Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

noen som husker når det spillet komm ut?  savner alle de gode løpene jeg vant over naboen (islanbadsj)  på 2 pl.  lotus var "hig tech" når jeg var liten. :)

9112234[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_%28computer_games%29

Lotus Esprit Turbo Challenge, Lotus Turbo Challenge 2, and Lotus III: The Ultimate Challenge were pseudo-3D racing games developed by Magnetic Fields and published by Gremlin Graphics in the early 1990s.

 

enern kom i 1990 :)

9112250[/snapback]

 

 

genialt!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Total Annihilation!!

det spillet er så bra, spiller det fortsatt :p

9077550[/snapback]

 

Det husker jeg! det er rått spill, men finner det aldri mer.

 

husker også De første Crash bandicoot spillene på playstation 1. Geniale spill :thumbup:

9112259[/snapback]

Kan lastes ned på PS Store! :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvor man kan få lasta ned Full Throttle og nes/snes spill og slikt? Er deilig å mimre!

9136400[/snapback]

sliter litt med å få di gamle slagerne til å funke på nye windows versjoner :(

9136707[/snapback]

 

For alt laget i SCUMM (og også andre spill) så bruker man SCUMM-VM. Emulatorer bruker man for gamle konsoll-spill. Alt annet bruker man DOS-Box til. Noen flere spørsmål?

Lenke til kommentar

S.I.N

 

førte FPS spelet som barn. klart ikkje å ronde demoen, MEN eg fant demoen på nettet. :D:love::love: lasta ned og runda det.. herligt!!

orginalt kjøpte eg PC-blada berre for dvd bonusen inni med spela ;)

post-101671-1185331723_thumb.jpg

 

 

btw. han er den tøffaste karen i nokon spel for meg. Et idol

Endret av knegg
Lenke til kommentar

herregud for en nostalgitripp denne tråden var!:p

har brukt 2 dager nå på å lese meg igjenom hele, og det er bare til å legge seg flat for alle de gode minnen..

men når det er sakt, så var det noen spill jeg kom på som jeg ikke har sett blitt nevnt enda (ta forbehold om at jeg kan ha oversett noen..:

 

Destruction Derby 2 (pc)

Kirbys dreamland(nes)

Snowboard Kids(n64)

Worms 1 og 2(pc)

Motorcross Maniac(GB) - første og det spilte multiplayer spillet som jeg spilte mest på gameboy

Battle Arena Toshinden(PS) ekstremt gøyt slåss spill! første slosspillet som var i 3d

 

også må jeg jo bare komme med noen av de som allerede er blitt nevt, som f.eks:

Stunts

Street Rod 1 og 2

SkiFree

Cannon Fodder

 

NOSTALGI TIL DE GRADER!

 

nå er det lunch time! over and out!

Lenke til kommentar
Nuclear War er forsåvidt også verdt og nevne. Utrolig avhengighetsdannende spill med masse mengder gravhumor. Man kan bombe kjente ledere som Jimmy Carter, Fidel Castro, Margareth Thatcher, Ghandi(!) sønder og sammen med raketter og fly!

 

Dette har jeg kosa meg mange timer med også. Er egentlig ganske vanskelig, men morsomt og kjapt. Funker faktisk fint på WinXP om man finner tak i en versjon :D

 

nuclear_war-4.gifnuclear_war-2.gif

Lenke til kommentar

sitter her og kald svetter fordi jeg ikke husker navnet på spillet som jeg spilte hos naboen min hele tiden :p wahhr!

 

EDIT: det var et strategispill, var bare ett av dem. veldig bra, men nesten ingen på den tiden hadde pc god nok til å spille det (tror jeg, min pc klarte det ikke den gang)

Endret av jossy
Lenke til kommentar
Vigilante 8 (N64)

 

img6.jpg

 

9133437[/snapback]

 

Åh, det hadde jeg glemt! Fantastisk spill som jeg brukte utallige timer av barndommen på :D

 

De skulle kommet med et nytt spill i serien, konseptet var jo genialt

 

On topic:

 

Spillene jeg aldri glemmer, er

 

Heroes of Might and Magic III

entradagrande.jpg

 

Red Alert 2

Red%20Alert%202.png

 

Begge fantastiske spill

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...