 

post-57364-1159910604_thumb.jpg

 

post-57364-1159911010_thumb.jpg

 

 

post-57364-1159911030_thumb.jpg

6994817[/snapback]

 

Mye tar denne karen i benken?

 

*veldigveldigspent*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis plutselig proteintilskudd hadde blitt ulovlig, hadde du sett ned på alle som hadde brukt/brukte det også? Steroider var lovlig på hans tid, det var leger som eksperimenterte med det. Det er ikke snakk om juksing, ikke i nærheten en gang. Ingen som stiller i Mr. Olympia er reine. Arnold Schwarzenegger er definitivt et av mine idoler.

 

Lance Armstrong er også en mann jeg ser opp til. Ren eller ikke, fyren er en maskin. Kall meg naiv, men jeg tror på hans uskyld.

 

s19DSC_0507armstrongonetn.jpg

6998222[/snapback]

Stemmer, lance armstrong tidenes største idrettsmann.

Han og Floyd Landis er mine forbilder, jeg tror på Landis' uskyld. Ikke diskuter dette med meg engang, Det han gjorde på den ettappen var rett og slett for bra til at noen kunne gjort det med doping i blodet.

7106028[/snapback]

 

Sorry ass, men det blir for dumt.

 

"Eleven gjorde det for bra på denne prøven til å ha kunne jukset."

Lenke til kommentar
Hvis plutselig proteintilskudd hadde blitt ulovlig, hadde du sett ned på alle som hadde brukt/brukte det også? Steroider var lovlig på hans tid, det var leger som eksperimenterte med det. Det er ikke snakk om juksing, ikke i nærheten en gang. Ingen som stiller i Mr. Olympia er reine. Arnold Schwarzenegger er definitivt et av mine idoler.

 

Lance Armstrong er også en mann jeg ser opp til. Ren eller ikke, fyren er en maskin. Kall meg naiv, men jeg tror på hans uskyld.

 

s19DSC_0507armstrongonetn.jpg

6998222[/snapback]

Stemmer, lance armstrong tidenes største idrettsmann.

Han og Floyd Landis er mine forbilder, jeg tror på Landis' uskyld. Ikke diskuter dette med meg engang, Det han gjorde på den ettappen var rett og slett for bra til at noen kunne gjort det med doping i blodet.

7106028[/snapback]

 

Sorry ass, men det blir for dumt.

 

"Eleven gjorde det for bra på denne prøven til å ha kunne jukset."

7114559[/snapback]

 

Jeg er 100% sikker på at Lance alltid har vært ren. I mine øyne er han for sympatisk, sportslig, ydmyk og for stolt til å jukse.

 

Lenge leve Lance :D

Lenke til kommentar
Hvis plutselig proteintilskudd hadde blitt ulovlig, hadde du sett ned på alle som hadde brukt/brukte det også? Steroider var lovlig på hans tid, det var leger som eksperimenterte med det. Det er ikke snakk om juksing, ikke i nærheten en gang. Ingen som stiller i Mr. Olympia er reine. Arnold Schwarzenegger er definitivt et av mine idoler.

 

Lance Armstrong er også en mann jeg ser opp til. Ren eller ikke, fyren er en maskin. Kall meg naiv, men jeg tror på hans uskyld.

 

s19DSC_0507armstrongonetn.jpg

6998222[/snapback]

Stemmer, lance armstrong tidenes største idrettsmann.

Han og Floyd Landis er mine forbilder, jeg tror på Landis' uskyld. Ikke diskuter dette med meg engang, Det han gjorde på den ettappen var rett og slett for bra til at noen kunne gjort det med doping i blodet.

7106028[/snapback]

 

Sorry ass, men det blir for dumt.

 

"Eleven gjorde det for bra på denne prøven til å ha kunne jukset."

7114559[/snapback]

 

Jeg er 100% sikker på at Lance alltid har vært ren. I mine øyne er han for sympatisk, sportslig, ydmyk og for stolt til å jukse.

 

Lenge leve Lance :D

7114573[/snapback]

 

hihi sympatisk og ydmyk er ord som ikke kan brukes til å beskrive big tex. daniel coyle som skrev "lance armstrong's war" ble spurt:

"Booknoise: What’s our biggest misconception about Armstrong?

Daniel Coyle: That he’s a nice guy."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hihi sympatisk og ydmyk er ord som ikke kan brukes til å beskrive big tex. daniel coyle som skrev "lance armstrong's war" ble spurt:

"Booknoise: What’s our biggest misconception about Armstrong?

Daniel Coyle: That he’s a nice guy."

7114634[/snapback]

 

Tatt ut av sammenhengen. Les boken.

Lenke til kommentar
hihi sympatisk og ydmyk er ord som ikke kan brukes til å beskrive big tex. daniel coyle som skrev "lance armstrong's war" ble spurt:

"Booknoise: What’s our biggest misconception about Armstrong?

Daniel Coyle: That he’s a nice guy."

7114634[/snapback]

 

Tatt ut av sammenhengen. Les boken.

7116620[/snapback]

 

Dette var et forsøk på ironi av forfatter eller?

Lenke til kommentar
Ole Gunnar Solskjær. Du finne ikkje ein meir sympatisk og grei person, både på og utafor bana:)

 

olegunnar8888180pj9.th.jpg

7116674[/snapback]

 

Ole Gunnar er uten tvil et godt forbilde, han er som sagt en konge både på og utenfor banen. Har kjempegod sans og stor respekt for denne karen.

 

Dette kom fra en Liverpool fan :innocent:

Lenke til kommentar
Ole Gunnar Solskjær. Du finne ikkje ein meir sympatisk og grei person, både på og utafor bana:)

 

olegunnar8888180pj9.th.jpg

7116674[/snapback]

 

Ole Gunnar er uten tvil et godt forbilde, han er som sagt en konge både på og utenfor banen. Har kjempegod sans og stor respekt for denne karen.

 

Dette kom fra en Liverpool fan :innocent:

7117015[/snapback]

Ole Gunnar Sjolskjær er eit av mine førebilete også.

For å komme tilbake til fotball etter ei skade i ein sann alder krevjer viljestyrke. :)

 

Frå ein Man Utd fan da. :)

Lenke til kommentar
Er det ikke idrettsforbilder som skal være her da?

7126818[/snapback]

 

Jo opprinnelig er det egentlig det ;) og å kalle Hank et idrettsforbilde er vel mildt sagt litt drøyt, likevell morsomt bidrag.

 

Tviler ikke på at han kunne kommet høyt opp på lista i NM i ølstaffett eller noe lignende :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mange som nevner doping her , men er vel også mange som ikke vet så mye om "boling" eller steroider, hvilke forkjellige sorter det finnest, hvilke funksjoner de har(nei alle er ikke bare til å bli "stor" av ) og om det er oralt(tablett) eller intramuskulært(sprøyte)!    de fleste roper bare "boler" med en gang de ser en som er litt større en normale mannen i gata, noe som er irriterende da en faktisk kan bli ganske stor uten å "bole" , men ikke i nærheten av hva arnold, coleman, og de store bodybuilderene er!  du kan jo altid prøve, det er faktisk ikke juks, ettersom du må ha en sinnsyk psyke, gode vaner, spise rett og mye, trene rett og mye osv.

spising = 80-90% , trening = resten! (i og med at du trener rett)

det går med andre ord ikke an å leve "vanlig" når en er bodybuilder, eller vil bli det, har  bekjente som er det, og har trent med en som er tidligere bodybuilder, (sinnsyk svær kar)  :)

 

men over til saken.. mitt forbilde er Lee Priest, han har en kropp som er i mine øyner fin og faktisk noe sånt jeg trener for, motivasjon, og tenker "tenk om jeg står en dag i speilet og ser sånn ut"  :cool:   

 

post-57364-1159910604_thumb.jpg

 

post-57364-1159911010_thumb.jpg

 

 

post-57364-1159911030_thumb.jpg

6994817[/snapback]

 

Mye tar denne karen i benken?

 

*veldigveldigspent*

7114551[/snapback]

 

 

hmm.. det vet jeg faktisk ikke , ettersom han er en bodybuilder og ikke en styrkeløfter (strongman) ! har prøvd å finne det ut, men finner det ikke noen plass! :hmm:

Lenke til kommentar
Mitt største forbilde er nok Petter Solberg :) Ikke bare er han en av verdens beste rallykjørere, men han er også en ekstremt hyggelig kar  :cool:

7224461[/snapback]

 

Petter er et knallgodt forbilde, synd at det ikke har gått hans vei i det siste :no:

 

Kommer forhåpentligvis bedre tider :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...