Gå til innhold

PS3 - før og etter..


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blæh, til og med jeg som Xbox 360 eier synes at denne latterlige krigen om grafikk mellom PS3 og Xbox 360 konsollene har gått for langt, og vi kommer til den samme konklusjonen hver gang: Alt i alt så vil de prestere like godt. PS3 har sine perler og Xbox 360 har sine perler igjen.

 

Allright? :)

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar

Nei, det var ikke ironi. Jeg er rett og slett veldig skuffet over disse skjermbildene. Det er tydelig at Sony har spyttet løgner rett i ansiktet på folk nok en gang, og grafikken på PS3 kan ikke måle seg med løftene fra et år siden.

 

Seks tusen for en overhypet maskin som ikke kan levere det de lovet... Nei takk.

Lenke til kommentar

Javel? Dette ser for meg ut som et spill fra forrige generasjon, bare med høyere oppløsning:

 

http://www.jeux-france.com/Webmasters/Imag...10652_6_big.jpg

 

Jeg hadde ventet bedre fra PS3. Mye bedre. For å rettferdiggjøre den ekstreme prisen burde det se slik ut:

 

http://www.armchairempire.com/images/News/.../tekken-6-2.jpg

 

Og ikke slik:

 

http://img.gamespot.com/gamespot/images/20...9_screen001.jpg

Lenke til kommentar
Nei, det var ikke ironi. Jeg er rett og slett veldig skuffet over disse skjermbildene. Det er tydelig at Sony har spyttet løgner rett i ansiktet på folk nok en gang, og grafikken på PS3 kan ikke måle seg med løftene fra et år siden.

 

Seks tusen for en overhypet maskin som ikke kan levere det de lovet... Nei takk.

6746071[/snapback]

 

5500 kr er en bra pris for en maskin som er like kraftig som 360, men i tillegg har Blu-Ray. 5500 kr er dessuten prisen på Premium-utgaven, ikke Basic-utgaven

 

Sony har aldri fortalt løgner, de har flere ganger bevist at de lager gode konsoller, og at de vet hva de gjør.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. Det er forskjell på spill. AKKURAT det Motorstorm-bildet ser ikke imponerende ut. Virtua Fighter 5 ser også MYE bedre ut enn det Tekken-bildet du har der, men det legger du selvsagt ikke ut noe av...

Fyr opp noen screenshots fra MGS 4 eller FF XIII da?

Eller for å gjøre det mer interessant; legg ut noen screenshots fra "perfect dark: zero" og sammenlign med "Resistance: Fall of Man."

Begge er/var launchtitler til hver sin maskin.

Lenke til kommentar
Nei, det var ikke ironi. Jeg er rett og slett veldig skuffet over disse skjermbildene. Det er tydelig at Sony har spyttet løgner rett i ansiktet på folk nok en gang, og grafikken på PS3 kan ikke måle seg med løftene fra et år siden.

 

Seks tusen for en overhypet maskin som ikke kan levere det de lovet... Nei takk.

6746071[/snapback]

 

5500 kr er en bra pris for en maskin som er like kraftig som 360, men i tillegg har Blu-Ray. 5500 kr er dessuten prisen på Premium-utgaven, ikke Basic-utgaven

 

Sony har aldri fortalt løgner, de har flere ganger bevist at de lager gode konsoller, og at de vet hva de gjør.

6746621[/snapback]

 

Er enig med deg at 5500 er en "bra" pris egentlig - med tanke på BlueRay spilleren. Får bare håpe at blueray spilleren er såpass bra at den er verd pengene. Stand alone BlueRay spillere er jo kjempedyre ennå.

 

Sony har kommet med samme type svada uttalelser i forkant av sine konsoll launcher som alle andre har gjort. Noen vil kanskje kalle det løgn. Men hvor går grensen mellom løgn og det å vri sannheten, og hva ble sagt i beste mening selv om det senere ble feil - uten at det kan kalles løgn? ... tja...

 

De har kommet med uttalelser som senere har vist seg å være feil - men endringer i spesifikasjoner (f.eks PS3) er jo lov. Det er bare det at folk har en tendens til å tro at alt de hører tidlig i planleggingen av en konsoll er det som faktisk blir levert når tiden kommer. MS skulle jo ha HD-DVD i sine 360 - ble endring av spesifikasjonene der også. Løgn? Nnjaeai ...

 

De lager gode konsoller ja. De veit hva de gjør. Men de har også gjort feil/tapt formatkriger opp igjennom historien, uten at det i det lange løp har svekket deres posisjon i det lange løp.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
5500 kr er en bra pris for en maskin som er like kraftig som 360, men i tillegg har Blu-Ray.

Det hjelper jo lite hvis den er like kraftig hvis grafikken blir så dårlig som vi ser her (i forhold til Sonys bevingede ord).

 

Sony har aldri fortalt løgner, de har flere ganger bevist at de lager gode konsoller, og at de vet hva de gjør.

6746621[/snapback]

Jeg har selv PS2, og er gammel nok til å huske launchen til den maskinen. Der var det pre-rendrede scener som de sa var in-game, og PS2 skulle kunne rendre Toy Story i real-time, og det var ikke måte på.

 

"You can communicate to a new cybercity. Did you see the movie The Matrix? Same interface. Same concept. Starting from next year, you can jack into The Matrix!"

 

Hva skjedde med denne fantastiske "Emotion Engine"? Superdatamaskinen PS2?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Hjelpe meg. Det er forskjell på spill. AKKURAT det Motorstorm-bildet ser ikke imponerende ut. Virtua Fighter 5 ser også MYE bedre ut enn det Tekken-bildet du har der, men det legger du selvsagt ikke ut noe av...

Fyr opp noen screenshots fra MGS 4 eller FF XIII da?

Eller for å gjøre det mer interessant; legg ut noen screenshots fra "perfect dark: zero" og sammenlign med "Resistance: Fall of Man."

Begge er/var launchtitler til hver sin maskin.

6746644[/snapback]

 

Jaså ? Final Fantasy har kun vært CGI foreløpig så ingen vits å legge ut det. Men som alltid er det jo noen godtroende typer som deg som tror de er ekte. Akkurat som mange trodde med de bildene som er postet her.

 

VF5

 

932831_20060627_screen002.jpg

932831_20060627_screen012.jpg

 

Oj, så fantastisk!

 

MGS4

 

926596_20060823_screen004.jpg

926596_20060823_screen003.jpg

 

Dette er vel heller ikke så fantastisk ? Og disse er jo fra cut scenes også, ikke gameplay.

 

Her har du final Fantasien din, Fantasi ja. Hvis du tror dette er in game er du like godtroende som nissene fra E3 2005.

 

928790_20060508_screen001.jpg

928790_20060508_screen002.jpg

928790_20060508_screen003.jpg

 

Og mens vi er i gang, her noen fler fantastiske PS3 titler.

 

Untold Legends.

 

932329_20060816_screen004.jpg

 

Genji 2

 

929232_20060821_screen001.jpg

 

Coded Arms

 

932988_20060823_screen008.jpg

 

Så som man ser så er det ikke all verden når GAMEPLAY bildene kommer ut...

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Staal, du vet at to av de bildene dine fra Final Fantasy 13 er in-game, ikke sant?

Hvis ikke så driter du deg ut. ;) (det har du forsåvidt gjort allerede)

6746860[/snapback]

 

Jada... Soleklart in game fra en trailer som er det eneste hittil som er vist fra spillet. Jaddddaaaaa. Akkurat som Killzone var in game, Motorstorm, osv...

 

Folk fant jo ut et år senere ca, du vil nok det du også med Final Fantasien din.

Endret av Staal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...