Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

------------------Casillas

--Ramos------Albiol-Pepe------Marcelo*

---------------Gago*-Lass------------

-C.Ronaldo---------------Kaka-------

------------------Higuain-------------

----------Benzema-----------------

 

Blir vel noe sånt rent posisjonsmessig :p

 

Marcelo og Gago er noe usikre i forhold til hva som kommer inn. Robben - Higuain er jeg også litt usikker på, men håper og tror sistnevnte vurderes foran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Han sier vel aldri at han er misfornøyd? Eller har jeg oversett noe spesielt? Det han sier er at han hadde håpet på at de skulle satse på de spissene som man allerede har, og som supporterene allerede har et forhold til. Det kan vel ikke være så ufattelig vanskelig å forstå?

Når han ikke skriver en positiv setning, etter å ha signert et av de største stjerneskuddene i verden, så blir det lett tolket som misfornøyd ja.

Lenke til kommentar
Money money money :)

..... And No Longer Lonely :)

 

Nei, jeg er skuffet, igjen.

Hadde ønsket en Spanjol og David Villa, Benzema er ikke like bevegelig som Villa og kan kalles en litt mer "Prima-Punta" enn Villa.

Dessuten har ikke Benzema nevneverdig å vise til iforhold til Villa, Mål per Kamp tenker jeg på dah.

 

...Itilegg til dette, må det sies at jeg ikke overaskende Hater Franskmenn, bortsett fra noen gullgutter :p

Lenke til kommentar

Franskmenn har man gode forhold til i Madrid, så det liker jeg :)

 

Zidane, Karembeau, Lass, Makelele og Anelka var alle gode og viktige spillere for Madrid.

 

Selv om Makelele og Anelka var relativt uspiselige og sistnevntes opphold ble en kort affære... Flopper har de hvert fall ikke vært, og det tror jeg ikke Benzema blir heller. Det er bare det at spissplassen er godt besatt og jeg frykter for Higuains rolle i laget. Skulle en spiss vært hentet inn er det kun et kjøp av Villa jeg ville blitt ganske glad for egentlig.

 

Men jeg har sansen for Benzema og håper han og Higuain blir satsingsområdet neste sesong :)

Lenke til kommentar

Flott

som viser alle målene og målgivende som Higuain hadde i år, for en sesong han hadde!

Elsker jeg målet mot Sevilla, 1:25, og det mot Racing, 2:06.

Håper han klarer å fortsette slik i det nye laget som skapes. Tror uansett Higuain får mye spilletid neste sesong.

Lenke til kommentar

Håper det stemmer, vi må få ut litt nederlendere nå. De holder rett og slett ikke Madrid-nivå.

 

Drenthe - Hadde (har) et stort potensiale, men mangler foreløpig holdninger og psyke til å lykkes i en virkelig storklubb. Litt for glad i Madrids natteliv, Firenze passer han bedre? Men har sansen for Drenthe og håper han lykkes :)

 

Van der Vaart - Treig, veik, pysete. Bra mot dårligere lag, elendig mot middels til gode lag.

 

Huntelaar - Scorer mål, men der stopper det. Har laget en dårlig dag er Huntelaar tre ganger verre enn den nest dårligste. Rett og slett en spillertype jeg ikke vil se i Madrid.

 

Van Nistelrooy - Har blitt en av mine all-time-favoritter i Madrid. Bøtter inn mål, men deltar også i det oppbyggende spillet. Også en herlig type på og utenfor fotballbanen. Men Ruud har blitt 33 år nå, konkurransen er stor og han trenger mye spilletid for å komme tilbake i form etter skaden. Jeg håper han finner seg en ny klubb hvor han blir fast og kommer tilbake til godt gammelt slag.

 

Robben - Altså, man selger ikke fjorårets nest beste spiller.

 

Sneijder - Har blitt mer positiv til at han blir. Han bekler mange roller og brenner for drakta. Hadde en elendig andresesong, men den ble også spolert av mange skader. Resten av Madrid var ikke noe å skryte av de heller.

 

Robben skal beholdes, Sneijder kan beholdes, resten bør selges :)

Lenke til kommentar

Tja, for min del kan vi godt beholde Nistelrooy også, en spiller som scorer mål uansett hvor bra/dårlig resten av laget spiller, noe Huntelaar fortsatt mangler litt på. Ellers vil jeg se Sneijder og Robben i Real Madrid neste sesong. Problemet med Van Nistelrooy er jo at da har vi fem spisser igjen (Higuain, Benzema, Raul, Nistelrooy og Negredo). Men tror til slutt at både Negredo og Nistelrooy blir solgt. Huntelaar blir nok solgt, tror det er mer enn nok klubber interesert i han.

Lenke til kommentar
Tja, for min del kan vi godt beholde Nistelrooy også, en spiller som scorer mål uansett hvor bra/dårlig resten av laget spiller, noe Huntelaar fortsatt mangler litt på. Ellers vil jeg se Sneijder og Robben i Real Madrid neste sesong. Problemet med Van Nistelrooy er jo at da har vi fem spisser igjen (Higuain, Benzema, Raul, Nistelrooy og Negredo). Men tror til slutt at både Negredo og Nistelrooy blir solgt. Huntelaar blir nok solgt, tror det er mer enn nok klubber interesert i han.

vi burde beholde stuntelaar.. han har ikke fått mange sjanser til å vise seg.. har trua på at han kan bli bedre en nistelrooy hvis han får tid og tillit..

Lenke til kommentar
vi burde beholde stuntelaar.. han har ikke fått mange sjanser til å vise seg.. har trua på at han kan bli bedre en nistelrooy hvis han får tid og tillit..

 

 

Jeg er ikke i tvil om at Huntelaar kan score 30+ mål for oss over en hel sesong hvor laget fungerer, men som Higuain sa før meg, han er ikke riktig spillertype for Real Madrid. Vi bruker raske og bevegelige spisser, slik som Raul og Ronaldo var i tidliger og slik Higuain og Benzema er. Spisser som kan score mål men også gå dypere å gi målgivende til andre spillere. Huntelaar er rett og slett elendig på dette. I boksen er han verdensklasse, men Van Nistelrooy er mye mer komplett i oppbygningsspillet enn det Huntelaar er.

Lenke til kommentar

Lagoppstilling for vennskapskampen mot Shamrock Rovers:

 

Dudek, Torres, Pepe, Metzelder, Marcelo, C. Ronaldo, Lass, Gago, Guti, Raúl, Higuain

 

 

Litt overrasket over at Benzema ikke starter, men er ikke så viktig, han spiller nok i 2. omgang.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...