Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fått katt i hus nå, 11 måneder gammel tiger!!

 

img6829b.jpg

 

img6845t.jpg

 

 

Det er en katt som jeg fikk adoptere pga allergi hos familien den hørte hjemme hos.

Den brukte noen timer(tre, fire kanskje) på å inspisere kåken, for så å gjemme seg under sofaen.

Fikk lokket den fram med løfte om litt kos, og tror egentlig vi har blitt venner nå, sånn etter jeg kidnappet den.

 

-

Kolbjørn

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flott katt, gratulerer! Regner med det er gutt pga. fargen.

 

Jepp, det er en hannkatt. Skiftet navn når den ble min gjorde den også, gikk ifra Pugg til Schottky.

Han veksler mellom å være totalt hengiven og fornerma fordi han ikke får lov å dra ut enda.

 

Her er en video der han klager litt for så å gå over i vaskemodus:

 

 

 

-

Kolbjørn

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen her inne som har en drikkefontene til katten sin?

 

Sett litt på en som heter Pioneer 6022: http://www.amazon.com/Pioneer-Pet-6022-Drinking-Fountain/dp/B00329RZFE

Jeg har en slik en som jeg legger ved bilde av. Vannskåla blir ikke brukt lenger, og jeg tror alle tre drikker mer. Kan fort bli litt søl, men det er bare å legge noe under. Vasker og bytter vann hver femte dag, og tok bort filteret da det bare var til bry. Absolutt verdt investeringen :)

post-262464-0-82598900-1328870040_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Så litt på den, men den virker litt stor? Lett å rengjøre?

 

Hvor kjøpte du den?

Buddy dyrebutikk. Den er veldig enkel å rengjøre, alle delene tas fra hverandre fort og greit. Filteret trengs ikke, da det egentlig bare avgir små svarte partikler som legges i bunnen. Størrelsen er akkurat slik at katten kan sitte å drikke (som er naturlig for den). Den kunne ikke vært mindre i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...