Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor en jente kan  bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter :p

6776554[/snapback]

 

Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før.

 

Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvorfor en jente kan  bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter :p

6776554[/snapback]

 

Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før.

 

Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...)

6780434[/snapback]

 

Den skal jeg prøve takk :cool:

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor en jente kan  bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter :p

6776554[/snapback]

 

Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før.

 

Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...)

6780434[/snapback]

 

Den skal jeg prøve takk :cool:

6787624[/snapback]

 

 

til meg :p

Lenke til kommentar
Det enkleste er vel kanskje bare å se utrolig bra og sexy ut.

6741135[/snapback]

Se bra ut, ha selvtillit. Kvinner synes menn med dårlig selvtillit er patetiske stakkarer. Har en kompis som alltid skal snakke om den kjipe barndommen sin, sikkert for å få sympati hos det motsatte kjønn, men jeg har aldri sett at han har fått napp. Derfor er nok det beste at man ser bra ut, har selvtillit, smiler og er vennlig. Det pleier å virke for min del. :cool:

Lenke til kommentar
Finnes plenty av jenter som er pene og "ikke horete" som går ut på byn en sjelden gang med ett ønske : få seg et ligg. Problemet er at de som oftest bare treffer på tåpelige gutter som sier et eller annet totalt idiotisk som setter dem på andre tanker.

6788711[/snapback]

 

Så i bunn og grunn bør jeg gå mer ut på byen, slik at disse jentene ikke mister totalt troen på hannkjønn?

Lenke til kommentar
Finnes plenty av jenter som er pene og "ikke horete" som går ut på byn en sjelden gang med ett ønske : få seg et ligg. Problemet er at de som oftest bare treffer på tåpelige gutter som sier et eller annet totalt idiotisk som setter dem på andre tanker.

6788711[/snapback]

 

Så i bunn og grunn bør jeg gå mer ut på byen, slik at disse jentene ikke mister totalt troen på hannkjønn?

6789521[/snapback]

Vel, du bør uansett gå ut på byen oftere. Skal det bli no' på deg, så må du ut og finne deg noe. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. Som oftest må man ut og finne de.

Lenke til kommentar
Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri.

6789532[/snapback]

tull og toeys!

skjer hele tiden med meg.

6789814[/snapback]

Det gjelder ikke når det er moren din som har sovnet i feil seng.

6789833[/snapback]

 

Eller søstra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...