Gå til innhold

Hvordan ser ditt fremtidige ultimate spill ut?


Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste.

 

Hvordan ser ditt ultimate fremtidige spill ut? Hvordan er et perfekt spill i dine øyne? Kom gjerne med eksempel. Men gjerne kom med utfyllende forklaringer, ikke bare spill tittel :)

 

Hva skal med andre ord til for at et spill er "perfekt". Er det på tide med nye sjangre i spill verdenen? Savage har gjort det stort ved å introdusere RTSFPS sjangeren. Tanker om fremtidige spill sjangere?

Fordeler/Ulemper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ultimate spill blir jo såklart et matrixlignende spill (uten plugg i bakhodet) hvor man blir plassert i en fantasy mmorpg og kan gjøre akkurat det man vil. Selfølgelig er grafikken 100% livaktig og man kan både føle, lukte å se alt rundt seg.

 

Det beste er at dette er faktisk ikke en teknisk umulighet. faktisk så regner jeg med at om MINIMUM 20-30 år så er det mer eller mindre virkelighet.

 

Skjermer går bare så, så langt og jeg kan ikke tenke meg at tradisjonelle skjermer er noe annet en ekstremt avleggs om 10-15 år.

Lenke til kommentar

Crysis :dribble: (hadde vært perfekt vist det kom ut til xbox 360 :p ).

 

Men av spill som ikke er på vei ? :hmm: Crysis sin grafikk, Cell Factors fysikk, Half life seriens story og frihet som i GTA serien. Dette skal være pakket inn i en FPS med rollespill elementer, nestn som dark messiah of might and magic (bare at dette skulle være i nå tid).

 

Nei vent... Man skulle/kunne reise i tid :dribble: .

Lenke til kommentar
Crysis :dribble:  (hadde vært perfekt vist det kom ut til xbox 360  :p ).

 

Men av spill som ikke er på vei ? :hmm:  Crysis sin grafikk, Cell Factors fysikk, Half life seriens story og frihet som i GTA serien. Dette skal være pakket inn i en FPS med rollespill elementer, nestn som dark messiah of might and magic (bare at dette skulle være i nå tid).

 

Nei vent... Man skulle/kunne reise i tid :dribble: .

6843336[/snapback]

Har noe lignende.

 

Grafikken til Crysis, fysikken til Cell Factor (helst litt bedre.. 100% balistisk korekte våpen helst :p ), og konseptet til WWII Online(Gjort en del forbedringer, men samme konsept)

Lenke til kommentar
Crysis :dribble:  (hadde vært perfekt vist det kom ut til xbox 360  :p ).

 

Men av spill som ikke er på vei ? :hmm:  Crysis sin grafikk, Cell Factors fysikk, Half life seriens story og frihet som i GTA serien. Dette skal være pakket inn i en FPS med rollespill elementer, nestn som dark messiah of might and magic (bare at dette skulle være i nå tid).

 

Nei vent... Man skulle/kunne reise i tid :dribble: .

6843336[/snapback]

Har noe lignende.

 

Grafikken til Crysis, fysikken til Cell Factor (helst litt bedre.. 100% balistisk korekte våpen helst :p ), og konseptet til WWII Online(Gjort en del forbedringer, men samme konsept)

6845047[/snapback]

Hørtes ut som et bra spill (er helt hekta på WWII fps spill for øyeblikket)

Lenke til kommentar
det ultimate spill blir jo såklart et matrixlignende spill (uten plugg i bakhodet) hvor man blir plassert i en fantasy mmorpg og kan gjøre akkurat det man vil. Selfølgelig er grafikken 100% livaktig og man kan både føle, lukte å se alt rundt seg.

 

Det beste er at dette er faktisk ikke en teknisk umulighet. faktisk så regner jeg med at om MINIMUM 20-30 år så er det mer eller mindre virkelighet.

 

Skjermer går bare så, så langt og jeg kan ikke tenke meg at tradisjonelle skjermer er noe annet en ekstremt avleggs om 10-15 år.

6841078[/snapback]

 

Dette stiller jeg meg bak...

 

Bare sier, jeg vil rane en bank med tanks og nin-jitsu.

 

Ping, and the job's done.

 

Det ville vært himmelen og alt annet ekstremt positivt med regnbuer, stjerner, hjerter og drøsser av Care-Bears. Så positivt, faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg har et ønske om et spill med mulighetene fra "Rigs of Rods" med at man kan styre kraner osv, gameplay som fra Transport tycoon elns. Så ville jeg hatt verden som den er, så man kan kjøre til huset der man bor i virkeligheten. :D Dette er fullt mulig å lage med dagens teknologi, men sikkert ingen som kommer til å lage det. :(

 

Edit: Og frihet som i GTA så man kan gjøre som man vil, og at man må fylle tanken på bilen og at man kan kjøpe nye biler etter som man jobber, og at man kan tune bilene som i NFSU2 bare mange flere muligheter.

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Et spill der man hadde hele verden som level. Man skulle kunne reise i tid, med eksakte datoer som man kunne velge selv. Man kunne til og med reise tilbake til 2001, 11.september, og stille seg på taket på en av tårnene. Ellers kunne man reise til år null, og draw til en viss stall.

 

Grafikken skulle være bedre enn crysis 3.

 

Og man skulle kunne gjøre ALT. Man måtte skite/tisse/spise/drikke, og når man døde, måtte man ta en tur til himmelen og fødes på nytt.

 

Tiden foregår i real-real-real-time. Hvert minutt i spillet er 1 minutt i RL.

 

Spillet hadde vel tatt opp omtrent 40 800 GB hard-disker og kommet ut på Xbox 1080 og PlayStation 6.

Lenke til kommentar

Perfekte spill? Det hadde vært en Real Life simulator, hvor alt foregår i First-person, grafikk/lyd hadde vært så nærme realistisk som mulig og det skulle blitt oppgradert kontinuerlig så det utnytter all den nyeste teknologien. Du skulle kunne gjøre alt akkurat som i real life. Sims 2 + GTA + alle andre spill du kan tenke deg som foregår i nåværende tid i en pakke. Og hele sullamitten skulle være MMORPG seff. Herlig!

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Et spill der man hadde hele verden som level. Man skulle kunne reise i tid, med eksakte datoer som man kunne velge selv. Man kunne til og med reise tilbake til 2001, 11.september, og stille seg på taket på en av tårnene. Ellers kunne man reise til år null, og draw til en viss stall.

 

Grafikken skulle være bedre enn crysis 3.

 

Og man skulle kunne gjøre ALT. Man måtte skite/tisse/spise/drikke, og når man døde, måtte man ta en tur til himmelen og fødes på nytt.

 

Tiden foregår i real-real-real-time. Hvert minutt i spillet er 1 minutt i RL.

 

Spillet hadde vel tatt opp omtrent 40 800 GB hard-disker og kommet ut på Xbox 1080 og PlayStation 6.

6858948[/snapback]

Ja noe sånnt noe hadde vert morro, så man kunne gjøre alt, til og med sitti i fengsel, bare hadde vert fint hvis man kunne skippe fengselet hvis man ville da, bare hoppa fram i tid, og som jeg sa over, med alle mulige realistiske ting, og kunne for min del vert blanding av WRC og gran turismo i bil handling o.l. i tillegg til det du sier over. Men man kunne droppa det med å reise i tid, utenom å velge hvilket årstall man ville starte spillet i da, sånn at man måtte bli der helt til man ikke gadd mere av den tidsperioden, og måtte begynne på nytt hvis man ville til en annen tid. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...