Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke et emne jeg skal skryte på meg fasitsvaret om, tross lengre erfaring enn de fleste her. Men jeg vil påpeke en ting: Dersom hensikten som trådstarter formulerer det er "å få mest mulig individer av motsatt kjønn til sengs", er svaret ikke å spille "hard to get". Det tar altfor mye tid... ;)

 

Geir :)

6745184[/snapback]

 

Det er litt spørs hvem du prøver å få napp hos, hvis du prøver deg hos ei jente som har gutter rundt seg 24/7 og som alle prøver seg på, så har du ikke noe valg.

 

Mange jenter vil ha det de ikke kan få, selv om de nekter for det.

 

Det er en av grunnene til at mange jenter stikker med en gang de får den de "vil" ha.

Lenke til kommentar
Det er litt spørs hvem du prøver å få napp hos, hvis du prøver deg hos ei jente som har gutter rundt seg 24/7 og som alle prøver seg på, så har du ikke noe valg.

6745215[/snapback]

Ah, men det er det som er feilen. Skal du ha flest mulig i seng må du glemme de som "alle prøver seg på", de er for tidkrevende. Det er et rikelig tilbud i "markedet" hvor konkurransen ikke er så stor...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Det er litt spørs hvem du prøver å få napp hos, hvis du prøver deg hos ei jente som har gutter rundt seg 24/7 og som alle prøver seg på, så har du ikke noe valg.

6745215[/snapback]

Ah, men det er det som er feilen. Skal du ha flest mulig i seng må du glemme de som "alle prøver seg på", de er for tidkrevende. Det er et rikelig tilbud i "markedet" hvor konkurransen ikke er så stor...

 

Geir :)

6745244[/snapback]

 

Så sant, så sant. :)

Lenke til kommentar

Her var det mange rare svar. Jeg tenkte på folk som kjendiser som ligger med så mange at de ikke husker en gang. Hvordan er det mulig. Og vi vanlige folk får ikke en engang på lenge. Det er merkelig. Jeg husker at i ungdomstiden hadde jeg noen venner som byttet partner hver uke. Den ene hadde to partnere på en dag. Noe som var helt absurd. Vedkommende var med en om morningen og den andre om kvelden.

 

Jeg skjønner ikke hvordan de folka klarer det. Men jeg tror det er avhengig av personlighet og ikke penger og utseende. Det er moralsak. :innocent:

Jeg tror personlig at alle kan få det de ønsker, men det er opp til enhver hva den ønsker og hvor hardt vedkommende er villig til å jobbe for å oppnå det. :w00t:

 

For meg holder bare en for resten av livet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er litt spørs hvem du prøver å få napp hos, hvis du prøver deg hos ei jente som har gutter rundt seg 24/7 og som alle prøver seg på, så har du ikke noe valg.

6745215[/snapback]

Ah, men det er det som er feilen. Skal du ha flest mulig i seng må du glemme de som "alle prøver seg på", de er for tidkrevende. Det er et rikelig tilbud i "markedet" hvor konkurransen ikke er så stor...

 

Geir :)

6745244[/snapback]

I det "markedet" nytter heller ikke DHV's/IOD's så bra.. =/ (ikke spill hard-to-get) Det er de heite chicksa som er vant med å få det de vil ha som ofte biter på en hard-to-get-holdning.

Lenke til kommentar

Zethyr har et viktig poeng.

 

Er man ut etter å få seg noe, så drar man ut på fest/pub/nattklubb og finner den isolerte jenten. Hun er gjerne den som kom med en slutty venninne som allerede har funnet seg en gutt. Kanskje hun sitter alene i baren, kanskje hun danser for seg selv, men hun er tilgjengelig og oppmerksomhetssyk. Hvis det er snakk om en fest hvor hun ikke med i noen av klikkene som automatisk dannes på fester, så vil hun sette pris på oppmerksomheten du har å tilby. Et godt råd er å si noe a la "her var det dødt, blir du med ut for å trekke litt frisk luft?". Først etablerer man at det ikke er henne det er noe galt med, men alle andre på festen. At du har valgt ut akkurat henne framfor resten av gjengen gjør at hun føler seg interessant, mens det at hun snakker med deg (altså, at du snakker med henne) gjør at hun tror du er lett å snakke med.

 

Når det er snakk om de flotteste jentene på festen, så er de vant til at gutter slever etter dem. Du er ikke interessant hvis du er lett å få tak i, da alle mennesker har en naturlig trang til å gå etter folk som er bedre enn dem selv. Det holder dessverre ikke å ignorere jenten (hvordan skal hun merke det når hun får oppmerksomhet fra så mange andre?), så det gjelder å sette i gang en samtale med henne hvor hun føler at hun må strebe for å nå opp til deg. Hvis du gir inntrykk for at du egentlig ikke er interessert fordi hun ikke når helt opp til deg, så vil hun forsøke å etablere seg som den beste av dere to (den naturlige reaksjonen til en populær jente), og denne samtalen utnytter du. Skryt av deg selv uten å gjøre det for åpenbart, dra henne litt ned i søla uten at det virker som du gjør det med vilje, og snart vil du være i en situasjon hvor hun ser et rom med gutter, hvor kun du virker bedre enn henne. Hvorfor skulle hun ikke da velge deg?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

penger er hemmeligheten.

6745102[/snapback]

spørs om man får det man virkelig vil ha da

6756551[/snapback]

True^^, men man får da noe.. Noe er jo tross alt bedre enn ingenting.

 

Det finnes to måter å skaffe seg hvilke chicks du vil; penger eller psykologi (synd jeg studerer datateknikk, å forstå jenter må man ta på fritiden, og uansett er jeg for lat). Bare sett igang og spill lotto folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...