Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, optimalt sett så har vi vel kun to spillere som har noe å gjøre i startsoppstillingen, Ramos og Casillas. Så nei, vi har ikke nok Spanske spillere. Nå var vi maks uheldige med De la Red, som jeg tror kunne ha etablert seg som fast over denne sesongen med tanke på våre Nederlandske midtbane flopper (ikke Sneijder i så stor grad, men han var ute med mye skader). Nå har store lag mindre og mindre nasjonale spillere fra start, men klarer vi fire Spanske spillere som klart spiller fra start pluss et par som squad spillere blir jeg meget fornøyd.

 

Jeg håpet også på Maicon og Ramos inn som stopper, men syntes dette også var en meget god løsning som jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg en ny hjemmedrakt i slutten av sommeren, og lurte på hvor det kjøper de hen, og hvor dere ville handlet fra. Det skal være trykk på drakta jeg skal kjøpe (Higuain eller Kaka) og vil jo helst at det skal være så billig som mulig. Er så mange nettbutikker:

Fotballverden

Fotballshop

Kitbag

Subisdesports

Unisport

MMsport

Offisielle shopen

 

Gago mot Pirlo? Håper virkelig at det ikk stemmer. Vil mye heller ha Gago som er ung enn Pirlo som sikkert gir seg innen 3-4 år. Har jo så mange på midten fra før av. så det blir bare meningsløst. Da er det bedre å selge Gago for penger.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Gago er definitivt en femmer :)

 

Kommer en ny signering i løpet av dagen eller morgendagen sier Perez. Arbeloa skal jo ha vært veldig nærme en stund, og han er et relativt lett navn å få tak i vil jeg tro, mens Marca skriver at Benzema er den som hentes. Andre melder Alonso + Arbeloa...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så du er ikke glad for å ha fått Benzema, sansnyligvis den eneste klubben en supporter ikke hadde vært fornøyd med signeringa i hele verden.

Lenke til kommentar

Han sier vel aldri at han er misfornøyd? Eller har jeg oversett noe spesielt? Det han sier er at han hadde håpet på at de skulle satse på de spissene som man allerede har, og som supporterene allerede har et forhold til. Det kan vel ikke være så ufattelig vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...