Gå til innhold

Ditt store idrettsforbilde?


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg er fryktelig naiv, helt hinsides naiv!

 

Du har absolutt ingen bevis, det foreligger absolutt ingen bevis for at Johan Olav Koss noengang har vært dopet. Det at du her driver og stadfester det som et faktum er helt bak mål. Uansett hva jeg sier så forandrer du nok ikke mening, det er jeg fullt klar over. Derfor kan du godt bare fortsette å skyte deg selv enda mer i foten. Virker som det du har et aldri så lite grudge mot Koss. Det han har gjort i etterkant av sin karriere tyder jo også på at han bare var en skitten taskenspiller. :roll:

 

Vedrørende Samantha Riley:

 

"The swimming federation, FINA, announced Tuesday that it was handing Riley a strong warning after she failed a drug test at the world short-course championships in Brazil last Dec. 1. Riley, the world 100-meter and 200-meter breast-stroke champion, tested positive for the drug dextroproposyphene. The banned substance was in a prescription headache tablet given to her by her coach, SCOTT VOLKERS."

 

Mens du først er igang, kan du ikke bare ta hele rekka da med idrettsutøvere som har vært fulle av dop men aldri blitt tatt? Jeg kan godt starte for deg jeg: Bjørn Dæhlie, Vegard Ulvang, Thomas Alsgaard. Holder meg til norske jeg, det passer vel deg fint?

 

Om du ikke var klar over det så fins det nordmenn som også er tatt i doping, tro det eller ei!

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Siden OL i Salt Lake City 2002 har jeg alltid hatt et stort rom i hjertet mitt får denne fyren

 

2003gold50k.jpg

 

Martin Koukal :dribble: hehe

 

Vant vel gull på fem mila skøyting i Salt Lake om jeg ikke husker feil. Er ikke mye vi i Norge ser til denne søte og joviale tjekkeren, men når han en sjelden lørdags formiddag dukker opp på bunnen av en resultatliste, er det noe der inne som gir en nostalgikker en god porsjon klump i halsen. :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Eg antar at eg kanskje er litt aleine her inne, men etter å ha sett stafetten i Sapporo i dag, so er kanskje Petter Northug noko av det villaste vi har i Noreg i dag. Måten han berre stakk av frå russaren og svensken før spurten har eg aldri sett maken til, og trur neppe at eg kjem til å sjå maken til seinare. For ein prestasjon, og av ein som kun er 21 år gammal og nesten utan rutiner i VM-samanheng. Rett og slett imponerande!

Lenke til kommentar
Eg antar at eg kanskje er litt aleine her inne, men etter å ha sett stafetten i Sapporo i dag, so er kanskje Petter Northug noko av det villaste vi har i Noreg i dag. Måten han berre stakk av frå russaren og svensken før spurten har eg aldri sett maken til, og trur neppe at eg kjem til å sjå maken til seinare. For ein prestasjon, og av ein som kun er 21 år gammal og nesten utan rutiner i VM-samanheng. Rett og slett imponerande!

8059113[/snapback]

Heisann,

 

Petter Northug er fantastisk, villeste spurten jeg har sett i OL / VM sammenheng. Petter'n er helt rå, liker forøvrig typen godt. Noe jeg vet få gjør, dog bryr jeg meg lite. Jeg er sikker på at vi skal ha med morro med Petter i framtiden.

Lenke til kommentar

må nok bare si en ting Petter Northug er mannen, han inspirerer meg.. Skal ikke skryte av oppførselen hans, da den kanskej er litt arrogant, og ikke så veldig fin mot konkurenter, men den selvtilliten og eksplositiviteten er det få som har... i tillegg har han vist at unge mennesker kan trene, uten å ta noen fysisk skade av det.. han har blitt tøff i skallen, og en meget hard nøtt å knekke fysisk... 800t trening i 14-15 års alderen er det ikke mange som kan vise til!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Mitt idrettsforbildet har, og vil alltid være Thor Hushovd.

 

Det største øybelikket var vel når han vant siste etappen ifjor. Var i danmark, og det var vill steming. Takk thor.

8076612[/snapback]

Han er jo tross alt verdens beste spurter i svak oppoverbakke med motvind og en sving 200-300 meter før mål :roll:

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Zinedine Zidane:

 

mercizidane.jpg

 

Når denne mannen var i form, var han ustoppelig. Hadde en råskap av de skjeldne og kunne avgjøre kamper på egenhånd. Serie-vinner i to land, CL-mester med to lag, kåret til verdens beste spiller tre ganger og til slutt en så fortjent VM-mester i 1998. Vil alltid bli husket.

Lenke til kommentar
Mitt idrettsforbildet har, og vil alltid være Thor Hushovd.

 

Det største øybelikket var vel når han vant siste etappen ifjor. Var i danmark, og det var vill steming. Takk thor.

8076612[/snapback]

Han er jo tross alt verdens beste spurter i svak oppoverbakke med motvind og en sving 200-300 meter før mål :roll:

8078717[/snapback]

 

 

Haha :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...