Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Age of Empires 1 og 2 (3a var bæsj)

Caesar 3, Pharaoh og Zeus

Empire Earth, gigantisk spill, dog for lite forskjell mellom civs :(

 

Diamond Caves - min avdøde mammas favorittspill, var betatester der :p

 

Lemmings 1 og 2 er jo også elsk.

 

Egentlig veldig mange spill jeg faktisk aldri blir å glemme :p

Lenke til kommentar
Moto Racer

Settlers III

StarCraft - gleder meg heftig til 2'ern!

Heart of Darkness skremte jo vannet av meg

 

Toppen av det hele var jo når jeg var hos onkelen min og fikk spille Flight Simulator 95 eller 98, husker ikke helt.

 

Aah, settlers 3 er kult.

 

Men hva med Settlers 1 og 2?? De er jo sinnsykt bra!!!

 

4'ern sugde H3573KU6!

 

5'ern var driiit bra, men føler de ikke fulgte "settlers-ånden" ... det var mer ett "bygg og hersk" strategispill. Med fokus på mange typer ressurser. Men veldig unikt og nyskapende. Har spilt 5'ern mye =D

Lenke til kommentar
Outcast. Det var jo fantastisk, og grafikkmessig ganske forut for sin tid (bildene er fra spillet, som ble sluppet i 1999), men ingen hadde spilt det eller hørt om det (i min krets, iallefall).

 

 

Jeg har det, men det var altfor krevende for en Cyrix CPU... Konseptet var ganske interessant da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Ocarina of Time:

41T1PV5WNGL._SL500_AA280_.jpg

 

Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Ocarina of Time:

41T1PV5WNGL._SL500_AA280_.jpg

 

Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg :p

 

Det spillet der er da alt annet enn glemt???

 

Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's.

Lenke til kommentar
Ocarina of Time:

41T1PV5WNGL._SL500_AA280_.jpg

 

Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg :p

 

Det spillet der er da alt annet enn glemt???

 

Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's.

 

Da er det vel mer "uoppdaget". Med "glemte" spill er vel tankegangen mer spill flere folk holdt på meg før, men som få prater om eller bryr seg om lenger. OoT passer ikke inn i kategorien "glemt" da alle som har spilt det en gang i tiden husker det veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Ocarina of Time:

41T1PV5WNGL._SL500_AA280_.jpg

 

Var ikke så gammel (kanskje 6?), hadde nettopp fått Nintendo 64, og ønska meg det til jul. Fikk det og koste meg mye med det. Selv om jeg må ærlig innrømme at Re-dead (tror det var det de het) skremte vannet av meg :p

 

Det spillet der er da alt annet enn glemt???

 

Spør en 12-åring om han har hørt om det. Vil da påstå at det er glemt på lik linje med Conker's.

 

Da er det vel mer "uoppdaget". Med "glemte" spill er vel tankegangen mer spill flere folk holdt på meg før, men som få prater om eller bryr seg om lenger. OoT passer ikke inn i kategorien "glemt" da alle som har spilt det en gang i tiden husker det veldig godt ;)

 

ah, sånn ja :p

Type spill som ikke satte spor i alle, men akkurat deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...