Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL, har opplevd klengete jenter 2 ganger, hun ene var overnaturlig stygg og kåt, hadde funnet seg en fyr som hun skulle ha seg med.

1 min etter de hadde gått inn på rommet og jeg la meg på sofaen for å sove så kom hun ut igjen, begynte å gni meg i skrittet og lurte på om jeg ville bli med på trekan...

 

Responsen min var vel noe slikt "For faen, ser du ikke jeg sover?!?"

Hun andre gjorde det samme, hadde det ikke vert for at jeg lå å sov i en trapp da og var alt for full for å gjøre noen ting så hadde jeg ligget med henne på stedet, hun var meget vakker ^^

Lenke til kommentar
Kunne skrevet i timesvis om min dyriske tiltrekningskraft og hvordan denne kraften  fungerer i praksis, men så kommer jeg til å tenke på at dette er bortkastet tid fordi dette kan ikke læres! Dette er jo en medfødt egenskap :!:

6777111[/snapback]

Herregud da lizm, sett sjarmørskolen lizm?

Keeg deg opp da lizm, og skaff deg litt bling bling lizm!

 

Noe slikt?

Har egentlig fått intrykk av at det er slik, for guds skyld, la menn være menn!

Damer som blir tiltrukket av noen som er så feminine er lesbiske :roll:

Lenke til kommentar
Det er da din mening, men om folk lurer på hvordan man kan få seg noe lett så de slipper å jobbe en stund for det, så gå for den ikke fult så pene jenta på festen :)  tøm og røm ;)

6778165[/snapback]

Det er forskjell på "den ikke fullt så pene jenta" og noe som faller i kategorien "du liker ikke det du ser". Forøvrig glemte du det siste ordet i setningen: Tøm, røm og gløm ! =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forøvrig glemte du det siste ordet i setningen: Tøm, røm og gløm ! =)

6778282[/snapback]

 

"Gløm?" Jeg pleier å skryte til kompisene mine på vors om dama jeg nedla forrige helg. Hvem gjør ikke det?

Lenke til kommentar
Forøvrig glemte du det siste ordet i setningen: Tøm, røm og gløm ! =)

6778282[/snapback]

 

"Gløm?" Jeg pleier å skryte til kompisene mine på vors om dama jeg nedla forrige helg. Hvem gjør ikke det?

6778322[/snapback]

Nå er det snakk om jenter man ikke liker synet av, og da forteller man helst ikke noe videre. Er det derimot ei heit ei, er det lite vits i å glemme det hele.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis de er grusomt stygge er det bare morsomt.

6778408[/snapback]

Nei. Slikt kommer tilbake og plager deg når du minst ønsker det. Jaja, du er jo militær-gutt så kanskje dere har en annerledes innstilling?

6778452[/snapback]

 

Hehe, det er nok først og fremst fotballaget som har forårsaket min innstilling, men det er ikke veldig annerledes her i militæret. Spesielt ikke under rekrutten - da skal alt som puster pules. Ikke at jeg er slik...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...