Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Bak den gameplanen ligger det ganske mange års prøving og feiling, og en del tusen dates :)

6880341[/snapback]

Sier ikke at den ikke funker, bare presiserte at det er så utrolig mannete å lage den in the first place... Det blir dessuten helt teit å si at en helt vilkårlig dame er villig til å ha sex med deg et sted mellom 4-10 timer etter man møttes for første gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bak den gameplanen ligger det ganske mange års prøving og feiling, og en del tusen dates :)

6880341[/snapback]

Sier ikke at den ikke funker, bare presiserte at det er så utrolig mannete å lage den in the first place... Det blir dessuten helt teit å si at en helt vilkårlig dame er villig til å ha sex med deg et sted mellom 4-10 timer etter man møttes for første gang.

6880447[/snapback]

Jeg kan love deg at for de som faktisk får til dette er det ytterst få som ikke vil det :) Kanskje noen få prosent flere hvor det ikke kommer til å skje, men veldig, veldig mange kan man få landet innen 10 timer.

Lenke til kommentar
Personlig baserer jeg meg på Mysterys M3 modell:

Attract

Comfort

Seduce

Som forøvrig er videreutviklet fra Mysterys FMAC (Find, meet, attract, close)

I tillegg er det 3 stadier på hvert av disse nivåene. F.eks. A1, A2 og A3.

Attract fasen varer bare i ca. 15-20 min. Etter du har tiltrukket jenta, trenger hun vanligvis litt "comfort" altså man må være sammen med henne i en viss mengde tid før hun er villig til å gå til sengs med deg. Så kommer seduce stadiet med LMR og alt som hører det til.

 

[edit] En full game plan varer ca. 4-10 timer. Altså fra man møter til man har sex. Mesteparten av tiden bruker man i comfort stadiet.

6875491[/snapback]

Så typisk menn å lage en gameplan med tider, nivåer og fancy forkortelser når det kommer til ting de ikke helt har peiling på :wee:

6878693[/snapback]

 

Mulig det. Men det funker som faen. Bare litt om opprinnelsen til denne metoden: Mystery var en magiker som aldri hadde hatt noen stor suksess med damer. Han bestemte seg for å finne ut hvordan man skulle gå frem for å tiltrekke seg "babes". Dette brukte han mange år på. Og etter tusenvis av nattklubb-besøk hadde han utviklet det foreldede FMAC systemet. Senere fant han ut at det var flere som han, som hadde systemer osv. på internett. Han kom i kontakt med Neil Strauss (som senere også ble sykt dyktig med damer) og en som kaller seg Tyler. Alle disse har brukt tusenvis på timer med å studere hvordan man skal sjekke opp, hva som funker hva som ikke funker etc. Med hjelp fra både Neil og Tyler utviklet Mystery M3 modellen.

 

Selvfølgelig hjelper det ikke stort å bare kunne denne modellen. Men jeg bare følte for å vise hovedstrukturen. Det er materialet man bruker på de forskjellige 9 (A1, A2, A3, C1, C2, C3, S1, S2, S3) stadiene, og selvsagt enda viktigere, hvordan det fremføres som virkelig teller... Men som sagt ville bare vise at det finnes systemer med skikkelig struktur. Mystery anses som verdens beste pick-up artist av de fleste som har peiling og han pionerte f.eks. bruken av negs, pluss store deler av pick-up lingoen som brukes i dag. Å si at han ikke har peiling blir som å si at Gary Kasparov ikke har peiling på sjakk.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Jada jada. Jeg har også utviklet mitt eget system, og jeg har hatt over tre tusen damer på en måned. Helt sant altså. Siden dere leser dette på nettet så må det jo være sant.

6882307[/snapback]

Tror du ikke mystery finnes? Det som er morsomt da, er at kanskje ikke kursene han arrangerer er virkelig heller? Og videoene osv. er bare skuespill?

 

Det er mulig at alt er fake, men uansett hjelper det veldig ! Folk som har testet det over en lengre periode har fått en dramatisk økning i suksessen med damene. Jeg derimot, har ikke giddi å prøve enda; jeg er for lat :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg ser at noen her har lest the game, kanskje dere burde tenke mer på Hvorfor og ikke hva. Det blir som å snakke et språk man ikke forstår.

6884100[/snapback]

Det er jo litt kjipt å skrive side opp og side ned om psykologi osv. for å vise at man forstår hvorfor ditt og hvorfor datt, når alt er skrevet før. Jeg har ikke lest the game, btw.

Lenke til kommentar
Poenget er det at teknikkene fungerer

Ja, det står jo på nettet, så da stemmer det nok :thumbup:

6883129[/snapback]

Men herregud da mann. Bare fordi det står på nettet trenger det ikke være løgn heller. Det finnes hauger av videor, se f.eks. www.mysterymethod.com. Det finnes artikler om han i Elle. Det er hevet over enhver tvil at dette fungerer, og det fungerer ekstremt bra. Det er også hevet over enhver tvil at Mystery eksisterer.

 

http://www.mysterymethod.com/Article.aspx?aid=4

http://www.mysterymethod.com/Article.aspx?aid=5

 

Over er utdrag fra artikler fra New York Times og Saturday Night. Men for guds skyld. Ikke tro på de heller.... Bare fordi det står i avisa trenger det ikke være sant. De er sikkert med på den store konspirasjonsteorien de også..

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Believe in the power... of FRANK TJ MACKEY!

frank_tj_mackey.jpg

6882799[/snapback]

Han skal visstnok være bygget på Ross Jeffries. Fyren som pionerte speed seduction. Har ikke prøvd noe av hans greier dog. Litt for merkelig. Så mye zen greier om energi etc. Skal visstnok være mindre effektivt enn både M3 og David D etc. også.

Lenke til kommentar

Selvsikkerhet er faktisk nøkkelen til det meste. Hvis du klarer å få jenta til å tro at "hun er ikke god nok for deg" vil hun, i veldig mange tilfeller, gjøre sitt ytterste for å motbevise dette. Noen ganger også gå all the way.

 

Snill og sjarmerende my ass... Det er sånt som fungerer i paperback-romaner med rosa cover. Vis rasshøl-tendenser ( uten å overdrive seff) og gnistrende sjøltillit. Jenter snakker alltid om ridderen på hvit hest i skinnende rustning, men det er ikke han dem vil ha. Det er den brautende skurken med arr og temperement som stikker av med prinsessa i tårnet til slutt og endes :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...