Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rick Dangerous 1 & 2.

 

Herregud så mange bortkasta timer. Brukte en sommer på å gå igjennom toern. For å klare spillet må man nemlig igjennom 5 verdener ... den femte får du bare tilgang hvis du har spilt igjennom de 4 andre i samme spillomgang (altså uten å bli game over). Dævver du så på femmeren er det bare å begynne på nytt ... :p

Lenke til kommentar
Jeg leiter etter et VELDIG glemt spill! Det er fra Windows 95 sin tid, og handling var at du var en gutt og ei jente, og skulle samle bokstaver, spillet var 2D og det dukket opp monsterer her og da, og de måtte du helle slim på av alle ting. Noen som husker?  :innocent:

9111636[/snapback]

 

kan hende jeg er HELT på jordet nå, men kan det være Ola Eventyret :whistle: ?

Lenke til kommentar
ett ord.  Lotus :love:

9111353[/snapback]

Det er da overhodet ikke glemt :p

9111632[/snapback]

 

nei, det burde jeg ha tenkt på før.

 

edit: gidda ikke å lese hele tråden. :p

 

noen som husker når det spillet komm ut? savner alle de gode løpene jeg vant over naboen (islanbadsj) på 2 pl. Lotus var "hig tech" når jeg var liten. :)

 

btw: jeg har noen av sangene i mp3 format. sinnsykt bra musikk til bilspill å være :w00t:

Endret av Raines
Lenke til kommentar
noen som husker når det spillet komm ut?  savner alle de gode løpene jeg vant over naboen (islanbadsj)  på 2 pl.  lotus var "hig tech" når jeg var liten. :)

9112234[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_%28computer_games%29

Lotus Esprit Turbo Challenge, Lotus Turbo Challenge 2, and Lotus III: The Ultimate Challenge were pseudo-3D racing games developed by Magnetic Fields and published by Gremlin Graphics in the early 1990s.

 

enern kom i 1990 :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...