Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viking byen eller noe :p husker det fra barne skolen :D

8874797[/snapback]

 

Haha, der man skulle være høvding i en landsby, så måtte man ta avgjørelser på hva som skulle gjøres osv? Husker når vi kjeda oss i langfriminuttene på skolen, så gikk vi inn for å herpe avlingene å være en så dårlig høvding som mulig. Var artig da, men når jeg tenker tilbake på det, så måtte vi virkelig ha kjeda oss, for makan til møkkaspill skal man lete lenge etter :!:

Lenke til kommentar

umm, noen som husker noe?

 

Er på jakt etter et gammelt pc-spill, det er vel kanskje nesten som et brettspill der du har noen biler, også får du noen kort som har noe med spillet å gjøre. Du skal komme deg til en plass.

 

tror jeg kan huske at på coveret var det en fyr i lilla dress med lilla flosshatt, eller noe. og han så ganske syk ut..

Lenke til kommentar
umm, noen som husker noe?

 

Er på jakt etter et gammelt pc-spill, det er vel kanskje nesten som et brettspill der du har noen biler, også får du noen kort som har noe med spillet å gjøre. Du skal komme deg til en plass.

 

tror jeg kan huske at på coveret var det en fyr i lilla dress med lilla flosshatt, eller noe. og han så ganske syk ut..

8972735[/snapback]

 

monopol??

Lenke til kommentar

monopol??

8972956[/snapback]

 

er nok ikke det nei. det er vanskelig å forklare hvordan spillet var, for det er lenge siden jeg har spillt det.

 

tror det er ett kappløp.

du kan spille mot dataen, eller såkalt "hot seat" mange spillere på en maskin

Lenke til kommentar

Det er Dr. Drago's Madcap Chase. Verdens beste spill :D

 

Spiller det nå og da selv.

 

Det eneste problemet er at det ikke er helt balansert, og når man begynner å lære seg triksa (og har flaks) hender det fort at man ender opp med alle storbyene på ganske kort tid, og det er insta-win.

Lenke til kommentar
Det er Dr. Drago's Madcap Chase. Verdens beste spill :D

 

Spiller det nå og da selv.

 

Det eneste problemet er at det ikke er helt balansert, og når man begynner å lære seg triksa (og har flaks) hender det fort at man ender opp med alle storbyene på ganske kort tid, og det er insta-win.

8973350[/snapback]

 

takk skal du ha CAT-scan

Lenke til kommentar
Det vasr et spill jeg spillte mye før. Det gikk ut på at du eide en båt og skulle kjøpe og selge vare rundt om i verden. Også kunne du kjøpe nye eller brukte båter og utvide flåten din. Noen som husker navnet på dette spillet?

8973365[/snapback]

Glem det... jeg kom på hva det het. Ocean Trader

Lenke til kommentar

Transoprt Tycoon :love:

 

Eit av dei mest geniale spela som er laga. Må ikkje forvekslast med Sid Meier's Railrod Tycoon, som er fleire klassar dårlegare. :p

 

I transoprt Tycoon kan du bygge båt, tog, fly, bus og lastebil.

Målet er enkelt: Å tene mest penger :dribble:

 

 

post-133451-1183198562_thumb.jpg

 

post-133451-1183198584_thumb.jpg

 

post-133451-1183198597_thumb.jpg

Endret av IceWolf
Lenke til kommentar
Det vasr et spill jeg spillte mye før. Det gikk ut på at du eide en båt og skulle kjøpe og selge vare rundt om i verden. Også kunne du kjøpe nye eller brukte båter og utvide flåten din. Noen som husker navnet på dette spillet?

8973365[/snapback]

Glem det... jeg kom på hva det het. Ocean Trader

8973431[/snapback]

Eventuelt forgjengeren Ports of Call? Hmm, jeg hadde OT liggende et sted, men fikk det aldri til å fungere skikkelig. Tror jammen jeg skal prøve med Dosbox.

Lenke til kommentar
Eventuelt forgjengeren Ports of Call? Hmm, jeg hadde OT liggende et sted, men fikk det aldri til å fungere skikkelig. Tror jammen jeg skal prøve med Dosbox.

8975232[/snapback]

Det var nok OT jeg tenkte på. PoC fikk jeg aldri rota meg til å prøve. OT skal fungere fint med Dosbox. Satt og mimra litt med det selv i natt. Minnene strømmet på hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...