Gå til innhold

Ditt store idrettsforbilde?


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiger Wood uten tvil! Det han har gjordt for sportsverden er ubeskrivelig. Det er få som har hørt om golf, og sikkert mange som ikke vet at golf er en sport, men alle har hørt om ham! :cry::roll:

 

LarsP, hvor er kildene dine på at han banker 140 kg, har mine tvil, men ikke overaskende? :hmm::)

Endret av BlackGoblin
Lenke til kommentar
Tiger Wood uten tvil! Det han har gjordt for sportsverden er ubeskrivelig. Det er få som har hørt om golf, og sikkert mange som ikke vet at golf er en sport, men alle har hørt om ham! :cry:  :roll:

 

LarsP, hvor er kildene dine på at han banker 140 kg, har mine tvil, men ikke overaskende? :hmm:  :)

6979296[/snapback]

Hææ? "har mine tvil, men ikke overaskende?" hva vil det si :!:

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Arnold Schwarzenegger

 

m1.jpg

 

Arnold Schwarzenegger kom fra en liten by i Østerrike, til å bli en levende legende og et ikon i bodybuilding og filmbransjen. Og nå sitter han som Guvernør i California. Dette er det levende bevis på at man kan få til alt man vil hvis man går hardt nok in for det. All ære og respekt til denne mannen.

Lenke til kommentar
Arnold Schwarzenegger kom fra en liten by i Østerrike, til å bli en levende legende og et ikon i bodybuilding og filmbransjen. Og nå sitter han som Guvernør i California. Dette er det levende bevis på at man kan få til alt man vil hvis man går hardt nok in for det. All ære og respekt til denne mannen.

6981790[/snapback]

 

HAHAHAHAHA! BOLER! Og den eneste grunnen til at han er guvernør er fordi han er berømt, har du noen gang sett late show, D. letterman? Han spør de berømte om de har tenkt å stille for noe som dette, men de fleste sier nei, men vet godt at de enelt kan bli det. Han har ikke fått alt gratis, men guvernør og filmbransje er ikke noe problem når man plusser 2 + 2:)

 

Tiger Woods banker 140 kg, mulig det:)

Lenke til kommentar
Arnold Schwarzenegger kom fra en liten by i Østerrike, til å bli en levende legende og et ikon i bodybuilding og filmbransjen. Og nå sitter han som Guvernør i California. Dette er det levende bevis på at man kan få til alt man vil hvis man går hardt nok in for det. All ære og respekt til denne mannen.

6981790[/snapback]

 

HAHAHAHAHA! BOLER! Og den eneste grunnen til at han er guvernør er fordi han er berømt, har du noen gang sett late show, D. letterman? Han spør de berømte om de har tenkt å stille for noe som dette, men de fleste sier nei, men vet godt at de enelt kan bli det. Han har ikke fått alt gratis, men guvernør og filmbransje er ikke noe problem når man plusser 2 + 2:)

 

Tiger Woods banker 140 kg, mulig det:)

6986153[/snapback]

[ironi]

Du fremstår som en meget reflektert person, men mye kunnskap. Det er helt klart at det ikke er noe vanskelig å bli en superstjerne i Hollywood og bli Guvernør i California.

[\Ironi]

Lenke til kommentar

Han har innrømmet boling, det er sant. Men om det er kjempelett å bli superstjerne og guvernør selv om du boler er en annen ting. :)

 

Mine forbilder:

 

Kobe Bryant

 

Kobe%20Bryant%20Portrait%20Plus.jpg

 

En av tidenes basketspillere allerede. Snitt på 35.4 poeng hver eneste kamp forrige sesong. 2 meter høy, og 100kg rene muskler, ekstremt kjapp, utrolig ballkontroll og spilleforståelse.

 

Han har vært forbildet mitt i flere år, men for noen måneder siden så jeg en dunkekonkurranse hvor han tok bind for øynene og løp fra midtbanen og dunka. Da veit du hva du driver med.

 

Scort 81 poeng i en kamp, tidenes yngste til å score 10 000 poeng i NBA, har satt 12 3-poengere i en kamp, allstar teamet hver sesong de siste årene. Fantastisk idrettsutøver.

 

Thor Hushovd

 

foto_Vincent_Kessle_294094h.jpg

 

Verdens råeste pedaltråkk i harde, lange spurter. Vinner både prologen og avslutningsetapper i TdF, poengtrøya med enorm margin i Vueltaen og har på grunn av ekstremt gode resultater fått et av sykkelverdenens største lag til å satse 110% på han, selv om han ikke er noen sammenlagtrytter.

 

Noe av det største jeg har sett i idrettsverdenen var årets siste etappe i touren. Måten han skjøt ut fra bakhjulet og parkerte McEwen på Champs Elysees sitter fortsatt friskt i minnet.

Lenke til kommentar

:cool: ikke det jeg mener heller ... guvernør = no prop når man er beømt, og arnold er veldig berøm, han hadde fått det godt til i presidentvalget for den saks skyld... Og han er en utrolig god skuelspiller, og er med i mange gode filmer, han er trosalt Mr. Universe ... det var ikke meningen å si noe negativt, sikker en okay fyr til vanlig også.

 

Men at han er et idrettsforbilde er litt drøyt ... når man jukser til seg litt ekstra muskler, selv om han jobbet masse for det. Du trenger du ikke å lete lenge før du finner et mer sportslig talent enn han der ... min mening arnold fans sry :) Venter på masse kritikk nå :p

 

Er det mer dere vil snakke om guvernør og skuespiller? Ta det en annen plass :hrm:

Lenke til kommentar

 

Men at han er et idrettsforbilde er litt drøyt ... når man jukser til seg litt ekstra muskler, selv om han jobbet masse for det. Du trenger du ikke å lete lenge før du finner et mer sportslig talent enn han der ... min mening arnold fans sry :)  Venter på masse kritikk nå :p

6991046[/snapback]

Jeg gidder ikke å diskutere dette med en som bare er ute etter å provosere. Du står frem som et forum troll, og jeg akter ikke å synke ned på ditt lavmål.

Lenke til kommentar

Zinedine Zidane tok Creatine mens han spilte for Franske landslaget selv om dette stod på doping listen i Frankrike.

 

Men og tro at personer som Mike Tyson og Johann Olav Koss har vært reine i all sin tid er meget naivt. Alle toppidretter som går på stryke og utholdenhet er fulle av doping, det er penger som rår og folk gjør det som må til får å komme seg i toppen. Se på sykkel sporten, de har bare tatt toppen av isfjellet, og sykkel sporten er ikke enestående i doping. Det er like ille alle andre steder. Å tro noe annet er utrolig blåøyd og naivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...