Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med Xificuz! Jeg har forøvrig ikke lest gjennom tråden, så jeg kan kanskje ikke minnes om et glemt spill som allerede er nevnt... Men Big Red Racing og GTA1 stod meg nært!

 

Dessuten bør jeg nevne Corel's Fun Kid Collection. Genial pakke til Windows 95 som inneholdt mange interaktive spill. Jeg tror ingen andre har spilt det, og det er sannsynligvis ganske glemt. Fin avkopling til Doom 1 (oida... :))

Endret av Nuust
Lenke til kommentar
Er enig med Xificuz! Jeg har forøvrig ikke lest gjennom tråden, så jeg kan kanskje ikke minnes om et glemt spill som allerede er nevnt... Men Big Red Racing og GTA1 stod meg nært!

 

Dessuten bør jeg nevne Corel's Fun Kid Collection. Genial pakke til Windows 95 som inneholdt mange interaktive spill. Jeg tror ingen andre har spilt det, og det er sannsynligvis ganske glemt. Fin avkopling til Doom 1 (oida... :))

8945601[/snapback]

 

Orginal CD! :D

 

Hadde også 118 spill til win98.

Lenke til kommentar
Hadde også 118 spill til win98.

8946391[/snapback]

 

Var det den cden som fulgte med et "komputer for alle" blad?

 

Husker jeg hadde en som het 117 spill, mener at 118 spill var en senere utgave, en slags "oppfølger"

8946567[/snapback]

 

Kanskje det var 117 spill jeg hadde?

 

Jeg hadde iallefall _veldig_ mange slike PC-magasiner hjemme, med alt av CD-er som fulgte med.. tror jeg har 40-50 av de enda jeg..

Lenke til kommentar
Det heter stunt car racer, ja. Det fins en mye dårligere versjon av det til PC som het Stunts. Der var ikke veiene fargelagt engang. Spilte SCR mye, det krevde mye ferdigheter og å lære banene helt perfekt, så man ga akkurat riktig gass før de forskjellige hoppene. Festlig å bare prøve å kræsje mest mulig spektakulært også, såklart. Se om man klarte å vrake bilen med et enkelt krasj osv. Herlig motorlyd også.

8886797[/snapback]

Ahh, ja stemmer!

 

Husker jeg spilte det hele tia. Det var jo en av de første bil spillene med ordentlig fysikk i.

 

Finnes faktisk noen filmer fra spillet på youtube.com. Vekker tilbake noen minner ja .. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...