Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pause, 0-0.

 

Rovers spiller utrolig defensivt, og Real Madrid har ballen nesten hele tiden. Sliter å bryte igjennom, mye skudd fra utenfor boksen. Enig, Ronaldo var helt grei, men den "assisten" til Raul var fantastisk. Og ja, Lassana er elsk :)

 

Uansett er det positivt, spillet vårt ser allerede bedre ut enn det gjorde for det meste sist sesong, og få om ingen lag i La Liga spiller så trangt som Rovers gjør nå.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Slutt, 1-0 til Real Madrid.

 

Benzema skulle ha startet, han er så utrolig mye mer dynamisk enn Raúl, men kred til han for målet, og den fantastiske sjansen som gikk i stanga.

 

BB: Lassana, uten tvil.

 

Gleder meg til Peace Cup nå.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Da er spørsmålet: skal det bli hjemmedrakt med Benzema, Higuain eller Kaka på meg senere i sommer :hmm:

 

 

Alle er gode valg, personlig har jeg lyst på en hjemmedrakt med nr. 18 R. Albiol, men vi får se om økonomien strekker seg...

 

Ellers så kommer Granero tilbake til klubben, Valdano har allerede bekreftet at han blir hentet og vi har en tilbakekjøps klausul på ca €4mill, så det er jeg absolutt positiv til. Nå er jo Javi Garcia blitt sendt til Benefica for litt mer enn det, så går opp i opp med egenproduserte spillere.

 

X. Alonso sagaen trekker seg ut, men Valdano har dette å si:

 

The door will remained closed until some players leave

 

Huntelaar går ikke til Stuttgart, han venter vistnok på tilbud fra en PL klubb. Tror vi må vente til han og eventuelt Negredo og en en annen Nederlender er solgt.

Lenke til kommentar
Skulle ønske Negredo ble, men helt greit om Huntelaar og f.eks Drenthe eller VdV drar. Ifølge Marca forhandler Heinze med Marseille :D

 

 

Jeg liker også Negredo, men han sa jo tidligere at han ville bare bli i Madrid hvis han kunne kjempe om startsplass, noe som kan bli meget vanskelig med Raul, Benzema og Higuain sannsynligvis forran han. MEN, vi må beholde enten Negredo eller Van Nistelrooy, ellers har vi bare tre spisser, noe som er for lite hvis vi skal spille med to forran slik Pellegrini liker. Nå er jo også vår beste Castilla spiss, Bueno, solgt, så er ikke like god dekning fra den kanten heller. Hvis Heinze blir solgt er det fantastisk, håper Arbeloa kommer i så fall.

Lenke til kommentar
hvem er det som skal erstatte Heinze vis han drar?

og er det noen som vet om Robben skal dra? håper han ikke drar, han er etter min mening 1lagsspiller som har mye å by på :)

Wesley Sneijder skal vell også verme neste sesong ?:D

 

 

Vi har allerede Marcello som burde spille på den plassen.

Robben er det 50/50 med, kan dra, men kan hende at han ikke drar, og han er faktisk ikke garantert en startsplass, selv om han nok spiller meste av sesongen, med mindre han blir mye skadet.

Sneijder blir nok med ja, men han kommer ikke til å være 1. valg på laget, men Pellegrini har bedt ledelsen om å beholde han. Han kan fortsatt bli solgt i en byttehandel.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...