Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaringer med Playstationshop?

Bestillte en NME 2.0 chip, men etter å ha tittet litt inne på siden virker den veldig død.

 

Siste nyhet er fra Mai, forumet er "404" osv.

Bare å avbestille eller?

 

Ser ut som at NME 2.0 er en veldig gammel chip?

Finnes det noen andre valg? Har aldri gjort dette før, jeg har en kompis som har chippet med NME før, og det er han som har fått meg til å bestille denne chippen.

 

For meg virker det som at det nesten ikke selges slike chipper lenger, at folk heller flasher.

Greia er at vi sitter begge med laptops (Macbooks), så vi kan bare bruke en chip.

 

Samtidig, er det noen som har bestilt fra konsollen.no?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer med Playstationshop?

Bestillte en NME 2.0 chip, men etter å ha tittet litt inne på siden virker den veldig død.

 

Siste nyhet er fra Mai, forumet er "404" osv.

Bare å avbestille eller?

 

Ser ut som at NME 2.0 er en veldig gammel chip?

Finnes det noen andre valg? Har aldri gjort dette før, jeg har en kompis som har chippet med NME før, og det er han som har fått meg til å bestille denne chippen.

 

For meg virker det som at det nesten ikke selges slike chipper lenger, at folk heller flasher.

Greia er at vi sitter begge med laptops (Macbooks), så vi kan bare bruke en chip.

 

Samtidig, er det noen som har bestilt fra konsollen.no?

 

Det er lenge siden NME chip ble avlegs, nå er det flash av dvd-spilleren som gjelder. Det er mye enklere, billigere, og tryggere ;)

Lenke til kommentar

Finnes det noen nyere chips? Som koster mindre?

Skjønner jo ikke noe av dette styret, flashing er hvertfall uaktuelt når vi ikke har tilgang til en stasjonær pc.:)

 

Så du vil heller ta sjangsen med loddebolten, bryte alle garantier for alltid, og mye mulig ødelegge boksen din??

Da blir det billigere å sende boksen til noen som flasher ;)

 

Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://www.instructables.com/id/How-to-JTAG-your-Xbox-360-and-run-homebrew/

 

Your kernel must be kernel 2.0.7371.0 or lower for this to work. You can do this by opening up the system info tab. After there is one more step to check if it still is exploitable, but you have to build your cable to dump your nand first.

 

1) Maskinen må være produsert før 30. Mars 2009. (Sjekkes på baksiden av konsollen som angitt på bildet under) :
Endret av The-One
Lenke til kommentar

Synd hele moddingmiljøet på xbox døde ut. Det er jo mye mer stas med en konsoll man kan kjøre homebrew og alt mulig på (xbmc!) enn en der man bare kan spille brente spill.

 

 

Tja, jtag er jo utrolig fint å ha gjort ;)

Som jeg ser det er det 2 mod, en jtag og en kun flash.

 

Flash = du kan forsatt spille online og kan holde ut uten å bli bannet om du passer på og har flaks

 

Jtag = en helt ny verden, freestyle dash er jo helt konge ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Z8XK6auLZJE&feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...