Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man kjøper en Xbox 360 arcade i butikk nå (ikke slim), er disse mest sannsynlig oppgradert, eller er de jtag'bare?

 

Det tok mange år før de klarte å kjøre homebrew på 360, men dvd-hack fungerte nesten helt fra start.

Angående de nye slim-modellene, jobber de med å kunne jtag'e denne eller åpne den på noe annet vis, eller er dvd-hack første-pri? (som jo allerede er gjort)

Lenke til kommentar

Ok. Hvordan fungerer abgx360 egentlig? Føler meg bittelitt dum nå, men kjørte det, og det kom ikke opp noe spesielt som sa at det skulle funke eller ikke.

 

Kan jeg teste backupene jeg har kjørt for å se om de er ålreite eller hva nå problemet er?

 

Og hvordan gjør jeg det? Mvh n00b deluxe.

 

http://www.ixtreme.net/360-backups/how-use-abgx360-check-stealth-t106.html

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg oppgradere xboxen når jeg er bannet fra live? Ifølge et forum så er nok feilen at jeg må oppdatere xboxen for at spillet skal fungere.

 

"the reason you are getting disc unreadable is because the xbox wants to update as it detects a update is required, the update is installed in the video partition file of the wave3 game , microsoft had nowhere else to put it, but because you have used a patched iso,that has a wave2 video partition file, it cannot find it , hence the unreadable disc , so the answer is update with original disc, or maybe download from microsoft but they seem to be months behind or a demo disc from official 360 mag may help."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...