Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så lett å få gutter i seng at jeg ikke tror vi trenger noen framgangsmåte for jenter  :D

6775348[/snapback]

Hva hun sa :!:

6775381[/snapback]

 

Det er jo sant. Ikke at det er en bra ting, men jeg kunne sikkert lurt en ny gutt i sengs hver kveld om jeg hadde prøvd/hatt lyst...

 

Det hadde selvsagt bare funka for en periode, intill jeg fikk deeeet ryktet på meg, og deretter ville jeg kanskje bare fått en ny gutt i sengs annenhver dag :D

Lenke til kommentar
Det er jo sant. Ikke at det er en bra ting, men jeg kunne sikkert lurt en ny gutt i sengs hver kveld om jeg hadde prøvd/hatt lyst...

 

Det hadde selvsagt bare funka for en periode, intill jeg fikk deeeet ryktet på meg, og deretter ville jeg kanskje bare fått en ny gutt i sengs annenhver dag :D

6775413[/snapback]

Sikker på at det ikke bare hadde medført at du hadde hatt muligheten til å få med 2 hver kveld i steden?

 

Så det topicen dreier seg om er hvordan gutter får jenter i seng.

6775433[/snapback]

I praksis ja.

Eventuelt hvordan du kommer deg med på lesbeparty ;)

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Beklager Lomz, jeg synes 2 jenter sammen høres sexy ut. Jeg vil tippe mange gutter gjør det.

 

Nesten rart du tror jeg er 14 pga. det :p

 

Om dama mi hadde hatt sex med ei anna jente bare for å prøve det, tror jeg ikke det hadde gjort meg så mye. Så lenge det ikke hadde gått ut over vårt sex liv. Men om det skjedde hver dag så hadde det blitt litt rart.

Lenke til kommentar
Så det topicen dreier seg om er hvordan gutter får jenter i seng.

6775433[/snapback]

 

Det er nok mye vanskeligere enn for ei jente å få en gutt i seng.

 

Det er jenta som bestemmer, og slik som jeg har det nå, så har jeg en god venn som jeg drar til når jeg har lyst. Jeg har ett par gutter jeg roter litt med innimellom, men ikke søren om de får ligge med meg.

 

Noen kaller det luremus, mens andre kaller det player.

 

lureplayer kanskje...

Lenke til kommentar
Så det topicen dreier seg om er hvordan gutter får jenter i seng.

6775433[/snapback]

 

Det er nok mye vanskeligere enn for ei jente å få en gutt i seng.

 

Det er jenta som bestemmer, og slik som jeg har det nå, så har jeg en god venn som jeg drar til når jeg har lyst. Jeg har ett par gutter jeg roter litt med innimellom, men ikke søren om de får ligge med meg.

 

Noen kaller det luremus, mens andre kaller det player.

 

lureplayer kanskje...

6775456[/snapback]

 

Museplayer

Luremusplayer

Fotball spiller :ermm:

 

Uansett.

 

Tror ikke det er alle damer som har like lett draget på gutter som deg Linn. Finnes vel jenter som har problemer med å få seg litt tiss også.

 

Det finnes sikkert gutter som får seg hele tiden også, men om damene de får seg med er noe å samle på er vel heller tvilsomt.

 

Du er kanskje noe å samle på ? :)

 

Beklager Lomz, jeg synes 2 jenter sammen høres sexy ut. Jeg vil tippe mange gutter gjør det.

 

Nesten rart du tror jeg er 14 pga. det :p

6775448[/snapback]

Beklager min lette mobbing, klarte bare ikke å dy meg, jeg bare hadde det litt morsomt med det med 10 lesber i stad.

Ikke vondt ment.

Absolutt

6775458[/snapback]

 

No offense taken.

 

Bare litt rart. Helt normalt at gutter liker jentesex liksom ?

Lenke til kommentar
Det er nok mye vanskeligere enn for ei jente å få en gutt i seng.

 

Det er jenta som bestemmer, og slik som jeg har det nå, så har jeg en god venn som jeg drar til når jeg har lyst. Jeg har ett par gutter jeg roter litt med innimellom, men ikke søren om de får ligge med meg.

 

Noen kaller det luremus, mens andre kaller det player.

 

lureplayer kanskje...

6775456[/snapback]

Liksom en "pulevenn" da?

Er det forresten mange jenter som har det?

 

Jeg har 1 stk bestevenn, hun er ei jente og jeg henger med henne stort sett hver dag.

Alle de andre vennene våre (inkludert foreldrer) tror at vi har oss hele tiden men vi har aldri hatt sex, har rotet med henne et par ganger når vi begge var ganske fulle.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha sex med henne men hun sier at det ville ødelagt forholdet vi har og at hun kjenner meg for godt til det.

 

Noe som egentlig irriterer meg er at mange av mine andre venner sier "opp å pule [navn] nå da?". Å da svarer jeg "nei vi har aldri hatt sex..", aldri noen som tror på meg heller. Men men

Lenke til kommentar
Tror ikke det er alle damer som har like lett draget på gutter som deg Linn. Finnes vel jenter som har problemer med å få seg litt tiss også.

 

Det finnes sikkert gutter som får seg hele tiden også, men om damene de får seg med er noe å samle på er vel heller tvilsomt.

 

 

For rett gutt er jeg definitivt noe å samle på. Jeg er (var iallefall) svært trofast...

 

Men slik det er nå sliter jeg litt.. jeg er veldig glad i kos og kyssing, samtidig som jeg er skikkelig skikkelig kresen på en eventuell ny kjæreste. Han jeg blir sammen med neste gang er forhåpentligvis en jeg kan beholde lengelengelenge!

 

Men ja, jeg aner ikke hva det kommer av, men mange gutter vil være kjæresten min, mens jeg bare vil kose litt og ha det kjekt (uten sex, har som sagt en venn til det)

 

Mamma spøker med at hu ikke klarer å holde oversikt lengre, Ola, Rolf og Anders, og hvem sin tur er det i dag, når du traff Ola i går og Rolf dagen før... Jeg har jo ikke lyst til å såre de guttevennene som jeg treffer heller, men det er ikke til å unngå egentlig når de vil ha mer enn jeg vil gi de... usj så komplisert ting skal være :/

Lenke til kommentar
Tror ikke det er alle damer som har like lett draget på gutter som deg Linn. Finnes vel jenter som har problemer med å få seg litt tiss også.

 

Det finnes sikkert gutter som får seg hele tiden også, men om damene de får seg med er noe å samle på er vel heller tvilsomt.

 

Men ja, jeg aner ikke hva det kommer av, men mange gutter vil være kjæresten min, mens jeg bare vil kose litt og ha det kjekt (uten sex, har som sagt en venn til det)

6775505[/snapback]

 

Gir du ikke litt feil impulser til din venn da ? Tipper han storkoser seg i senga med deg men. En etterpå da ?

Lenke til kommentar
Liksom en "pulevenn" da?

 

Ja vi er pulekompiser.

 

Vi har ingen følelser for hverandre, og møtes kun for å ha sex innimellom (par-tre ganger i uka)

 

Vi har klare regler om at vi skal fortsette med det helt til en av oss forelsker oss og bestemmer oss for å satse på noen andre. Da slutter vi.

 

Det er såklart litt rart å høre han snakke i telefonen om date han hadde med en annen jente i går og slikt, men jeg bryr meg egentlig ikke, for han er ikke kjærestemateriale. Han er utrolig pen og kjekk , men har litt for lite i huet til at jeg kan forelske meg i han.. eller kanskje vi bare er forskjellige..

 

På den andre side er det litt smårart for han når jeg ikke kan komme på besøk fordi jeg skal se film med noen andre...

Lenke til kommentar
Gir du ikke litt feil impulser til din venn da ? Tipper han storkoser seg i senga med deg men. En etterpå da ?

6775516[/snapback]

 

Han kompisen jeg har sex med er fullt og helt klar over at jeg ikke er interessert i forhold med han, og han er ikke interessert i forhold med meg heller.

 

Det er de andre jeg treffer (og som jeg ikke har sex med) som er bekymringen...

 

Og jo, det hender jeg gir litt feil inntrykk

 

EDIT: @Equerm, Jo takk takk... kanskje for mange av de som sitter her inne... jeg sliter faktisk skikkelig med å finne drømmegutten, nemlig en som er minst like glad i å spille som meg.... antar at de sitter inne og spiller når jeg er ute og leter etter de :(

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
EDIT: @Equerm, Jo takk takk... kanskje for mange av de som sitter her inne... jeg sliter faktisk skikkelig med å finne drømmegutten, nemlig en som er minst like glad i å spille som meg.... antar at de sitter inne og spiller når jeg er ute og leter etter de :(

6775534[/snapback]

Virker ofte slik ja :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For å svare på topic: Senk standarden!

 

Jeg har faktisk heller lyst å ta med meg en gjennomsnittlig jente hjem, enn ei skikkelig bra ei, av den grunn at sistnevnte kanskje er en potensiell kjæreste helt til hun våkner opp ved siden av en naken, stinkende og siklende deg. Jeg er egentlig ikke veldig glad i one night stands, men hvis det skjer, så er det tøm og røm - noe annet blir for dumt.

Lenke til kommentar
Det er så lett å få gutter i seng at jeg ikke tror vi trenger noen framgangsmåte for jenter  :D

6775348[/snapback]

Hva hun sa :!:

6775381[/snapback]

Det spørs vel på jenta? Jeg kjenner ganske mange jenter som aldri hadde hatt sjans på meg, selv om de prøvde (og noen har prøvd).

Ganske plagsomt med jenter som tror de er deilige og begynner å legge seg oppå folk, gni seg inntil, osv =/ Heldigvis er ikke de så mange; de fleste kjenner sin begrensning.

 

@Loeve; True. Men de (vi) er mye sjeldnere enn jentene som har det slik.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...