Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!!

Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida ;)

 

 

Huska Death Rally extremt godt!!

death_rally.jpg

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!!

Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida ;)

 

 

Huska Death Rally extremt godt!!

death_rally.jpg

Har aldri spilt en demo så mye som det spillet.

Lenke til kommentar
Der er eit spel eg har leita etter lenge.. det var eit FPS Spel... Gammalt... kunne kun bevege siktet og du blei automatisk forflytta når du hadde knerta alle personane innan ditt område... Sinnsykt mange timer med morro!!

Husker at en kunne skyte på dekka til politibilane slik dei sprengte og snurra, vist ej ikkje huska masse feil... En kompis kalte spelet Pan Pang på dekk... han er 17 år idag so... Litt lenge sida ;)

 

 

Huska Death Rally extremt godt!!

death_rally.jpg

 

 

Det spillet du nevner høres ut som gode gamle Time Crisis eller Die Hard.....husker de fra de gamle coin-op maskinene på senteret. :)

 

Må forøvrig kaste meg på igjen og mimre tilbake til den første av kompisene mine fikk C64 maskin. Det var kø av unger utenfor døra hans....og mora satte en grense på 4 stykker inne om gangen. Vi spilte "commando" og "Rambo" til fingrene blødde av å hamre løs på Zipsticken :)

 

det var gamle dagene sine det

Lenke til kommentar
SkiFree. Er nevnt tidligere i tråden.

 

Apropos gamle Windows-spill, noen som husker dette?

 

Ja, noe så til de grader!

 

Et av diskettspillene jeg husker best fra mine yngre år. Makan til bra spill skal du lete lenge etter. Noen mulighet til å få tak i dette spillet igjen?

Lenke til kommentar

Gode tider, måtte sette meg ned å mimre litt.

 

Husker D.O.T.T ( Day of the tentacle ) som noe av det største, i mitt alt for lange spill liv.

 

Du måtte bla reise tilbake i tid for å få G.Washington til å skrive i grunnloven at alle måtte ha en støvsuger i kjelleren , lurer på hva de gutta røykte når de skrev manus til spillet....

 

Vil anbefale alle under 25 som ikke har spilt det, kjøp det, den humoren er verd de 50.- det måtte koste. Good times

 

 

200px-Dott-screenshot.png250px-Dottscreen.png

Lenke til kommentar
Det er eit spesielt spel eg er på leit etter, som eg ikkje hugsar namnet på. Det fulgte med ein MS-joystick eg handla i perioden 1997-99. Kan nokon moglegens hjelpe meg med å finne utav dette? Eit romspel, med warpdrive og full pakke. Saknar dette spelet.

 

Hellbender? Husker det fulgte med min Sidewinder 3d pro jeg kjøpte i 1997.

 

http://www.gamershell.com/pc/hellbender/screenshots.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...