Gå til innhold

Innestengt i fryserom, hvordan komme ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det bare blir tullesvar er at det er et tulleproblem. Man blir bare ikke sittende fast i fryserom, spesielt ikke et som i utgangspunktet har romtemperatur. Og hvis man stiller i badedrakt, hvorfor drasser man på en kulepenn og en kniv?

Jeg er ingen ekspert på fryserom, men vil ikke kjøleaggregatet ha store problemer med å kjøle ned rommet hvis det er varmt i utgangspunktet og det står en levende, varmegenererende person i rommet? Jeg lurer på om det er kjølerommet i seg selv som er i faresonen her ..

Helt hypotetisk:

Du bli innestengt i en frysekontainer i det du er inne å snoker litt. Døren på utsiden ble jammet av en feil, derfor er det umulig å åpne denne.

- Du har ikke dymanitt eller atomstridshoder

Synd med Dymanitten...

Men jeg ville uansett brukt DYNAMITT...

• 8 måneder senere...
Hm la oss nå se....

1.Ta penna fra hverande slik at du får et rør. Stappe røret inn i låsemekanismen (eventuelt pirke den inn ved hjelp av kniven). Deretter smelte rim inne i kjøla, ved hjelp av pusten f.eks. La vannet renne ned gjennom røret inn i låsemekanismen. Deretter vente til vannet fryser igjen og sprenger låsen.

2.  Enkelt å greti skru opp kjøleagregatet med kniven og ved hjelp av mc gyver egenskapene dine omkoble og reversere kjøleagregatet slik at det vil varme istedet for å kjøle.

3. Kjølerommet er sikkert fult av pappekser og annen fin brenbar embalasje. Ved hjelp av dine indianerkunnskaper klarer du å gjøre opp ild v h a kniven, og diverse lettantennelig embalasje. Mens du sitter der å venter på å bli reddet koser du deg med ditt eget lille grillparty. (og håper det er godt med avtrekk i kjøla så du ikke dør av co2 forgiftning.)

7277174[/snapback]

Eller så risikere du at låsen fryser slik at han som skal komme å låse deg ut må ta en tur på bensin stasjonen å kjøpe låse spray, i mellom tiden har du frøsset ihjel :!:

Jeg ville ta kniven og kastet den i veggen for å se om jeg fikk den til å stå fast. Deretter ville jeg tatt pennen og skrevet slibrige meldinger på veggene. Så ville jeg gått ut av frysekontaineren, lukket døren bak meg og ventet i 24 timer til noen åpnet døren på utsiden av kontaineren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...