Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kan man regnes som langsint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På visse områder er jeg langsint. Er det noen som bryter et løfte eller noe som er litt alvorlig så glemmer jeg det aldri.. Jeg kan tilgi, men glemmer det ikke. Går ikke rundt og grubler på det, men hver gang jeg møter disse personene så er jeg mye mer forsiktig..

Jeg trur det gjelder de aller fleste, gjøres ting med vitende og vilje så er man berettiget til å være langsint, skjer ting ved et uhell så glemmes det på sekundet..

Langsint er ikke 15 minutter ihvertfall. Minstetiden for å være langsint, for meg ihvertfall, er at det varer en dag..

Lenke til kommentar

Varg Vikernes drakk seg drita i Bergen, og ble sur på en kompis i Oslo. Så satte han seg i bilen og kjørte over fjellet. Da han kom fram, tok han rotta på kompisen. DET er hva jeg kaller langsint.

 

15 minutter er ingenting. Når hun sier det er det sikkert fordi hun selv ikke synes du burde være sur. Det kan også være en måte å etablere seg selv som den sindige, ålreite og rolige personen i forholdet. I så fall bør du trå forsiktig.

Lenke til kommentar
Varg Vikernes drakk seg drita i Bergen, og ble sur på en kompis i Oslo. Så satte han seg i bilen og kjørte over fjellet. Da han kom fram, tok han rotta på kompisen. DET er hva jeg kaller langsint.

 

15 minutter er ingenting. Når hun sier det er det sikkert fordi hun selv ikke synes du burde være sur. Det kan også være en måte å etablere seg selv som den sindige, ålreite og rolige personen i forholdet. I så fall bør du trå forsiktig.

6841690[/snapback]

 

Anger management? :innocent:

Lenke til kommentar

Det kommer veldig an på hva det dreier seg om.

 

Har noen drept noen du var glad i, er det jo forståelig om sinnet varer livet ut. Men om broren min tar den siste sjokoladekakebiten som egentlig var min, kan jeg vel regnes som langsint om jeg fremdeles er pissed for det en time etterpå.

Lenke til kommentar

Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget.

 

Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille...

 

I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...