Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?


Anbefalte innlegg

Tror faktisk ikke det er sååå vanskelig å finne seg ett ligg. Men er jo seff spørs hvilke type jente du vil ligge med. Begynner man å sette krav, da blir det plutselig så mye vanskeligere.

6871658[/snapback]

setter ett krav jeg; at jeg ikke brekker meg ved tanken paa henne naken :)

6871676[/snapback]

 

Spy og sex er vel sjelden en god blanding. Så... er enig med deg der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å senke standarden er vel kanskje det beste tipset. Jeg har som regel å ikke prøve meg på de fem peneste  på stedet.

6870754[/snapback]

Haha, den beste regelen er vel faktisk å prøve seg på de fem fineste på stedet. Dersom du har litt skills og litt looks så skal det nesten være enklere enn å prøve seg på de som er halvbra.

6871415[/snapback]

Enig. Men man trenger egentlig ikke noe særlig looks. Bare skills. Vet om veldig mange direkte uattraktive menn som er meget dyktige med chicks.

 

Det er mange grunner til å ha høy standard. F.eks. når man først har valgt en jente vil hun føle seg mer spesiell og ikke som en du bare valgte fordi du ikke klarte å få noe bedre. I tillegg så er det ikke mye vanskeligere å få med seg 10'ere enn f.eks. 7'ere i senga. Det er bare annerledes og man må game litt mer aggressivt. Mer cocky funny. Mer negs. F.eks. kan man si hvis hun har åpenbart falske negler: så fine negler du har, er de ekte? hun svarer nei. så sier man "ok, vel de er fine uansett." samme kan man si når det gjelder hairextension osv. greia med negs er at de ikke er direkte slemme, de er positive på en negativ måte. Et annet neg er en såkallt "sniper neg". Dette er er negs som man kan si som man "ikke kan noe for" for eksempel: "Gjør sånn *Ta en serviett og snyt deg.* Dette får henne til å tro at hun hadde en buse hengende. Dette gjør at hun føler seg litt utilpass og prøver å demonstrere verdi for deg.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Personlig baserer jeg meg på Mysterys M3 modell:

Attract

Comfort

Seduce

 

Som forøvrig er videreutviklet fra Mysterys FMAC (Find, meet, attract, close)

 

I tillegg er det 3 stadier på hvert av disse nivåene. F.eks. A1, A2 og A3.

Attract fasen varer bare i ca. 15-20 min. Etter du har tiltrukket jenta, trenger hun vanligvis litt "comfort" altså man må være sammen med henne i en viss mengde tid før hun er villig til å gå til sengs med deg. Så kommer seduce stadiet med LMR og alt som hører det til.

 

[edit] En full game plan varer ca. 4-10 timer. Altså fra man møter til man har sex. Mesteparten av tiden bruker man i comfort stadiet.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Rå makt pleier å være løsningen.

 

"Åja? Du liker den ikke inn der? Ja, men den skal inn der, og det er ingenting du kan si eller gjøre for å forhindre det."

6878103[/snapback]

 

Svigermors drøm... :love:

6878259[/snapback]

Kanskje svigermor får prøve noe nytt som hun i utgangspunktet er negativt innstilt til samtidig.

Lenke til kommentar
Største grunnen til at det hjelper å senke standarden er vel at man ikke blir like nervøs overfor vedkommende og dermed fremstår som en mer selvsikker person. Noe som stort sett har alt å si for hvordan responsen blir ;)

6878619[/snapback]

Som vil igjen gjøre at du virker og føler deg mer attraktiv, som vil gjøre at du lettere kan sjekke opp penere jenter. De vil også finne deg mer attraktiv fordi du er fornøyd med deg selv.

 

Practice on the ugly chicks. :)

Lenke til kommentar
Personlig baserer jeg meg på Mysterys M3 modell:

Attract

Comfort

Seduce

Som forøvrig er videreutviklet fra Mysterys FMAC (Find, meet, attract, close)

I tillegg er det 3 stadier på hvert av disse nivåene. F.eks. A1, A2 og A3.

Attract fasen varer bare i ca. 15-20 min. Etter du har tiltrukket jenta, trenger hun vanligvis litt "comfort" altså man må være sammen med henne i en viss mengde tid før hun er villig til å gå til sengs med deg. Så kommer seduce stadiet med LMR og alt som hører det til.

 

[edit] En full game plan varer ca. 4-10 timer. Altså fra man møter til man har sex. Mesteparten av tiden bruker man i comfort stadiet.

6875491[/snapback]

Så typisk menn å lage en gameplan med tider, nivåer og fancy forkortelser når det kommer til ting de ikke helt har peiling på :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...